eleras group's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

eleras group

2.2

About this business

Location details

1708 S 5th St, St Charles, MO, 63303, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 2:00 p.m.
SunClosed
2.2753 reviews
Select a rating
Michael D's profile image
Michael D 
a year ago

Im trying to cancel my vehicle warranty and get a prorated refund. ( My reason to cancel is MY REASON!!!!!) with Eleras automotive group, and they are giving me the run around on canceling it! I think they are trying to buy time so they can use the non payment excuse on me. My debit card has been canceled so they keep calling me about my payment not going through. I think when a person wants to cancel a service or a supposed service should I say, of course the payment wont go through ( **** idiots ) I am canceling my warrant... read more

Business response:

To Whom It May Concern:Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for any frustration or stress youve experienced during this process.After reviewing your account, we can confirm that your policy was canceled on 2/12 when you called us. We also want to reassure you that, as per our policy, you are entitled to a prorated refund. However, in order to process this refund, our policy requires that we receive a formal Letter of Cancellation.We recommend that you contact our **************** team at ************ so the... read more

LaShawn R's profile image
LaShawn R 
a year ago

Please refund me my money that was stolen off my card for A warranty that is not mines and for A vehicle I do not own.... 

Robert S's profile image
Robert S 
a year ago

With a premium paid for my vehicle's warranty extension, my first claim for a simple inexpensive repair have been shelved. The local shop has made several attempts to file the claim to no avail. E-mail records are readily available and phone call transfers repeatedly dropped. Two months have passed waiting for approval so that the repair can be initiated. 

Keith H's profile image
Keith H 
a year ago

I am trying to cancel my policy and customer service will not let me. Very rude. Please help 

Business response:

To Whom It May Concern:Thank you for bringing your concerns to our attention. We value all customer feedback and take such matters seriously. We are truly sorry to hear that you had a negative experience with our customer service team. We understand how important it is to feel respected and heard when interacting with a business. Please know that this does not reflect the high standards of service we strive to maintain at Eleras. We have thoroughly reviewed your complaint and are taking the necessary steps to ensure that thi... read more

Gwen S's profile image
Gwen S 
a year ago

I keep getting mailed notices that my vehicle warranty has expired. The first time I got one I immediately checked my warranty paperwork on my car. Their notices are 100% fraudulent. 

Business response:

To Whom It May Concern:We obtain consumer information from a variety of sources, including but not limited to, public and freely available records and data bases, online form submissions, web advertisements, and referral partners. I have confirmed that you have been removed from our list . We apologize if this caused you any inconvenience. Thank you. 

Loren H's profile image
Loren H 
a year ago

This business is failing to refund funds to me in a timely manner, I cancelled my policy in July and won't refund my remaining balance I fear they are stalling in order to reach an expiration date 

Nate L's profile image
Nate L 
a year ago

Total scam!! . Was told my 93 year old blind mother called 4everhomes/eleras to sign up for a $275/month home policy that she doesnt need or want. My mother never called and the representative would not let me listen to the call they said they have on file, and thats because no call exists. Stealing money is their game. I managed to cancel the policy and get a partial refund, but they stole $200 from mom. How to these people live with themselves knowing they are lying, cheating, and stealing from hardworking people?! 

karen A's profile image
karen A 
a year ago

THEY ARE SCAM. I try multiple times to cancel called them they were very rude. ****** and ******* are the names who answered my calls. they were very rude and took out money out from my bank account. 

Thomas M's profile image
Thomas M 
a year ago

Eleras salesman, ****** ******, called me late October, and intimated he was with **************. He talked about our leased 2024 *******, how ******* likes to keep the electrical/mechanical insurance in effect, and how (though there was no charge for the 1st year), continuing the coverage for the 2nd year would be $149, and for the 3rd (and last year of the lease) year would be $145. I questioned $145 for the 2nd year ("Yes") and $145 for the 3rd year ("Yes"). I'm 84, and never leased a vehicle before. I thought this low (a... read more

Business response:

To Whom It May Concern:Thank you for bringing your concerns to our attention regarding your experience with our business. We strive for transparency and honesty in all our interactions. We assure you that we do not engage in any fraudulent or deceptive practices. We apologize for any confusion and misunderstanding that the representative had.While we'd love the opportunity to regain your trust, we understand how frustrated you must be. My deepest apologies for any inconvenience we have caused you. Please let us know if you h... read more

Frequently asked questions about eleras group

How is eleras group rated?

eleras group has a 2.2 star rating with 753 reviews. 

When is eleras group open?

eleras group is open now. It will close at 7:00 p.m.