This profile has been claimed by the business owner or representative.
3000 George Busbee Pkwy. NW, Kennesaw, GA, 30144, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Terrible , dirty , filthy , not sanitary , I demand a full refund
Business response:
Dear Peter, We apologize for the cleanliness issues you encountered in your room on this visit. Your experience does not reflect the high standards we strive to maintain, and we are sorry for the discomfort caused. We are committed to maintaining a clean and pleasant environment for all our guests and will ensure that our housekeeping team addresses your concerns to improve overall cleanliness. Please return to enjoy a seamless experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management
The property looked very sketchy looking on the inside. The elevator looked like something out of a horror movie, it looks like someone never completed it during renovation. Although I had a non-smoking room my room still reeked of cigarette smoke. The room had laminate floors in it and I dropped something on the floor and looked under the bed and saw all kinds of crumbs and stuff all over the floor. The so called complimentary breakfast consisted of coffee and small little muffins and nutrigrain bars.
Business response:
Dear Caitlyn, Thank you for your feedback. We're sorry that your experience didn't meet expectations. We take your comments seriously and will investigate the issues mentioned along with the overall state of the property. It's concerning to hear about the smell in your room, and we’ll look into how we can better address that. Thank you for your thoughts on the breakfast offering, and we will consider ways to improve it moving forward. Your remarks are valuable, and we hope you’ll give us another chance to provide a more posi... read more
Nats out of control The stay was fine. The only issue I had were nats flying around getting on food items, after seeing them inside toilet.
Business response:
Dear Guest, Thanks for posting your review of your time with us at Extended Stay America. Our goal is to provide an exceptional experience for each guest. However, we are sorry for the concerns that caused inconvenience. We will share these notes with our concerned team so they can be reviewed and fixed. We hope you stay with us and have a seamless experience.Sincerely,Hotel Management
Too expensive not what its cracked up to be
Business response:
Dear William, Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry that your stay did not fully meet your expectations and we sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your visit. Our front desk team is always here to help you. We are grateful for your comments and hope to welcome you again so we can offer a more enjoyable and comfortable stay.Sincerely,Hotel Management
Cold room in winter. Not friendly staff and the room was noisy. I couldn't sleep.
Business response:
Dear Anabel, We apologize for the discomfort you experienced during your stay. It’s disappointing that your room was cold and you had trouble sleeping due to noise. Our team is reviewing our heating system and room conditions to ensure that future guests stay more comfortably. We also regret that you didn’t find our staff as friendly as expected. Providing excellent customer service is our top priority, and we will address this with our team to ensure our guests feel warmly welcomed at all times.Please give us another opport... read more
Really dirty. Sticky floor
Business response:
Dear SEYEONG, Please accept our apologies for the experience you shared in your feedback. We take pride in providing our guests with a clean, fresh environment; therefore, we are sorry that we overlooked anything during your stay. We will discuss your feedback with our staff to ensure this does not occur again.We do hope you will give us another chance the next time your travels bring you our way.Sincerely,Hotel Management
The window curtains immediately fell off when trying to open them. Let the front desk know and they said someone from maintenance could come another day. I was here for a week and no one ever came. The air conditioner did not work and the room stayed hot. The side door to get into the building did not work and I kept getting locked out and had to get several new keys.
Business response:
The guest was offered to change rooms and refused.
Extended Stay America - Atlanta - Kennesaw Town Center has a 3.6 star rating with 2,167 reviews.
Extended Stay America - Atlanta - Kennesaw Town Center is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.