Coastal Moving Services's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Coastal Moving Services

4.2

About this business

Location details

5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 3:00 p.m.
SunClosed
4.23,319 reviews
Select a rating
CP P's profile image
CP P 
7 months ago

Absolutely horrible company that made promises of an easy, smooth process and delivered us into the hands of scammers and movers with zero integrity (Loadrans). We were lied to, pressed for upcharges at every interaction, and received our items over a month beyond a reasonable delivery. 

Business response:

Were sorry to hear that you feel this way about your experience. We understand how frustrating delays and unexpected charges can be, especially during a move.Coastal Moving Services operates as a licensed moving broker. Our role is to coordinate services with licensed and insured motor carriers based on the inventory and service details agreed upon at booking. We do not perform the physical transport ourselves, nor do we control a carriers scheduling, transit timelines, or onsite assessments.Regarding delivery timing, inters... read more

Ch P's profile image
Ch P 
7 months ago

DO NOT USE THIS COMPANY Coastal Moving Services in ********** is a major scam, and I strongly advise anyone considering them to stay far away.I initially called for a potential move and spoke with a man named ****** ********. He was charming at first and pushed hard to get me to book immediately. After agreeing, I had second thoughts and decided to research the company further. What I found was alarming, numerous serious complaints about: Extremely large deposits Misleading or false information Failure to disclose that they ... read more

Business response:

Thank you for the opportunity to respond.First and foremost, we respectfully disagree with the characterization of our company as a scam. Coastal Moving Services operates as a properly licensed interstate moving broker, and this is clearly disclosed in writing within the estimate and terms and conditions provided prior to booking. By electronically signing your estimate, you acknowledged that Coastal Moving Services is a broker and not the motor carrier that physically transports household goods.Regarding your cancellation, ... read more

Tina W's profile image
Tina W 
8 months ago

My husband and I use their service to move 50 minutes away. My husband explained we were a third floor walk up and what exactly we needed moved. He was given a a price I got a cashiers check and on the day they came to move us. They told him they would need another $800 because they claimed they didnt know about the stairs. They came four hours late and proceeded to scratch and break my bed, my bookcase and my desk. They left the heaviest boxes in my garage for us to carry in I assume. They put my record albums in my DVDs on... read more

Business response:

Were sorry to hear about your experience and appreciate you bringing these concerns to our attention. This is not the level of service we expect from the carriers we coordinate with, and we understand how frustrating and upsetting this must have been. While Coastal Moving Services acts as a broker and does not perform the physical move, we take feedback about our carrier partners seriously and review these matters carefully. We encourage you to contact our customer service team directly with your job details so we can review... read more

Stephen H's profile image
Stephen H 
8 months ago

Where to begin with this outfit. STAY AWAY from them. I made a move from ******* to *******, called several companies for a quote and received one from Coastal for about $6,500.00. I already had a U-Haul lined up, but I really didn't want to make that drive myself. Although Coastal was more than I wanted to spend, I convinced my lovely wife this would be fine. Here's a timeline, so others can see if they had the same issues.1. Signed for the $6,500 2. Received a call from Coastal's person to do a thorough inventory (by phone... read more

Business response:

Thank you for the opportunity to respond. We respectfully disagree with the characterization of events and would like to clarify the record.At the time of booking, the initial estimate provided was based on the inventory discussed and resulted in an estimated space reservation of 802 cubic feet. A few days prior to pickup, a follow-up inventory review was conducted, during which it was determined that additional estimated space would be required. As a result, the space reservation was revised to 872 cubic feet, which the cus... read more

Anne N's profile image
Anne N 
8 months ago

-5 ******** tried to scam us. The good reviews you see on their site are *** moves. First question they ask. Is this a *** move. They don't s**** w/the ***. *** their estimate, gave deposit. First quote $19,171.00 final estimated quote ********* Day of move - they asked for $1,500.00 more to move us. I donated most of my home. Listed item on inventory were less then quoted items. Rental truck and 3 men came two who did not speak english. No uniforms, no professional truck. I believe they pick up the guys from ********** sinc... read more

