Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South

3.1
  • Hotels
  • Orange, OH

About this business

HospitalityHotels

Location details

3820 Orange Pl., Orange, OH, 44122, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.12,064 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

Smells terrible! Not clean ! No gym! No water on one of the days 

Business response:

Thank you for reviewing your stay. We apologize for the cleanliness and odor issues you encountered while you were here. Please be assured that we have shared your feedback with our housekeeping team to see where we went wrong so necessary improvements to our processes can be made to correct our performance. We're also sorry for the inconvenience you had due to water shut down during one of the days of your visit. Kindly note, we do not like to inconvenience our guests by shutting off the water to the entire hotel for any le... read more

Mathan Mohan's profile image
Mathan Mohan 
6 years ago

Very Bad services , everything we must go to for inform them to get clean, mo daily clean services too 

Business response:

Mathan, thank you for staying with us and providing your feedback. We certainly apologize your experience was not to our hotel's high standards. Our housekeeping services are provided to guests staying eight or more nights, respecting their privacy of the home-like living. However, these services are always available upon request for a minimal fee. We appreciate your comments and hope to have another chance to redeem ourselves. Sincerely, Hotel Management 

Sami's profile image
Sami 
6 years ago

not a satisfied customer when we arrived at the hotel it was late in the night, one of our rooms wasn't ready yet, the night person went and checked on it and gave us his blessing, we went in to find the kitchen area the counter top to be specific, full of grease and one towel was left on the counter top was brownish in color, the bed was not made and had dust and debris from outside on it, the bathroom had spots that looked like spilled coke around the sink area. the tub color was brown we took pictures of it . our second r... read more

Business response:

Thank you for staying at our hotel. We are sorry your room was not ready upon arrival and regret the cleanliness issues you encountered in your rooms. You are absolutely correct to expect a clean, well-maintained property as your home away from home when traveling, and we apologize for failing to provide that for you. We are taking steps to ensure every detail from the first impression at check-in to final check-out will focus on exceptional customer service and impeccable attention to detail in all areas of our property. Pl... read more

Pro's profile image
Pro 
6 years ago

Room was extremely dirty and in need of repair. Questionable guests doing illegal stuff do not stay here 

Sheereeda's profile image
Sheereeda 
6 years ago

Not a good fit. I will never come back to this hotel again. The service at the front desk was great. However the first room I was put in smelled horrible. So bad I had to leave. I couldn't stand the smell. Seem as if it vacant for a very long time. The toilet hadn't been cleaned and not the cleanest in other areas as well. I moved to another room in which it didn't smell just a very old room and the bed was extremely hard. I wouldn't recommend this place to anyone. 

Business response:

Sheereeda, thank you for being our guest. We are sorry for the cleanliness issue you encountered in your initial suite and found your bed uncomfortable. We wish we had the opportunity to address the problem while you were here as we would have done our best to ensure you were comfortable. Your feedback has been discussed with our housekeeping team, and we have asked them to be more diligent going forward. Please revisit us so we can make it up to you. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

The whole hotel was nasty the manager had a attitude when I went down to speak with him the only person that was professional was the lady at the front desk the first night we checked in other then that everything was bad hallways was nasty rooms was nasty worst every I could went to motel6 and had a better experience there 

Business response:

Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay at our hotel. You are absolutely correct to expect a clean, well-maintained property as your home away from home when traveling, and we apologize for failing to provide that for you. We are taking steps to ensure every detail from the first impression at check-in to final check-out will focus on exceptional customer service and impeccable attention to detail in all areas of our property. We hope you will consider a future stay as we would welcome the opportu... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

No one made he’d or did towels. In addition I asked about ice and got curt rezction there was no chair to sit in Igbo wanted too except for two desk chairs. There were no cops in he room when I was going to brush my teeeth when I went to the desk the clerk got them but basically shoved them at me and grumbled 

Johnson's profile image
Johnson 
6 years ago

Room was not clean found potatoe chips behind chair and snack wrappings under bed. Back entry door does not work when we mention it they said if you would have called us we would have come open the door. “REALLY” also no ice vending machine available. Continental breakfast is what they call “GRAB AND GO” Would not recommend staying here! 

Business response:

Johnson, we sincerely apologize for your less than stellar stay. We are meeting with the housekeeping and maintenance teams to discuss this situation and reiterate the importance of impeccable customer service and attention to detail. Also, your concern regarding our breakfast will be discussed with our Brand Leaders when updating our selections moving forward. Please consider a return visit to our hotel so that we can provide you with a better stay on a future date. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
6 years ago

Some of the staff were rude and very unprofessional. The telephone and television in the room did not work. 

Business response:

We sincerely apologize for not being able to provide you a clean and comfortable stay. Your feedback regarding the maintenance and service issues are shared with the concerned teams to make sure necessary actions are taken ensuring these problems don’t occur again. Please give us a chance to regain your trust and earn your highest marks in the near future. Sincerely, Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South

How is Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South rated?

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South has a 3.1 star rating with 2,064 reviews. 

When is Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South open?

Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.