This profile has been claimed by the business owner or representative.
5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
I contacted Coastal Moving Services for an interstate move and was given an initial quote by a sales representative based on a detailed inventory I provided. I relied on this quote when booking the move and paying a deposit.After the deposit was paid, I was scheduled for a quality check call. During that call, the price was increased dramaticallynearly double the original quotedespite the inventory having already been discussed and reviewed previously. The explanation given was that the original estimate was inaccurate, whic... read more
Business response:
Thank you for your feedback. Were sorry to hear that this experience was frustrating and appreciate the opportunity to respond.All pricing provided at booking is an estimate based on the information available at that time. A follow-up review is conducted to confirm details and ensure the scope of services is accurately reflected before the move takes place. If differences are identified during that review, adjustments may be required to align the estimate with the confirmed information.We understand that price changes can be... read more
Coastal Moving Service added additional charge was added before the movers would unload the van. The additional charge was never discussed prior to delivery. My daughter and I made several attempts to resolve this, When the company finally responded to my daughter, she was told that she signed for the additional $1,300 at the time the movers pick up her furniture at a **********, **, when in fact my daughter was already in **, and I was at work in **********, ** which was 30min away, then they said I signed when I drop off t... read more
Business response:
Thank you for the opportunity to respond. Services were booked on 11/24/2025 with an estimated space reservation of 355 cubic feet, based on an inventory of 20 items provided by your daughter. When confirming pickup for 12/02, we were informed no one would be present, and your daughter arranged for the storage unit to be opened and for the pickup payment to be provided.When the crew arrived, they documented 47 items, more than double the listed inventory. This required an additional 345 cubic feet, which was communicated to ... read more
I contracted Coastal Moving Services LLC in October 2025 for a move from ** to **. I completed a detailed inventory with their representative (****** ********) and received a quote for $7,952 (including a military discount). I was told my delivery would take 810 days.On the packing day (14 Nov), a subcontracted companyM&R Expedite **************************** without prior disclosure. They claimed my cubic footage was underestimated by nearly 500 cubic ft and charged an additional $4,200, plus a $1,000 long carry fee, even t... read more
Business response:
Thank you for submitting your concerns. We understand how stressful a long-distance relocation can be, especially during a military move, and we appreciate the opportunity to provide clarity regarding your file.Your original estimate reflected an estimated 916 cubic feet based on an inventory you provided consisting of 71 items, which also included a $150 bulky-item fee for the kayak and $390 in packing materials. As outlined in your estimate, this volume was reserved based on the information communicated at booking.On the d... read more
They are a rip off; plain and simple. I was given an initial quote months prior to my move that seemed very fair. Several days prior to the move, I received a call to finalize loose ends. At that time the price went up slightly which seemed fair based on the changes. The day I actually moved the priced more than doubled! How could the estimate be so far off. Don't use this company.
Business response:
Thank you for bringing your concerns to our attention. We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience, and we understand how upsetting unexpected changes can feel during an already stressful time.We reviewed your file, and the original estimate you received was based solely on the inventory and information provided at the time of booking. As outlined throughout the estimate and in the documentation you signed, the quoted price reflects an estimated space reservation. Final charges are determined onsite ... read more
This was my fourth move and by far the worst experience of them all. I was contacted by a gentlemen after sending an inquiry and he was a fantastic salesman. He sold me on the company being family owned, how they do the route I was doing all the time (Boston to ***************) and could give a great deal. I sent a extremely detailed inventory list in which we reviewed in depth. I was quoted an estimate and ultimately decided to go with Coastal based on the fair price and the customer service I was receiving at the time. Fas... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience. Were very sorry to hear that your move did not go as expected, and we understand how frustrating it can be when a stressful day becomes even more challenging.While we never want any customer to feel misled or unsupported, we do want to clarify that our estimates are based entirely on the inventory provided at the time of booking. These estimates are meant to help customers prepare for their move, but they can change if the actual volume onsite differs from what was orig... read more
This experience with this company was awful. They trick you with an extremely low quote at the beginning. The sales department completely scams you to get you to sign your contract with them. They offer this low price and a small deposit, then 3 days before the move they call to do one more inventory check, and the cost becomes over double what my original quote was. They also said I owed another deposit on my move. 3 days out from my cross country move, I had no other option. I had a job to get to and an apartment to move o... read more
Business response:
Thank you for taking the time to share your concerns. Were very sorry to hear that your experience felt stressful and that the process did not meet your expectations. We want to clarify that all initial quotes are based strictly on the inventory provided at booking, and the final cubic footage and charges are determined onsite once the carrier is able to physically assess the items. If the actual volume or required services differ from what was originally listed, an adjustment is required, which is standard across all licens... read more
Terrible experience, changed the dates of delivery last minute and tried to add an additional 2k worth of charges for a 1 bedroom apartment. Only took half of my furniture, counted bed screws as two items. ******************, recommend do not using!
Business response:
Thank you for sharing your feedback. Were sorry to hear your experience felt frustrating. We want to clarify that pricing is based on the inventory provided before pickup, and any changes in actual volume or required space are determined onsite by the carrier. Delivery timing can also shift depending on logistics, though we understand how inconvenient that can be.We never want a customer to feel misled, and we appreciate you bringing this to our attention. If you would like us to review your file and address your concerns di... read more
Dont use this business. They quote you a lower price and when the movers come you find out they did allow the space for you inventory and then they increase the price. They take the longest time to deliver. I still havent got my belongings and its been 10 days. Communication is non responsive. I have reported them to *** due to the fraudulent pricing.
Business response:
Were sorry for the frustration youve experienced. Delivery timelines and final costs can vary based on actual space used and route logistics, which are outlined in your estimate. We understand how stressful delays can be and appreciate your patience. Our team will be reaching out to you directly to review your file and provide an update.
My husband and I moved from ** to ** at the end of October. We needed to bring the rest of our belongings from ******* and wanted a full-service move instead of driving another U-Haul. I found Coastal Moving Services online and requested a quote. Their **** ******* *******, told me, Youre lucky we have a hub in ******* and a hub in ******. This is a full-service move: well pack everything, drive it directly to ******, and unload it. Based on our detailed call, he estimated the cost between $5K$7K, assuring me it wouldnt exce... read more
Business response:
We appreciate the opportunity to respond and are truly sorry for the frustration you experienced.To clarify, Coastal Moving Services is a licensed household-goods broker, not a motor carrier. Our role is to arrange and coordinate transportation services on behalf of our clients through licensed and insured carriers, such as Rapid Express Moving and Storage, who handled the physical move. This information, along with the potential for price adjustments based on verified onsite inventory and cubic footage, is stated in your mo... read more
Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews.
Coastal Moving Services is closed now. It will open at 9:00 a.m.