Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South

3.1
  • Hotels
  • Orange, OH

About this business

HospitalityHotels

Location details

3820 Orange Pl., Orange, OH, 44122, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.12,064 reviews
Select a rating
Maggie's profile image
Maggie 
7 years ago

Business response:

Maggie, on behalf of our entire team, we would like to offer our sincere apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We hope you will consider giving us a second chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Rooms need sanitizing! From checkin to breakfast, this was our worst experience with a hotel. The surly Mrs. V almost had an altercation with the manager before she checked us in, then got huffy when we requested dishes before dinner time, an hour after we first requested them, even though she had promised they would be ready in 10 minutes. There appears to be a serious staffing problem here. The bathroom had toothpaste on the faucet, hair and a false eyelash on the floor. The carpet was sticky - gross! The kitchenette was s... read more

Business response:

We offer our sincere apologies for the housekeeping issue and poor service you received from our associates. We consider your feedback very important, and thus it has been shared with the concerned teams, and we will take the appropriate steps to prevent these problems from happening again. We hope you’ll give us a chance to regain your trust and earn your highest marks in the near future. Sincerely, Hotel Management 

erica's profile image
erica 
7 years ago

Business response:

Erica, thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations, so please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

It was terrible the room was dirty and the bed had some debri or dust particles in it that got in my eye had to go to the emergency room. Had a badly scratched cornea. 

Business response:

Dear Guest, thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management 

randy's profile image
randy 
7 years ago

Hotel was booked .so it was difficult getting utensils.plates an cups for the room 

Business response:

Randy, thank you for your review. We apologize for the inconvenience you experienced due to the shortage of in-room amenities. We are reviewing this situation with our staff to ensure all the items are always well stocked. We hope you will give us an opportunity to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

It’s inconvenient that they don’t accept cash. The last time I️ stayed at extended stay my room was dirty. Had cigarette ashes on the carpet and there was brown stained liquid on the windowsill. The tub was not clean. There were hairs in it and in the drain as well. 

Business response:

Thank you for being our guest. We apologize for the inconvenience you had due to our hotel policy and for the cleanliness issues you encountered while you were here. Please know we must have a credit or debit card on file for each reservation to cover incidentals during your stay. This is standard industry practice at reputable hotel chains, and we will take steps to communicate this more clearly in the future. We have also shared your feedback with our housekeeping team to be more diligent with our efforts moving forward. W... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

This hotel was a cheaper option, but we were just going to be there for a quick night before continuing our travels. The bed was terribly uncomfortable and the pillows were flat. Pay the extra money and stay somewhere nicer. 

Business response:

Thank you for choosing our hotel for an overnight stay. We're sorry that you were not completely satisfied with our beds. Please know our front desk is available to address issues such as this, and we would have been happy to shift you in another room upon request. We appreciate your business and sincerely apologize that we failed to provide you with a good night's sleep. We hope you will give us another chance to prove ourselves to you in the near future. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Do not recommend The staff who checked me in were wonderful. The cleanliness of the room was a different story. There was about an inch of dust on the TV. The room also had a horrible odor. When I checked in I was so tired that I didn't feel like going down to the lobby to request another room. I actually opened the windows for a couple of hours to get rid of the odor and that seemed to work. The comforter on the bed was so dirty and stained that I actually put it on the floor. The furniture could also use a good cleaning or... read more

Business response:

We sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced while staying with us. Our goal is to provide clean and comfortable accommodations to each and every guest and we are disappointed that we fell short during your stay. We value your feedback and will work diligently to make sure we are more consistent in our delivery. We hope you consider staying with us again; we would welcome the opportunity to restore your confidence in our hotel. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Room was extremely dirty. Bathroom was not clean and water was very cold 

Business response:

We sincerely apologize for the cleanliness issues you experienced while staying with us. Our goal is to provide clean and comfortable accommodations to each and every guest and we are disappointed that we fell short during your stay. We value your feedback and will work diligently to make sure we are more consistent in our delivery. We hope you consider staying with us again; we would welcome the opportunity to restore your confidence in our hotel. Sincerely, Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South

How is Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South rated?

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South has a 3.1 star rating with 2,064 reviews. 

When is Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South open?

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.