Crest Volvo Cars's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Crest Volvo Cars

4.7

About this business

Location details

6020 State Highway 121, Frisco, TX, 75034, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Tue8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Wed8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Thu8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Fri8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sat8:30 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
4.710,391 reviews
Select a rating
RADHIKA09's profile image
RADHIKA09 
10 months ago

I was not given full picture of my car status ahead of time . Took totall 5 days and the loaner car has limited mile and radius to used. 

Business response:

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We understand your frustration regarding the communication about your vehicle's service status and appreciate you bringing this to our attention. Clear and timely updates throughout the service process are important, and we recognize that you deserved better information about the timeline from the start. We also hear your concerns about the loaner vehicle restrictions. We know that having limitations on mileage and driving radius can be inconvenient when you need ... read more

LYMASOUTHERLAND's profile image
LYMASOUTHERLAND 
10 months ago

No document on the free 27 point inspection, showing what need attention and no callback regarding a light that came on by the time I got home.. 

Business response:

We understand your frustration regarding the missing documentation for your 27-point inspection and the lack of follow-up about the warning light that appeared after you left our service center. These are important parts of our service process that clearly fell short of your expectations. We take these concerns seriously and want to make this right. Please contact Bryan Bingham at 972-578-7511 or Bbingham03@vtaig.com so we can address these issues properly and ensure you receive the documentation and assistance you need. 

MADZMURA's profile image
MADZMURA 
10 months ago

Service I paid for WAS NOT COMPLETED. This is unethical and absolutely UNACCEPTABLE. UNACCEPTABLE unacceptable 

DARLAJEANE's profile image
DARLAJEANE 
10 months ago

My first experience was wonderful. But the second one not so much. I scheduled an appointment online for regular maintenance and a loaner car so we could go to the mall while we waited. We walked the mall, we saw a movie and still no call it was ready. I was expecting it to be a couple hours like last time. At this point I called the dealership. I was told that since I got a loaner car then I’m “NOT PRIORITY”. ( Not to mention, I noticed and commented to my mother when we arrived, that it looked like a slow day and maybe it ... read more

Business response:

Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear about the challenges you faced during your visit. Your feedback is valuable, and we’re committed to improving our communication and service. To discuss your concerns further, please reach out to our General Manager, Jason Pickering, at jpickering@vtaig.com or 469-384-2688. 

JASONBURNETT's profile image
JASONBURNETT 
11 months ago

Ally is great. But I’m tired of all of your survey requests. Please stop. 

Business response:

Thank you for your feedback, Jason. We’re delighted to hear that Ally provided you with great service. We understand your concerns regarding the frequency of survey requests and appreciate you bringing it to our attention. Your satisfaction is important to us, and we value your input. We look forward to seeing you next time! 

GUDGEONDALLAS's profile image
GUDGEONDALLAS 
11 months ago

After I booked my appointment online I never received a email confirmation or text confirmation. I had to go back online and chat with someone to confirm the appointment. I gave my number and my name online but your system kept changing it to my wife’s number. The car is in her name but I was making the appointment and needed the communication not her as she was out of town. Also when I pulled in and the lady started checking me in I was scolded when I told her the miles on the car which was 15k she said you should have brou... read more

Business response:

Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback regarding the appointment confirmation process and the communication issues you encountered. It's important to us that our customers receive clear and timely information, and we will take your comments into consideration to improve our systems. We understand that your vehicle's maintenance schedule can be complex, especially with its history as a loaner. We strive to ensure our service team is well-informed and able to assist you effe... read more

MAJRDUFFR's profile image
MAJRDUFFR 
11 months ago

So, we had a 9:15 am appt. When dropping off the car we were told it would take 2-3 hours to update the computer for a recall notice. We did get a loaner, but were limited to a 60 mile range. We live at the edge of that distance so we hung around near the dealership. We called about 2pm (4.5 hours from check in) to check on status and no one returned our call. We stopped by to be told it was "on deck" to be next in line and it would be 2-3 more hours. When we asked why it was taking so long to get started they said because w... read more

Business response:

Thank you for sharing your experience with us. We sincerely apologize for the challenges you faced during your recent visit. It’s important to us that our customers feel informed and supported throughout the process. We appreciate your feedback regarding the communication and transparency, and we recognize how crucial it is to provide clear expectations about repair timelines and loaner vehicle limitations. We are glad to hear that our valet provided you with kind and courteous service, and we will make sure to acknowledge t... read more

TOMMY.HARRISON54's profile image
TOMMY.HARRISON54 
11 months ago

Excellent customer service, Jordan Farmer is excellent, he has always been very professional and courteous 

Business response:

Thank you, Tommy, for recognizing Jordan Farmer's excellent customer service and professionalism. We truly value positive feedback about our team members. We appreciate your kind words and are glad to hear that you had a great experience. However, we are concerned to see your low star-rating. If you have any concerns or feedback that you would like to discuss, please feel free to reach out to General Manager, Jason Pickering, at jpickering@vtaig.com or 469-384-2688. We appreciate your engagement and look forward to hearing f... read more

JARIANSR's profile image
JARIANSR 
11 months ago

I I’m very unsatisfied with service I was told I had bumper-to-bumper warranty my warranty don’t cover aftermarket parts. Did not know that at purchase 

Business response:

Thank you for sharing your feedback. We understand how important it is for our customers to have clarity regarding their warranties, and we sincerely regret any confusion that may have occurred during your purchase. Our goal is to ensure that all customers are well-informed about their coverage. We appreciate your input as it helps us to improve our communication. To discuss this matter further, please reach out to our General Manager, Jason Pickering, at jpickering@vtaig.com or 469-384-2688. We are here to assist you. 

Frequently asked questions about Crest Volvo Cars

How is Crest Volvo Cars rated?

Crest Volvo Cars has a 4.7 star rating with 10,391 reviews. 

When is Crest Volvo Cars open?

Crest Volvo Cars is closed now. It will open tomorrow at 8:30 a.m.