Coastal Moving Services's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Coastal Moving Services

4.2

About this business

Location details

5455 N Federal Hwy O, Boca Raton, FL, 33487, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 3:00 p.m.
SunClosed
4.23,319 reviews
Select a rating
Makena B's profile image
Makena B 
a year ago

If I could give 0 stars I would. Please please please go with any other moving company. I am a young woman who was moving alone and thought a moving company would make my life easier coastal moving did the opposite. The price ended up being twice what was estimated and I didnt add any extra items, they price based on cubic ft in the truck NOT by number/size of items. They broke a bunch of my furniture and boxes that said FRAGILE and Glass were absolutely destroyed. They gave me a horrible time about just getting a receipt an... read more

Business response:

We are very sorry to hear about your experience and the distress it caused you. Coastal Moving Services is a licensed broker, which means pricing is based on cubic footage, not by item count, and the final cost is determined by the carrier at pickup. That said, we understand how frustrating it feels when the cost doubles despite no changes to your inventory.We take your concerns about damaged items and unprofessional behavior extremely seriously. While the assigned carrier is responsible for handling and claims, we will prov... read more

Peggy W's profile image
Peggy W 
a year ago

DO NOT USE THIS COMPANY!! THEY LIE.Horrible experience - 3 weeks to get delivery - but they insisted it would only take 5 days! Charged over $1000 more than "Binding Estimate". What they say: "Drivers can go 500 miles a day per trucking rules"What they actually do: "your stuff went into storage until we have a truck going that way" - This was NEVER conveyed during the "Sales" pitch.I can't stress enough what predatory, misleading practices they follow.They will not tell you that they farm out the move to any mover that's wil... read more

Business response:

We regret to hear how disappointing this experience was for you. Coastal Moving Services is a licensed broker, and while our role is to coordinate with a vetted carrier, we should have been clearer from the start that your belongings would be consolidated and transported based on routing logistics, not guaranteed for direct delivery.Delivery timeframes are estimated from your first available date, and while shorter timelines are possible, they are not guaranteed unless a premium direct service is arranged. We also understand... read more

Sarah C's profile image
Sarah C 
a year ago

HORRIBLE EXPERIENCE - scammers. I was quoted a long distance move for 3041 dollars and that it would be delivered in 10 -14 days. I paid the deposit confirmed all the sizes of my stuff (giving exact sizes of the boxes). They originally told me they were picking up my stuff on Monday, July 28th they cancelled day of and moved it July 29th. Once the movers showed up they told me it was 5900. DOUBLE THE PRICE. At this point I had one more day to be out of my apartment so I was stuck. They also added in a charge for an elevator ... read more

Business response:

Our records reflect that on 08/07 we reviewed your concerns regarding the elevator fee and packing charges and, in an effort to resolve the matter, extended a partial refund offer. You agreed to that resolution, signed a settlement agreement, and the refund was processed and issued to you on 08/14.We understand your frustration with the changes in cost and delivery timeframe, but since a settlement was reached and fulfilled, this matter has been formally resolved. 

Ashley G's profile image
Ashley G 
a year ago

We had the great misfortune of being forced into the hands of We-Haul after hiring Coastal Moving Services to take care of our move from ******* to ********. Not only did they give us a quote that had no ground when the actual movers showed up, the company is just a broker that brings on the literal worst moving company (We Haul) to fulfill haphazardly the contracted services requested and paid for. Our delivery showed up well over a month after our pickup date after being held hostage as they requested more and more money, ... read more

Business response:

We regret to hear about the difficulties you faced during your move. Coastal Moving Services is a licensed broker, which means our role is to arrange transportation with a vetted, licensed motor carrier. In your case, the carrier assigned was We-Haul. While we do not physically handle belongings, we do take responsibility for ensuring our clients understand this process.We understand your frustration with both the cost adjustments and the delivery delays. Delivery windows are based on the first available date provided at pic... read more

