This profile has been claimed by the business owner or representative.
6199 San Ignacio Ave., San Jose, CA, 95119, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
It was horrible from the moment we checked in in took over 30 mins just to get room keys. We took the elevator to 2nd floor and there was horrific smell thoughtout the whole floor. Room was not super clean the towels that where in the room 2 of them where stain with red lips stick. Not a good experience. First time staying on one this hotels and last time.
Business response:
On behalf of our entire team, we would like to offer our sincerest apologies for our hotel not living up to your expectations. We do not take these concerns lightly and have rigorous inspection procedures so this does not occur. We apologize that we dropped the ball and have addressed this issue with the housekeeping department to see where steps were missed so that this doesn't happen again. We hope you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. Sincerely, Hotel Management
Business response:
Martin, thank you for your rating. We are disappointed to know you had an unpleasant experience. We hope you will consider staying with us again as we would love to provide you with an excellent visit in the future. Sincerely, Hotel Management
Unreliable and risky reservation. The hotel apparently gave my prepaid room away and I was advised by Hotels.com that a room was unavailable. As there was a convention in town, there were no rooms available anywhere and my trip had to be cancelled at the last minute. I forfeited all fees associated with the convention, although Hitels.com reimbursed me my prepaid hotel charge. How does this happen? I will never use either Extended Stay or Hotels.com again. Too risky and unreliable.
Business response:
Catherine, we are terribly sorry about the issues you experienced with your reservation. Your comments have been discussed with our team, and we are reviewing our procedures to ensure this does not happen again. Thank you for your feedback, and we hope you will give us another chance to make this up to you and demonstrate excellent hospitality from our team. Sincerely, Hotel Management
There are not enough words to warn others to stay away from this disaster. We had to call Corp reservation line and finally after 20 minutes the check-in lady showed up. I told the gentleman on the phone that I would call their corporate headquarters. We were giving two key cards for two different rooms, we never got in a room, the second room was locked from the inside. We left, told the lady at the desk, we would get our money back from Expedia. There is something going on besides renting hotel rooms. Stay away, look at th... read more
Business response:
Manuel, on behalf of our entire team, we would like to offer our sincere apologies for not living up to your expectations or ours. We hope you will consider giving us another chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management
足りないものが多くて困った
Business response:
We would like to offer our sincere apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We will be reviewing our guidelines to provide a better experience for every guest entering our doors. We truly regret the inconvenience caused, and please give us another chance to make it up to you on your next visit to our area. Sincerely, Hotel Management
Would not recommend at all. Maintenance is kept to a minimum. Dirty towels have to be exchanged at the front desk. Dirty dishes and linen on the hallways. Shower had a slow drain problem. Fire alarm went off for no good reason one morning.
Business response:
Thank you for your feedback. Please accept our apologies for failing to provide you with a pleasant stay. We assure you that we have discussed your feedback with the appropriate teams, and we’re working with them to redouble our efforts so we can be sure to meet the high standards you expect from us every single stay. We would like to regain your trust and hope you will give us that chance in the future. Sincerely, Hotel Management
The hotel was dirty. Horrible customer service. I will never stay here again.
Business response:
Jessica, thanks for choosing us. We offer our sincere apologies for the cleanliness issue and poor service you received from our associates. We consider your feedback very important, and thus it has been shared with the concerned teams, and we will take the appropriate steps to prevent these issues from happening again. We hope you’ll give us a chance to regain your trust and earn your highest marks in the near future. Sincerely, Hotel Management
No staff. Staff that was around was unfriendly and confused
Business response:
Lisa, thank you for your feedback about your stay at our hotel. We cannot apologize enough for the poor service you received and have shared your comments with our team to ensure we meet the high standards you should expect from us every single stay. We are committed to making sure we do not repeat what you experienced. Please consider staying with us again. Sincerely, Hotel Management
Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North has a 2.9 star rating with 2,452 reviews.
Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.