This profile has been claimed by the business owner or representative.
6199 San Ignacio Ave., San Jose, CA, 95119, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Very Dirty Lobby and rooms
Business response:
Dear Javad, Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the state of cleanliness you experienced, as this does not meet the standards we strive to uphold. Your feedback has been promptly shared with our team to ensure immediate action is taken. Providing a comfortable and welcoming environment is our highest priority, and we regret that we fell short during your visit. We hope you will consider giving us another opportunity to deliver a far better experience in the future. Sincerely, Hot... read more
cockroachs in the room
Business response:
Dear Treymane, We are sorry to learn that we did not meet your expectations during your stay. Our goal is to provide our guests with a clean and satisfactory environment; however, we regret that this was not your experience. We take your concerns very seriously and have alerted our housekeeping and pest control teams to investigate and ensure that necessary steps are taken to prevent this from happening again. We apologize for any inconvenience or discomfort this has caused and would appreciate another opportunity to make th... read more
Run down Motel 6...
Business response:
Dear Guest, We’re sorry your experience did not meet expectations. While we strive to provide a comfortable and welcoming environment, it’s clear that we fell short during your visit. Your feedback is important, and we will be reviewing it carefully to identify areas for improvement. Thank you for sharing your thoughts. We continually strive to deliver service that goes above and beyond, and we hope you will consider a return visit so we can provide you with the exceptional hospitality you deserve. Sincerely, Hotel Managemen... read more
Filthy, Old, Smelly and Infested I can easily say that this was the worse hotel experience I’ve ever had! Check in took forever, we were told that they wouldn’t have a double room ready for another 45 minutes to an hour (we checked in a little after 3:30 pm). The”lobby” was full of boxes and appliances that were still in their packages, the hallway smelled dingy and dirty. When we got into the room we immediately regretted booking here! Everything there was old, dirty and damaged. The bathroom sink was full of dirty water th... read more
Business response:
Dear Guest, We sincerely apologize for the numerous issues you encountered during your stay and understand how disappointing this experience must have been, especially when traveling with your family. We regret the delays at check-in and the condition of the room, which fell far below expectations. Please know your concerns are taken seriously, and we are actively working to address these challenges and improve our facilities and services. Your feedback is invaluable in guiding these efforts. We hope you might consider givin... read more
The property was dirty and I also saw a cockroach on my door . Overall the property dirty .don’t recommend this place .
Business response:
Dear Guest, We're sorry that the property's condition did not meet your expectations. Concerns about cleanliness and pest sightings are taken very seriously, and we will address this with our team to ensure immediate improvements are made. Your feedback helps us focus on where attention is needed, and we appreciate you bringing this to our attention. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a much more satisfying experience. Sincerely, Hotel Management
Very bad room full of black mold
Business response:
Dear Guest,We sincerely apologize for the experience you had during your stay. The presence of mold is a concern, and we take such matters seriously. Cleanliness and the safety of our guests are top priorities, and we will address this matter with our team to ensure the room is thoroughly cleaned and inspected. We regret that this impacted your visit, and we appreciate you bringing this to our attention so we can take the necessary steps to improve. We would like the opportunity to serve you better in the future and hope you... read more
Worst hotel I ever stayed at
Business response:
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts. We are truly sorry that your experience did not meet your expectations. Our goal is to provide a comfortable and welcoming environment for all our guests, and it's clear we fell short during your stay. We appreciate your feedback, as it helps us identify areas for improvement. Your comments have been shared with our team to ensure that we address the issues you've raised. We hope you'll consider giving us another opportunity to provide you with a better experience in the future... read more
I guess you get what you pay for stayed in a room full of black mold very ins itery toilet clogged up and sick none to help front desk no help had to go buyplu get. O sponge dish soap was there two weeks had to ask to get room cleaned they stated only clean after two weeks. O towels for face you take out your own garbage and trade in towels at front desk worst experience ever so glad I'm out
Business response:
Dear Guest,Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Our housekeeping services are scheduled bi-weekly to respect guest privacy and maintain affordability. Fresh towels and linens are available at the front desk upon request. We strive to address all concerns promptly, and we regret that this was not your experience. Your feedback is valuable, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management
Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North has a 2.9 star rating with 2,453 reviews.
Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.