This profile has been claimed by the business owner or representative.
500 E Broward Blvd, Suite 1350, Ft. Lauderdale , FL, 33394, United States
Get directionsHad a change that was needed for a flight, and *****, the ** **** was both unhelpful and unimaginative. He refused to let me work with another ** *** or a superior, despite my ***eated requests.I had to come up with different solutions or variables for him to check, because all he could say was "no, we can't do that." Worse yet, ************** said that Business-Class.com could do a number of things, but ***** told me we couldn't. Turns out, they chose to be unhelpful so they could pocket the refund and give me nothing in re... read more
Business response:
Hello *******! Were sorry to hear about your continued concerns.As previously explained, we act strictly in accordance with the fare rules set by the airline for our agency, as well as the Terms & Conditions agreed to at the time of purchase. These conditions determine what changes, refunds, or options are permitted, and they are accepted by the customer upon booking.We also understand there may be differences between general guidance provided by airline representatives and the specific fare rules applied to tickets issued t... read more
Do not use if you need to make changes. I booked a RT business class flight for $6,300. Looking to change dates I was quoted a $400 change fee ($250 business-class.com service fee and $150 carrier change fee) and $4,800 fare difference. Looking at the fares available on ****** flights and offered by Business-Class.com I could see that there were fares offered on the same carrier for $6,100. I asked how much it would cost to cancel and how much would be refunded. I was told a $500 fee and $4,500 would be refunded. Ive asked o... read more
Business response:
Dear Mr. ***************** understand the frustration here, so we want to clarify the core issue directly. Exchange pricing is not based on live retail prices shown on platforms like ****** Flights. It is calculated by the airline using your original tickets fare rules and booking class, which limits the fare buckets eligible for reissue. In many cases, the lowest public fares you see online are in different fare families, non-combinable inventory, or booking classes that cannot be used in an exchange. Because of that, an ex... read more
This company is not transparent about ticket and airline details. Booked a business class fare and paid over $4800, the agent didn't inform me and never brought it up that it didn't included the lounge access. The ETIHAD Airline apparently want you believe you're getting business Class flight but they're so freaking cheap and deceptive to not include it with any tier of their ******** the end of the day Business Travel company is responsible for informing customers what they're getting. I would never use this company anymore... read more
Business response:
Hello!Thank you for your feedback, and we are sorry for the inconvenience caused.As a travel agency, we provide ticketing based on the airlines fare rules and inclusions. Lounge access is determined by the airline and specific fare type, and in some fares it is not included. These details are available at the time of booking according to the airline conditions.We regret if this was not clear during your experience. We always aim to ensure our customers are well informed and we are sorry for any misunderstanding. Please conta... read more
I felt pressured into purchasing travel protection that turned out to be completely useless. There were many assurances over the phone, but when I actually needed to change my tickets, the promised coverage didnt help at all. This was my third time doing business with them, but it may very well be my last.
Business response:
Dear Mr.************!Thank you for sharing your experience. Were sorry to hear the travel protection did not meet your expectations. Our team strives to provide clear information about coverage options, and we take feedback like yours seriously as we continually review our processes. We will look into this matter to better understand what happened. We appreciate your past business and hope future travel experiences with us are smoother. We hope to have the opportunity to serve you again.
Without a refund and after charging our card they had us pay twice an additional fee for a revised booking. The first was for an added $1,300 and the 2nd was for a downgrade from business to economy class for $28.Their emails said they had not yet charged the client if they chose not to pay the extra, but this was false as they already charged us and had felt our funds were at hostage.Classic scam behaviour. Stay far away, what initially was $3300 cost us about $5k each ticket.
Business response:
Dear Customer! Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you feel disappointed with your experience and we sincerely regret any frustration caused. We would like to clarify that when your initial booking request was received, our team began processing the reservation based on the fare selected on the website. Unfortunately, the originally requested fare was no longer available at the time of ticket issuance. As communicated in our email, we informed you of this situation and provided alternative flight options f... read more
I booked a trip based on a quote I received from a travel agent at businessclass.com. It took days instead of hours to get tickets once payment was received. When the tickets were issued, they were not as quoted. I contacted the agent and he admitted he made a mistake. The tickets were for a lower class of seats. I asked to cancel because it was within the 24 hour ticketing policy of the company. He stated he would call me back and I have not heard from him. When you spend $6k on tickets, you expect to get what you were quot... read more
Business response:
Dear Customer! Thank you for bringing this matter to our attention. According to our records, the tickets were cancelled at your request three days ago, and the transaction was fully voided. We regret the inconvenience regarding the discrepancy between the quoted class and the issued tickets. This matter is currently under internal review to determine the cause and to prevent similar issues in the future.We appreciate the opportunity to clarify this matter.
I set up and paid for a complex set of flights (multiple family members coming from different locations arriving at the same airport close to the same time), and then was informed a couple of hour later told that the fares had gone up massively! Did I want to start all over again? What?! A serious bait-and-switch! I cancelled all flights and vowed never to work with these folks again.
Business response:
Hello ******! Thank you for sharing your feedback. Were truly sorry for the inconvenience this caused and understand how frustrating it must have been, especially after investing time and effort into planning a complex trip.Wed like to explain that airfare pricing and seat availability are managed directly by the airlines and can fluctuate very rapidly, sometimes within minutes. Unfortunately, the original fare was no longer available shortly after your booking request was submitted. Once we received this update from the air... read more
Booked a multi-city, received a confirmation for one-way! Took over 12 hours to receive that incredibly unsatisfactory result. I wouldn't waste any time with this company.
Business response:
Hello! Thank you for your feedback. We would like to clarify that the ticket was voluntarily selected by the customer through our online platform, and any modifications to the itinerary were made personally by the customer. An online authorization form was required to confirm the payment, and the selected itinerary was provided for the customers review and confirmation. Following this, a confirmation email of the successful order was sent to the email address provided. At every step, the itinerary details were fully communic... read more
Terrible customer service, did not return calls. The price was good for business class. One of our party had to cancel due to medical reasons. They only offer a voucher even with insurance. The voucher was almost impossible to use. Eventually lost over $1,000
Business response:
Dear Customer!Thank you for taking the time to share your feedback. Were sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to clarify a few important points.Ticket Protection is not health insurance. It is a travel-related protection plan with specific terms and conditions. Under this coverage, a 100% refund applies only to fully unused tickets when the traveler is hospitalized at the time of the scheduled departure. It also allows a free-of-charge exchange of partially used tickets if a passenger is unable... read more
Business Class has a 4.7 star rating with 4,713 reviews.
Business Class is open now. It is open 24/7.