Business response:

Thank you for the opportunity to respond. We must respectfully clarify several inaccuracies in this complaint.Coastal Moving Services is not a scam. We are a licensed moving broker that provides estimated pricing based on the inventory provided and services requested. Estimates are calculated using industry averages, and final charges are determined at pickup after the licensed carrier physically assesses the shipment, which is fully disclosed in the signed estimate.Your estimate reflected an estimated space reservation of *... read more

Rebecca R's profile image
Rebecca R 
8 months ago

It would be impossible to put into words how terrible this experience has been. On January 8, 2026, I spoke with ***** ******, a manager at Coastal Moving Service, to set up a move for my daughter. He presented as friendly and helpful and provided a quote less than PODS. He convinced me to use them over PODS because the movers would handle the items for me. The movers called my daughter a few days earlier, and she said she had more items than were originally quoted. When the movers arrived, she paid an additional $2,000 on t... read more

Business response:

Thank you for bringing your concerns to our attention. We are sorry to hear about your experience and understand how upsetting this situation has been.A member of our management team will be reaching out to you directly to discuss your concerns in detail, clarify the circumstances surrounding the move, and review the options available. We appreciate the opportunity to address this matter and work toward better understanding. 

Sami M's profile image
Sami M 
8 months ago

My experience, combined with a review of public consumer complaints and reviews, suggests a troubling pattern of conduct that potential customers should be aware of before booking.Issues reported by multiple consumers include:-Refusal to issue refunds even when no services were performed -Heavy reliance on non-refundable deposit language to deny refunds -Pressure to accept partial refunds only if a settlement or release is signed -Sudden changes to terms once a customer attempts to cancel -Communication stopping or becoming ... read more

Business response:

Thank you for the opportunity to respond. We respectfully disagree with the characterization presented and would like to clarify the facts specific to this file.Our records show that you booked services on 01/14, at which time you electronically signed the moving estimate and agreed to the cancellation policy clearly outlined in that document. Per the agreed terms, eligibility for a full refund ended on 01/17. On 01/26, we received your written request to cancel services, which was well outside the eligible window for a full... read more

LuKa B's profile image
LuKa B 
8 months ago

If I could give zero stars, I would. While customer service was semi-helpful, the actual moving process was a ************ started with the movers showing up 6 hours late, forcing them to work until midnight. Despite most of our items being packed and ready, the price increased drastically from the original quote. To make matters worse, the helpers demanded a $200 tip eachan outrageous request given the service.We had an agreement to keep our belongings in storage until we found a home. Despite being in constant email commun... read more

Business response:

Thank you for sharing your concerns. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.Coastal Moving Services is a licensed moving broker. Our role is to coordinate moving services with licensed and insured motor carriers based on the information provided at the time of booking. We do not perform the physical move or control on-site operations such as arrival times, packing, handling, tipping, storage logistics, or delivery scheduling.Pickup and delivery timeframes are provided as estimates, not guara... read more

Michael R's profile image
Michael R 
8 months ago

Absolutely, terrible services and terrible communication. They increased my quote $3000 on the spot. Three days prior to that, they increased original quote. The broker wasnt informative enough. I gave one star, but for this a zero is more accurate. 

Business response:

Were sorry to hear about your frustration and appreciate the opportunity to respond. Our estimates are based on the inventory provided at the time of booking, and any changes to the items or required space can result in pricing adjustments, which are reviewed prior to and again at pickup. We understand how stressful unexpected changes can feel and regret that this experience did not meet your expectations. Our team is always available to review documentation and address concerns directly, and we encourage you to contact us s... read more

Frequently asked questions about Coastal Moving Services

How is Coastal Moving Services rated?

Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews. 

When is Coastal Moving Services open?

Coastal Moving Services is closed now. It will open at 9:00 a.m.