Extra Space Storage's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extra Space Storage

4.8

About this business

Location details

3601 Junipero Serra Blvd, Daly City, CA, 94014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Tue06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Wed06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Thu06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Fri06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sat06:00 a.m. to 10:00 p.m.
Sun06:00 a.m. to 10:00 p.m.
4.82,280 reviews
Select a rating
Jan P.'s profile image
Jan P. 
rating
2 years ago

This business is incredibly dishonest, fraudulent and run by crooks. As proof, these extra space storage crooks advertise a 4x8 storage unit for $130 but as a long time customer, I'm charged $188 for the same 4x8 unit and now the Extra space storage crooks want to increase my rate to $220!!! Ridiculous!!!! Do not do business with this dishonest and unethical company. 

Business response:

Thank you for leaving us a rating, Jan. We're sorry to hear that you're unsatisfied with your monthly rate. Please feel free to contact us at (650) 994-4211 to discuss any of our other available units and we'd be happy to find something that meets your storage needs as well as your budget. 

Robert G.'s profile image
Robert G. 
rating
3 years ago

If you have to accept the burden of a storage facility unit and if alongside north 280 is useful, then do yourself a favor and talk to Jovita the store manager at 3601 Junipero Serra. Jovita gets 5 stars. But the facility overall loses 1 star due to not providing access to my unit after 10 pm, and because their staff buggy doesn't have a magnet on the bottom to pick up nails and screws and stray metal shards from the ground as they travel around the property. 

Business response:

We are thrilled you had a positive experience with Extra Space Storage! Our team really appreciates your feedback. We're always here to help at 888-storage if you have any questions or need assistance with your rental. 

Frances M.'s profile image
Frances M. 
rating
3 years ago

REPOST BECAUSE THEY DELETED MY ORIGINAL POST: This facility is dirty and full of rats. I am trying to move out of my storage unit because they keep raising the price of my SMALL unit so I walked into the business and was hit in the face by the smell of urine. Even worse, there is rat poop all over my stuff (all of my clothes, bedding, shoes, just everywhere). How are you constantly raising the price when you have rats? |had a mental breakdown because this is all of my personal belongings that have sentimental value. I went t... read more

Business response:

Hi Frances, thank you for sharing your experience with us. Our "Clean and Green" policy is intended to keep all of our facilities to a high standard. We're sorry to hear that your experience was negative and will be sure to share this feedback internally. We would love the chance to speak with you further about your concerns. Can you please call us at 888-storage? 

Chardonay G.'s profile image
Chardonay G. 
rating
3 years ago

READ BEFORE DOING BUSINESS HERE!!!!! I'm disturbed that I even have to come on here and share my experience with this company. It all started when my partner and I had to move from college during covid so this storage space framed themselves as affordable yet each month it seem my price has been raised. During a whole pandemic every month I received a letter in the mail for a price change. Taking advantage of college students during a global pandemic and recession is peak capitalism.. this has caused me to ultimately decided... read more

Business response:

We really appreciate you taking the time to share your feedback, Chardonay. We would love to talk to you more about your negative experience. Please give us a call at 888-storage. 

Caitlin N.'s profile image
Caitlin N. 
rating
3 years ago

I would avoid this place. TLDR: they bait & switch with the cheap price and the inside reeks of urine. My husband and I did a lot of research on our options when we needed to move some belongings to make room for a new baby in our apartment. We selected Extra Storage Space because it was reasonably priced and had great reviews. It was super easy to set things up and get into our unit. This is where the positive experience ended. The inside of the facility absolutely reeks of urine. I can't stand going in there because it ... read more

Business response:

Thank you for leaving us a review, Caitlin. We're sorry to hear about your negative experience. We pride ourselves on delivering clean, secure facilities and excellent customer service all at an affordable price. Your comments will be reviewed internally, so we can look into why your experience did not meet our standards and resolve the issue promptly. The value of our units changes from month to month based on market values. Periodically we adjust rates to reflect the current value. We would be more than happy to look into... read more

Sidney O.'s profile image
Sidney O. 
rating
4 years ago

Be aware that the storage units in the SF Bay area are ~4x or more for a similar unit ~120 miles away. Notwithstanding that, these expensive units often lack basics such as security cameras. 

Business response:

We're sorry to hear this, Sidney O., but appreciate your feedback. We understand the importance of offering a top-notch storage solution at an affordable price and will use your feedback to assess our pricing in the future. Give us a call at 888-storage or stop by the office if you need anything! 

Pete G.'s profile image
Pete G. 
rating
4 years ago

Extra Space Storage offers a low price up front to lure you in, and then jacks up the rate at 3 months. Predatory. I rented a small storage space in Colma for about $85 dollars per month. After 3 months, I received a Rate Change Notice increasing the rent to $148 - a 75% increase. The Notice stated the increase was due to "current market conditions". A 3 month 75% increase in market conditions? Really? Actually, no. The Extra Space Colma website has the same space for $112 and iStorage down the street had one f... read more

Terry K.'s profile image
Terry K. 
rating
4 years ago

I moved in on February with $35 and insurance extra total of $49. The price is locked for three months and just received the price raised message from them to $80. When I checked the internet price of their company, they are still offering low price as I were joining. Scam and scam. Not an honest business they are. Put me on to considering moving out to another storage. 

Business response:

Hi Terry, thank you for the feedback. We're sorry to hear this. Your price is not locked in. We often adjust our customers' rental rates to keep up with the rising costs associated with providing top-notch service and a clean, secure facility. Don’t hesitate to reach out if you need anything at 888-STORAGE. 

Charles M.'s profile image
Charles M. 
rating
4 years ago

My Unit, along with 15 others was robbed. The thieves knew exactly where the cameras were and were not. The staff don't gave a d--n. They wont even credit back the month's rental payment for when it was robbed. They tried to blame my lock--which they (Selma) sold me. If you want a safe place to store your stuff, I suggest you look elsewhere. This place is being hit from the inside. UPDATE 021822: I spoke with their regional manager and guess what, unless you buy their insurance, they won't even credit you back for the mo... read more

Business response:

Hi Charles, thank you for your feedback. Extra Space Storage takes great pride in protecting your belongings and strives to provide state-of-the-art security. We are sorry to hear about your experience and would like to help if possible. If you would like to speak with us about this in more detail, we are here to help and can be reached at 888-storage. 

Frequently asked questions about Extra Space Storage

How is Extra Space Storage rated?

Extra Space Storage has a 4.8 star rating with 2,280 reviews. 

When is Extra Space Storage open?

Extra Space Storage is open now. It will close at 10:00 p.m.