This profile has been claimed by the business owner or representative.
1619 Spring Port Dr, Harrisonburg, VA, 22801, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
I didnt use gym, need to, lol, but i did go in n checked it out...i was saying to myself, that is a nice lil wotkput station, and it was clean...i hsd no complaints on nothing..thank you...
Business response:
Dear Guest, Thank you for choosing Extended Stay America, and for taking the time to post a review! We’re glad to hear that everything met your expectations during your stay, and appreciate your kind remark about the fitness area. It’s wonderful to know you had no concerns and enjoyed your experience with us. We look forward to having the pleasure of hosting you again soon! Sincerely, Hotel Management
Overall a good stay. My first room was very hot, but they moved me to a new room and the rest of my stay was good.
Business response:
Thank you for sharing your feedback! We’re glad our team was able to move you to a more comfortable room and that the rest of your stay went well. We appreciate you staying with us and hope to host you again in the future!
.
Business response:
Thank you for your feedback. We’re glad you stayed with us and appreciate your rating. If there’s anything specific we could improve for your next visit, we’d love to hear your suggestions. We hope to welcome you back soon!
The hotel staff were generally polite and not unpleasant, but the overall service could be improved. At check-in, I was left waiting for several minutes before anyone assisted me, which made the arrival process feel a bit disorganized. With a little more attentiveness and quicker response at the front desk, the guest experience would be much better.
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We understand that a slower check-in process can be frustrating, and we apologize for any inconvenience this may have caused. During peak times, such delays can unfortunately occur as we aim to ensure each guest receives personalized attention. We will address this appropriately to prevent such occurrences in the future. On a brighter note, we are glad that our staff were courteous and fair. Your patience is highly appreciated, and we hope you'll conside... read more
Business response:
Dear Guest, We are thrilled you had an excellent stay at Extended Stay America, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we are pleased to know that your stay was nothing less than exceptional. We look forward to your next visit. Sincerely, Hotel Management
Room was next to laundromat and noisy washers/driers were running late into the night
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback with us. We regret that the noise from nearby laundry equipment affected your comfort, especially later in the evening when a quieter environment is most appreciated. Your comments have been shared with our leadership team for review, and we appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a more restful visit in the future. Sincerely, Hotel Management
Friendly staff and great setup for long term stay.
Business response:
Dear Guest, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially about our staff. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing Extended Stay America. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Hotel Management
ITS MY FAVORITE MOTEL, IDK WAT IT IS, BUT THE STAFF MAKE U FEEL AT HOME..SO IT FEELS KIND OF LIKE HOME
Business response:
Thank you so much for your amazing review! We’re thrilled to hear that our staff made you feel at home and that our property has become your favorite place to stay. We can’t wait to welcome you back again soon!
Nice room, no stock in kitchen, no coffee maker, you have to go ask for one. No hand holds in the shower.
Business response:
Thank you for your feedback. We’re glad you enjoyed your room, but we apologize for the inconvenience with the kitchen supplies and shower. We appreciate your suggestions and will review them to see how we can improve the guest experience. We hope to welcome you back for an even better stay in the future.
Extended Stay America Premier Suites Harrisonburg has a 4.3 star rating with 1,107 reviews.
Extended Stay America Premier Suites Harrisonburg is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.