This profile has been claimed by the business owner or representative.
40 Cavalier Blvd., Florence, KY, 41042, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Tweakers and the building smells like an ash tray as well as my room!
Business response:
Dear Bryan, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to address them adequately.Sincerely,Hotel Management
My room was dirty! It was in the shower that was nasty. I took pics even and I made the mistake of walking around with no shoes on and my gf wet were black the floor was so dirty!
Business response:
Dear Rikki, Thank you for your feedback. We apologize that our housekeeping staff overlooked some areas in your room. This does not meet our standards; therefore, we are very disappointed that such was your experience. Our main goal is to offer an exceptional stay for our guests with comfortable accommodations and a responsive, friendly staff. We have shared your feedback with our team so these issues do not happen again. Thank you again for your candid feedback; without it, we cannot improve. We are looking forward to havin... read more
Gm is very rude
Business response:
Dear Patricio, It was disappointing to learn about the difficulties you encountered and the behavior our associate showed you. We hope you accept our apologies and let us review the incident and assist you accordingly. We appreciate you being our guest and look forward to hearing from you soon.Sincerely,Hotel Management
READ THIS B4 YOU BOOK…, You should be ashamed of yourself for up charging by 3x the regular price for a of a popular artist being in tow. This room wouldn’t have been worth the $85 they usually charge. Shame on you’ll, very disgraceful. And you’d think $260 you’d have a tv that works. You all should refund some money!
Business response:
Dear Joel, Thank you for staying with us and sharing your experience. We were disappointed to read that our accommodations did not provide the value you were hoping for. We try to compete with similar hotels in the area and always strive to provide exceptional service and hospitality to our guests. We truly value your feedback and hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel.Sincerely,Hotel Management
Business response:
Thank you for your feedback.
Business response:
Thank you for your feedback!
This place smelled of marijuana, people hanging out all night outside in the shadows, doors to outside that were only suppose to be accessible by key were never locked, room was dusty, the kitchen had no cooking or dinning supplies at all. Staff was very rude about it. Upon check in we had to call for somebody to come to the front desk and it took a long time like 15 minutes for them to come. She was not on the premises because she was dropped off at the front door in a big black truck.
Business response:
Dear Julie, Thank you for choosing us. We are sorry for the inconvenience caused by the several issues you came across. If we had the opportunity to correct this, we would have loved to do so. To ensure cleanliness, the dishes of your room are kept with the front desk and delivered to the room as requested. We have instructed our team to clearly mention the kitchenware at check-in. We never expect our guests to have the experience of our staff; being helpful and attentive is our top priority. We regret the maintenance and ho... read more
Extended Stay America Select Suites - Cincinnati - Florence - Airport has a 3.3 star rating with 1,013 reviews.
Extended Stay America Select Suites - Cincinnati - Florence - Airport is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.