This profile has been claimed by the business owner or representative.
407 N Virginia St, Fl 2, Reno, NV, 89501, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Such a wonderful remodel, the ambiance and atmosphere was amazing. We had the sweetest waitress and she was very attentive. Plenty of food options to choose from, I ordered the Generals Chicken and it was delicious, much like orange chicken. The portions are huge, so it was nice to take home to enjoy for later!
Love how they remodel the place, looks bright and open. I got to eat a little of each of these dishes. Our server Winnie was really nice and fast. All were pretty good. If you eat here I recommend trying these entrees out.
Business response:
Thank you for your review, Helen! We're glad you enjoyed our remodeled space and had a positive experience with our server, Winnie. We appreciate your recommendation to try out the entrees.
This place's food is unbelievable, the prime rib is cooked to perfection Everytime, the all American burger is super tender, the nachos are delicious, everything here is delicious. You can't order a single thing here without being satisfied. It is worth the expence
The food was delicious. My service was fast and the Atmosphere was great I'd most certainly Yeah, I'd come back.
Business response:
Thank you for taking the time to leave us a review. We are happy to see that you enjoyed your visit and look forward to seeing you again soon and the opportunity to earn the highest rating in the near future.
Ordered a Spicy Maria Bloody Mary. It was incredibly peppery. Like, someone opened a pepper shaker and dumped it in the drink. Not hot or spicy, just full of pepper. They said it was because it was the bottom of the mix and so it settled and was more peppery. asked for a new one & they tried to discourage me, saying, "Are you sure? It'll take me at least 15 mins to get you a new one." I said, "It's okay, I'll wait." Then a guest at a nearby table asked if I thought it was crazy how long they were taking. My food came and it... read more
Business response:
Your feedback is truly important to us, and we sincerely appreciate you taking the time to share your experience in such detail. We are deeply sorry for the multiple issues you encountered during your visit. The overly peppery Bloody Marys, the long and discouraging wait for a replacement drink, and most importantly, the eggshells found throughout your breakfast — all of this falls well below the standards we hold ourselves to and the experience our guests deserve. We completely understand your frustration, especially when y... read more
The server was great. We ordered breakfast at 8am the food was terrible. Even the server noticed we didnt touch our food, but it wasnt his fault, he was great. The food came out about 2 minutes after ordering and that should have been a sign. The sauage was warm inside but didnt taste right. The biscuits were stale and the scrambled eggs were watery underneath with dark orange spots that im guessing was cheese they tried to take off? I ended up not eating them. Again, Great service, the stars are for him. The kitchen needs... read more
Business response:
Thank you for sharing your feedback. We sincerely hope you'll return to give us another opportunity to better serve you and earn your 5-star rating in the near future.
This is the worst place in Reno. From the hostess being very rude to my breakfast was awful. I went there on 8/5 and the only thing that was good there was the waiter. He was trying with what he had. He was overworked and the food was terrible. French Toast had a lot of salt in it, eggs undercooked and bacon overcooked. I will never go back.
Business response:
We apologize for any inconvenience during your visit. Your feedback is valuable to us.
Waited to be seated for 10 minutes the gentleman behind me left due to long wait. I was seated given a water and waited about 10-15 minutes to be helped. The young lady that helped be was kind and welcoming. Not what I expected, not on my list of places recommend
Business response:
We sincerely apologize for falling short of your expectations during your visit. We completely understand how frustrating it must have been to wait 10 minutes just to be seated, and then an additional 10-15 minutes before receiving proper assistance. That is certainly not the experience we want for our guests. We are glad to hear that the young lady who assisted you was kind and welcoming, but we acknowledge that the long wait and slow service are deeply concerning and something we take very seriously. We are sorry that this... read more
I just left Café Central. I ordered my eggs over medium, but they came with the whites runny and undercooked. I asked the waitress if I could get scrambled instead because I couldn't eat undercooked eggs. She was not apologetic for the raw eggs and said she didn't think she could trade them out. Mind you I did not take one bite of these eggs. She walked off irritated while I was in mid sentence when she came back later I asked her why she wouldn't change them out she got irritated again and walked off with my whole plate. Th... read more
Business response:
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your visit to Café Central. The situation you described, receiving undercooked eggs after ordering them over medium, and then not having the issue properly addressed, is completely unacceptable and falls far below the standard of service we expect from our staff. You were absolutely right to ask for a replacement, and the way the waitress handled your request by walking away while you were still speaking and returning with the same unacceptable plate was tru... read more
Cafe Central has a 4.5 star rating with 3,385 reviews.
Cafe Central is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.