Dan H's profile image
Dan H 
a year ago

This company started out great with excellent communication. I received my quote and paid up front and got everything set up, then the wheels fell off. They subbed my job out to a company that has a 1 star rating on here with tons of negative reviews, all stating the same thing. As I started to complain about the subs service, Coastal went silent. I ended up paying double what I was quoted, while adding only two 28"x28" by 36" tall chairs. A total scam of a company and they have offered no compensation. I ended up having ove... read more

Business response:

We are very sorry to hear about the outcome of your move and the stress it caused you. Coastal Moving Services is a licensed broker, and while our role is to arrange and coordinate moves with vetted carriers, we recognize that it should have been made clearer that the assigned carrier would be performing the physical relocation.We understand how upsetting it is to be charged more than expected, to experience such a long delay, and especially to receive missing or incorrect items. While claims for lost or damaged goods must b... read more

Michelle d's profile image
Michelle d 
a year ago

This company is a scam, do not use them, we had a small move across country, no furniture, just boxes, a TV and small writer's desk, we were quoted a price by ****** and promised because of the amount of things we were shipping it was not going to change, when ****** from "quality" called to confirm, instead of the 70 boxes originally quoted, I advised it was 51 and gave the sizes of all boxes (mixed of small, med, large) at this point I was charged more money, when ************* came to pickup the price double, not only bec... read more

Business response:

Thank you for your feedback. Were truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating and stressful this must have been for you.Please know that we have already reached out to you via email with a refund offer in an effort to make this right. Our goal is always to assist in resolving issues fairly, and we remain committed to doing so.If you have any questions or would like to discuss further, we encourage you to respond to our email so we can continue working toward a resolution that reflects the inconve... read more

John S's profile image
John S 
a year ago

Dodged a bullet with this one. Guy on the phone sounded irritated I was calling for a quote, then they literally hung up on me. After 1 minute of research online it looks like these guys are scamming people. Use anyone else. 

Business response:

Were very sorry to hear about your interaction. No one should ever feel dismissed or disrespected when reaching out for information, and hanging up on a caller is unacceptable. We will be reviewing this internally to ensure our team handles every inquiry with professionalism and courtesy. Thank you for bringing this to our attention. 

Ch L's profile image
Ch L 
a year ago

Setting up the move was easy but they charged me around $2600 MORE than what they quoted. I even rented a UHAUL and spent $1k on my own moving stuff months before they arrived. I paid around $2500 to reserve my spot months in advance. As soon as the moving truck showed up the driver very quickly walked through my home stating it would cost significantly more than the quote I was given. The driver stated that they charged differently than the person at Coastal (*** ****) told me they charge. Conveniently Mr. *** **** would no... read more

Business response:

We are sorry to hear about your experience and the concerns regarding pricing and damages. We understand how frustrating this must have been and appreciate you bringing it to our attention. 

Collette R's profile image
Collette R 
a year ago

Horrible mislead, 7/5/25 ******* answers he sounded so nice beware. Moving a small apartment from ******-******* given a quote of $2245 I agreed. ******* said "there would be boxes available for $10.00 extra if needed" I didn't worry about needing boxes He said everything would be good to go and could haul up to 30 boxes. Well the big day comes LoadRams 0 star shows up. No habla English!!! Now I'm in ******* my son is in ****** they said "no way can we move this for that much money ?? we need another $1200 I flipped they sai... read more

Business response:

Thank you for sharing your experience. Were truly sorry to hear about the stress and frustration youve endured throughout your move, and we deeply regret that your expectations were not met.We want to assure you that we are currently reviewing your file in full detail and have requested all related documentation from the assigned carrier. Our team will be reaching out to you directly to work toward a fair and appropriate resolution.Your concerns are important to us, and we appreciate your patience as we take the necessary st... read more

Frequently asked questions about Coastal Moving Services

How is Coastal Moving Services rated?

Coastal Moving Services has a 4.2 star rating with 3,319 reviews. 

When is Coastal Moving Services open?

Coastal Moving Services is open now. It will close at 5:00 p.m.