Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport

3.0
  • Hotels
  • Tampa, FL

About this business

HospitalityHotels

Location details

5401 Beaumont Center Boulevard, Tampa, FL, 33634, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.03,232 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Business response:

Thank you for rating your stay with us. Our goal is to provide an enjoyable experience for all our guests, and we apologize for letting you down. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the outstanding service you should receive when staying with us. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Small rooms, wasnt aware that it was a conversion. Outside. Corridors, no elevator. 

Business response:

Thank you for being our guest. We are disappointed to read we were not able to deliver you with a stellar stay. Please accept our apologies for the inconvenience you encountered while you were here. It is never our intention to disappoint you in any way, and we hope you will give us a chance to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Business response:

Thank you for choosing our hotel for your stay. We were disheartened to see your rating, and we sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience. Sincerely, Hotel Management 

Rebecca's profile image
Rebecca 
7 years ago

Poor Experience For the price it was not worth it. The hotel has some updated features but certainly not worth 270 bucks for two nights. 

Business response:

Rebecca, we apologize and are disappointed to read our hotel’s service and facilities did not provide the value you were hoping for. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We will be reviewing our guidelines to provide a better experience for every guest entering our doors. We truly regret the inconvenience caused, and please give us another chance to make it up to you on your next visit to our area. Sincerely, Hotel Management 

MartinCasas's profile image
MartinCasas 
7 years ago

Nothing ,didnt like anything and price were over price 

Business response:

We apologize and are disappointed to read our hotel’s service and facilities did not provide the value you were hoping for. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We will be reviewing our guidelines to provide a better experience for every guest entering our doors. We truly regret the inconvenience caused, and please give us another chance to make it up to you on your next visit to our area. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Front desk closed at 7pm. Had to use call box which sent me to an international operator. We had to call down for bedding for the pull out. Water was being turned off from midnight to 4pm the next day. 

Business response:

Thank you for staying at our hotel and for sharing your concerns. Please accept our sincerest apologies for our lack of responsiveness. The service that you described is not typical, and steps have been taken to address the issue. Please know we do not like to inconvenience our guests by shutting off the water to the entire hotel for any length of time. We hope you will choose us again so we can provide you with a more satisfactory stay. Sincerely, Hotel Management 

michelle's profile image
michelle 
7 years ago

We did not get the suite that we paid for. We got two doubles and were not refunded for difference because we booked through Expedia. They wanted to put 4 people in one queen and finally gave us two doubles 

Business response:

Michelle, thank you for writing us back. We apologize for not being able to accommodate you in the choice of your room. Your feedback is shared with our team to find out what went wrong and to take appropriate measures to avoid such issues going forward. Regarding the refund, please feel free to communicate with us out at our front desk as they will be happy to assist you further. Please consider a return visit to our hotel so that we can provide you with a better stay on a future date. Sincerely, Hotel Management 

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

this is the first hotel stay that I had to bring our used towels to front desk to replace with new clean towels. The microware didn't work. Breakfast did not include any fruit. No juice wasn't a very good meal. 

Business response:

Thank you for staying with us and for providing your feedback. We apologize our hotel and amenities were not to your expectations. Our hotel is designed for guests staying a week or more at a time, who prefer a home-like living experience and they bring their own personal items. So we certainly understand why you may have found our amenities a bit different than traditional hotels. Your feedback will be shared with our Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation future visi... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
7 years ago

Nothing. Disappointed. Way below standard.............. 

Business response:

We would like to offer our sincere apologies for not living up to your expectations. Although we make every effort to be perfect, sometimes we fall short. We hope you will consider giving us a second chance in the future so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport

How is Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport rated?

Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport has a 3 star rating with 3,232 reviews. 

When is Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport open?

Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.