Charbonos's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Charbonos

4.4
  • Avon, IN

About this business

Location details

128 N Avon Ave, Avon, IN, 46123, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu11:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat11:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun11:00 a.m. to 9:00 p.m.
4.47,784 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
4 years ago

Filet was tough. Prime rib over cooked. Baked potatoes too we’ll done- almost burnt in spots. Not a good good night for Charbonos 

Business response:

I'm so sorry to hear that, please don't hesitate to reach out to us through our website or please call the restaurant and we'll be happy to make up for the poor service. 

MarkB's profile image
MarkB 
4 years ago

Changed our reservation from a Hitop for two in the bar to a table for six in the main dining room due to having children in the party. Spoke to hostess by phone to make the change from an open table reservation. We spoke in particular about changing from t he Bar to the main dining room. When we got to the restaurant our reservation said table for 6 in the bar. It took almost 1 hour to get seated at a table in the main dining room. Very disappointed in the communication. We are long time VIP members and usually have g... read more

Business response:

Hello Mark, thank you for the feedback. We apologize for the inconvenience and will certainly take this into consideration to improve on communication. 

johnk's profile image
johnk 
4 years ago

Two of us had dishes that included some sort of pasta. In both cases the pasta was either over-cooked or had sat under a heat lamp for an extended period of time. The pasta was a congealed mess. Since we have been customers at Charbonos for years, this was very disappointing. 

Business response:

Hello John, thank you for the feedback. It seems like we might've dropped the ball during your experience with us. Please email us back at charbonos@crgdining.com and leave us a detailed explanation of your experience. We would love to have a dialogue with you 

MJG1234's profile image
MJG1234 
4 years ago

Felt at first our server was accusing my wife of 

Business response:

Thank you so much for your feedback, we look forward to seeing you again soon! 

TerriT's profile image
TerriT 
4 years ago

We made a reservation for standard they gave a high top in bar waitress messed quite a few times our of what we ordered and it really just went down hill but one bad experience won’t keep us away 

Business response:

Hello Terri, we appreciate your feedback and hope we can improve next time! 

NancyW's profile image
NancyW 
4 years ago

Had been here before and had a good meal. Tonight - not so good. Horseradish salmon was overcooked, as were the vegetables and swimming in some type of sauce. Did not detect any horseradish in the dish. The lasagna was equally unimpressive. No flavor! Service was slow and inconsistent, although our server was very nice. I assume they are understaffed. 

Business response:

We are certainly sorry to hear about this. We definitely would like to resolve this issue. Please send us an email at charbonos@crgdining.com so we can further assist you. Thank you and have a nice day. 

foodeater's profile image
foodeater 
4 years ago

The bills were mixed up when brought back to our table, so I wound up paying for someone else’s ticket. 

Business response:

We are certainly sorry to hear about that. By the looks of the review it seems everything else was fine. That's good. We definitely would like to resolve this if it is an issue. Please send us an email at charbonos@crgdining.com so we can further assist you. Thank you and have a nice day. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
4 years ago

Business response:

We apologize that you received subpar service. We would like to hear more about your experience here. Please call us back at (317)-272-1900 so we can further discuss your experience. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
4 years ago

Business response:

We apologize that you received subpar service. We would like to hear more about your experience here. Please call us back at (317)-272-1900 so we can further discuss your experience. 

Frequently asked questions about Charbonos

How is Charbonos rated?

Charbonos has a 4.4 star rating with 7,784 reviews. 

When is Charbonos open?

Charbonos is open now. It will close at 9:00 p.m.