This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
I would like to give less than 1 star if possible. This is a bait and switch company the actual charges were 4k more than what I was told. i was unable to bring. They left packed boxes. On mover yelled in my face and I found another going through my personal tool bag that was set aside. They also stole jewlery and In trying to contact the company and get money back I was told I would regret it. I was also called stupid by more than one employee and that I was making things up by management There is no such thing as priority ... read more
Business response:
We are sorry to hear that you remain dissatisfied with your moving experience and would like to clarify several important facts regarding your concerns.Your initial estimate was based entirely on the inventory provided to our team at the time of booking, consisting of 106 items, requiring an estimated 953 cubic feet of truck space, along with packing services for that inventory. When the carrier arrived onsite, the actual shipment was significantly larger than what had originally been represented. The onsite assessment refle... read more
Based on the estimate and moving agreement provided by Coastal Moving Services, my scheduled move never happened. No call/No show 3 days in a row. DAY `: Packing services were scheduled. No one arrived, and no one contacted me to explain the delay. I had to call customer service to determine what had happened. I was then assured that packing would instead take place the next morning. DAY 2: Once again, no one arrived, and I received no phone call or communication from Coastal Moving Services or the movers. After making sever... read more
Business response:
We sincerely apologize for the experience described in your complaint. We understand how stressful a delayed or missed move can be, particularly when you have planned your schedule around the agreed dates.The concerns you've raised regarding the repeated scheduling issues and lack of communication are being taken very seriously. Our management team is currently conducting a thorough review of your file, including the scheduling history, dispatch communications, and correspondence with the assigned carrier to determine exactl... read more
AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS: THEY OPERATE UNDER A SCAMMY BAIT-AND-SWITCH BUSINESS MODEL AND WILL ATTEMPT TO STEAL YOUR DEPOSIT.I unfortunately fell for their sales pitch. They will keep you on the line until you have put down a deposit, giving you no time to think about the estimate they give you. After cancelling their services hours after booking after realizing I fell for a scam, I still have yet to receive confirmation of the cancellation from their billing department. They say a confirmation will arrive within 3 bus... read more
Business response:
We are sorry to hear that you feel this way; however, several statements made in this review are simply inaccurate.Our records reflect that you canceled services within hours of booking, and your cancellation request was received and documented accordingly. Because your deposit was submitted via electronic payment, the funds must first fully clear through the banking system before a refund can be processed. This is standard practice for any business and is not unique to our company. The timing associated with payment process... read more
AVOID THIS COMPANY AT ALL COSTS: THEY OPERATE UNDER A SCAMMY BAIT-AND-SWITCH BUSINESS MODEL AND WILL ATTEMPT TO STEAL YOUR DEPOSIT.I unfortunately fell for their sales pitch. They will keep you on the line until you have put down a deposit, giving you no time to think about the estimate they give you. After cancelling their services hours after booking after realizing I fell for a scam, I still have yet to receive confirmation of the cancellation from their billing department. They say a confirmation will arrive within 3 bus... read more
Business response:
We are sorry to hear that you feel this way; however, several statements made in this review are simply inaccurate.Our records reflect that you canceled services within hours of booking, and your cancellation request was received and documented accordingly. Because your deposit was submitted via electronic payment, the funds must first fully clear through the banking system before a refund can be processed. This is standard practice for any business and is not unique to our company. The timing associated with payment process... read more
My experience with this moving company was extremely disappointing from start to finish.The movers arrived late for both pickup and delivery, which created unnecessary stress and inconvenience. We were also given information about the dimensions of the space we were paying for that did not match what was ultimately provided.Upon delivery, I discovered that numerous items were missing, including an entire box and several pieces of jewelry that had been packed inside a jewelry box, which was taped shut and packed within anothe... read more
Business response:
We are sorry to hear about your experience and understand how upsetting it can be to discover missing or damaged items after a long-distance move.We would like to clarify that Coastal Moving Services acted as the booking broker for this relocation and did not physically handle, load, transport, store, or deliver the shipment. The assigned carrier is responsible for the physical handling of the household goods and for investigating any claims involving loss or damage.If you have not already done so, we encourage you to submit... read more
My experience with this moving company was extremely disappointing from start to finish.The movers arrived late for both pickup and delivery, which created unnecessary stress and inconvenience. We were also given information about the dimensions of the space we were paying for that did not match what was ultimately provided.Upon delivery, I discovered that numerous items were missing, including an entire box and several pieces of jewelry that had been packed inside a jewelry box, which was taped shut and packed within anothe... read more
Business response:
We are sorry to hear about your experience and understand how upsetting it can be to discover missing or damaged items after a long-distance move.We would like to clarify that Coastal Moving Services acted as the booking broker for this relocation and did not physically handle, load, transport, store, or deliver the shipment. The assigned carrier is responsible for the physical handling of the household goods and for investigating any claims involving loss or damage.If you have not already done so, we encourage you to submit... read more
DO NOT USE THIS COMPANY! My mother and I were mislead every step of the way. The agreed upon price changed drastically at the time of pick up. Also - they hired a different company to move my stuff, and while they promised to arrive within days of me on a recorded line - now they are saying 2-3 weeks before anyone can get my things to me. This is beyond ridiculous - my mom had medication she packed because they guaranteed to be moved within days of our arrival. Im SICKENED by this company and they have no care for the custom... read more
Business response:
We are sorry to hear that you feel this way and understand how stressful a relocation can be, particularly when family medical concerns are involved.We would like to clarify that Coastal Moving Services is a moving broker and, as disclosed throughout the booking process and within the signed estimate, the physical transportation of the shipment is performed by the assigned carrier. The carrier assignment and transportation details are provided prior to pickup.Regarding pricing, the estimate provided at booking is based on th... read more
Read Very Carefully Before Hiring Coastal movers. They are the middleman movers from H*** Read below to know how they entrap you. This company's business license should be revoked Lie #1: ******* ******* the smooth talker liar will con you into accepting their service. They are the middle man, they are not the actual movers. Once they take your money, they will not help you with anything Lie#2: DO NOT PAY the booking fee in advance. On the day of the moving the third-party movers will come and say, you will have to pay 40% e... read more
Business response:
We are sorry to hear that you were dissatisfied with your moving experience. However, we would like to clarify several points for prospective customers.********************** is a licensed interstate moving broker, and our role as a broker is disclosed throughout the booking process and within the signed estimate. Customers are informed that a licensed motor carrier will be assigned to perform the physical transportation of the shipment.The booking deposit is not a hidden fee, but rather payment for the reservation, scheduli... read more
Read Very Carefully Before Hiring Coastal movers. They are the middleman movers from H*** Read below to know how they entrap you. This company's business license should be revoked Lie #1: ******* ******* the smooth talker liar will con you into accepting their service. They are the middle man, they are not the actual movers. Once they take your money, they will not help you with anything Lie#2: DO NOT PAY the booking fee in advance. On the day of the moving the third-party movers will come and say, you will have to pay 40% e... read more
Business response:
We are sorry to hear that you were dissatisfied with your moving experience. However, we would like to clarify several points for prospective customers.********************** is a licensed interstate moving broker, and our role as a broker is disclosed throughout the booking process and within the signed estimate. Customers are informed that a licensed motor carrier will be assigned to perform the physical transportation of the shipment.The booking deposit is not a hidden fee, but rather payment for the reservation, scheduli... read more
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is closed now. It will open at 9:00 a.m.