This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Coastal Moving Services What a bad experience. Misled as a disabled veteran. First time hiring movers and I regret trusting Coastal Moving Services. As a disabled veteran, I cant move myself anymore, and the sales **** ******* *********, told me they were veteran-owned and offered a military discount, which is why I trusted them. I clearly explained I had a 3-bedroom home with a garage and might move locally or out of state. In May 2025, I was quoted $2.25 per cubic foot (about $3,000) and told the rate was locked in no matt... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your concerns. We sincerely regret the frustration and inconvenience this situation has caused you and your family, and we appreciate the opportunity to respond.We understand how important it is to have clarity and consistency when planning a move, especially given your circumstances. We also apologize for any communication that may have felt dismissive or unhelpful during your recent interactions with our team. That is not the level of service we strive to provide.To clarify, the rate ... read more
Coastal Moving Services What a bad experience. Misled as a disabled veteran. First time hiring movers and I regret trusting Coastal Moving Services. As a disabled veteran, I cant move myself anymore, and the sales **** ******* *********, told me they were veteran-owned and offered a military discount, which is why I trusted them. I clearly explained I had a 3-bedroom home with a garage and might move locally or out of state. In May 2025, I was quoted $2.25 per cubic foot (about $3,000) and told the rate was locked in no matt... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your concerns. We sincerely regret the frustration and inconvenience this situation has caused you and your family, and we appreciate the opportunity to respond.We understand how important it is to have clarity and consistency when planning a move, especially given your circumstances. We also apologize for any communication that may have felt dismissive or unhelpful during your recent interactions with our team. That is not the level of service we strive to provide.To clarify, the rate ... read more
This is the worst company I have ever worked with. They told me if I changed my mind about my move to *******, there would be no problem. That they would reimburse me. WRONG and now Im paying close to $2,000. for these liars who did absolutely NOTHING. He is a low down thief. I own my own small business and if this was the way I made money by outright lying to people. I couldnt live with myself. They are very dishonest and I would strongly warn anyone considering using them not to do so. They will steal from you too!!
Business response:
Thank you for your feedback. Were sorry to hear you feel this way and would like to clarify.All terms regarding cancellations and refunds are clearly outlined in the estimate and agreement provided at the time of booking. Deposits are refundable only if cancellation is made within the specified timeframe, which is agreed to prior to confirming services.Our records do not reflect that a full refund outside of those terms was promised. The deposit secures scheduling, coordination, and carrier assignment, which are services ren... read more
This is the worst company I have ever worked with. They told me if I changed my mind about my move to *******, there would be no problem. That they would reimburse me. WRONG and now Im paying close to $2,000. for these liars who did absolutely NOTHING. He is a low down thief. I own my own small business and if this was the way I made money by outright lying to people. I couldnt live with myself. They are very dishonest and I would strongly warn anyone considering using them not to do so. They will steal from you too!!
Business response:
Thank you for your feedback. Were sorry to hear you feel this way and would like to clarify.All terms regarding cancellations and refunds are clearly outlined in the estimate and agreement provided at the time of booking. Deposits are refundable only if cancellation is made within the specified timeframe, which is agreed to prior to confirming services.Our records do not reflect that a full refund outside of those terms was promised. The deposit secures scheduling, coordination, and carrier assignment, which are services ren... read more
Understand that, to leave a review here there is no verification that you are not an employee of Coastal Moving Services. Please don't risk your money. They are predatory and rely on you not doing thorough research of their company and business practices. Please look up the business name, their DOT Number. Look up how many businesses the owner has registered and how often. You will see as I regrettably did too late, that they are operating on the fringes of legality.
Business response:
Our records reflect that you booked moving services with us on 11/26/2025 for a scheduled move on 12/1412/15/2025. On 12/03/2025, we successfully made contact with you and completed a file verification call, which is a standard step in our process to confirm that all details on your file are accurate and to review expectations regarding upcoming communication and scheduling.Later that same day, we received both a phone call and an email from you requesting to cancel services. During the call, you also stated that you were re... read more
Understand that, to leave a review here there is no verification that you are not an employee of Coastal Moving Services. Please don't risk your money. They are predatory and rely on you not doing thorough research of their company and business practices. Please look up the business name, their DOT Number. Look up how many businesses the owner has registered and how often. You will see as I regrettably did too late, that they are operating on the fringes of legality.
Business response:
Our records reflect that you booked moving services with us on 11/26/2025 for a scheduled move on 12/1412/15/2025. On 12/03/2025, we successfully made contact with you and completed a file verification call, which is a standard step in our process to confirm that all details on your file are accurate and to review expectations regarding upcoming communication and scheduling.Later that same day, we received both a phone call and an email from you requesting to cancel services. During the call, you also stated that you were re... read more
*** not up front with what comes with price. *** adds on charges and uses *** regulations as an excuse for extra charges. Learned to never go with a company that requires a non-refundable deposit.
Business response:
Thank you for your feedback. Were sorry to hear you feel this way.We want to clarify that all pricing, terms, and potential additional charges are outlined in the estimate provided at booking. Our estimates are based on the inventory given, and any changes in services, space, or conditions at pickup may result in adjustments, which is standard in the moving industry.Additionally, the deposit and cancellation policy are clearly disclosed and agreed to prior to confirming services.We understand your frustration and appreciate ... read more
*** not up front with what comes with price. *** adds on charges and uses *** regulations as an excuse for extra charges. Learned to never go with a company that requires a non-refundable deposit.
Business response:
Thank you for your feedback. Were sorry to hear you feel this way.We want to clarify that all pricing, terms, and potential additional charges are outlined in the estimate provided at booking. Our estimates are based on the inventory given, and any changes in services, space, or conditions at pickup may result in adjustments, which is standard in the moving industry.Additionally, the deposit and cancellation policy are clearly disclosed and agreed to prior to confirming services.We understand your frustration and appreciate ... read more
If I could give negative stars, I would. DO NOT USE THIS COMPANY. It is a brokerage that completely scams people. My mother passed away and her spouse has to move back to **. She spoke to a guy named ***** on the phone who took advantage of the situation. He told her all these wonderful things and said that they would make two stops, take all her things, and quoted her a price. The movers come and they are trying to get MORE money out of my step mother. ****, the *******, was rude and disrespectful to my step mother and aunt... read more
Business response:
Thank you for your feedback. We are sorry to hear about your experience and extend our condolences to your family during this difficult time.We would like to clarify that Coastal Moving Services operates as a licensed moving broker, and all termsincluding pricing structure and service detailsare outlined in the estimate provided at the time of booking. Any adjustments are based on the actual services and inventory at pickup, which is standard within the industry.We understand your frustration and regret that this experience ... read more
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is closed now. It will open at 9:00 a.m.