This profile has been claimed by the business owner or representative.
2281 Defoor Hills Rd NW, Atlanta, GA, 30318, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 5:30 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
horrible service and communication.
Business response:
Hey Guedes, we are sorry we fell short on our customer service. Can you provide me you order number and we can have a support member reach out to you?
made a large order last week, sent a few messages with no response, get automated email saying they shipped today, proably wouldn't use again due to lack of communication
Business response:
Hey Michael, we are sorry we fell short on expectations. Can you provide us with your order number and we will have someone reach out to you ASAP.
Placed a complete order for my F2 50 headlights turn signals tag lights brake lights reverse lights had the tag lights in stock offered 2 shipping not available from 3-4 weeks Website very far behind technology why let me place an order and pay for an order but I will be getting for weeks
Business response:
Good Morning Scott, I am very sorry on the hiccup in your order, I can understand your frustration and we would like to talk about seeing if we can set you up with replacement products, or about a refund on your order if you wish to do so. Please PM us here and we can talk about the options. Once more, I apologize for the inconveniences. Thank you. Respectfully, -Caleb@HR
Absolutely awful customer service!! I bough a set of HID’s for my 2018 Ram and neither side work and cant get anyone to respond to phone calls,voicemails or email ! $300 worth of junk is all I have.
Business response:
Hello Joseph, I am so sorry to hear you are having issues with your HID kit, this is never any fun. We have been handling a very high flow of communications recently and it has been difficult to respond to everybody in a timely fashion, but this is no excuse for why you are not getting the services you deserve. Please PM us here and we can discuss installation questions/Troubleshooting, or if you would like to side on a refund, that is perfectly okay. Kind regards and our apologies, -Caleb @ HR
Their HID products are cheap. Their customer service is decent, but I've had several issues with my expensive HID kits and I'm done. Hard lesson to learn, and of course their refund policy only goes for 30 days. Don't buy HIDs from here
Business response:
Hey JT, I'm sorry you're having issues like this with the HID's. It's not normal to see defective bulbs/ballasts like this. I see we've warrantied your ballasts twice already, would you please send us a message here and we can talk about different options so you don't have to start from scratch?
Ordered taillights from this company on pre order status. However morimoto has somehow got behind in production which is not their fault. However I've called several times 4 and each time I waited 15 minutes with no answer. All you get is where busy at this time of year. If I wanted to listen to a recording I would have ordered something from Chinese company.
Business response:
Hello There, I am very sorry for the inconveniences you are experiencing, this is not at all our intentions. We are working our hardest to increase communications and response times, but this time of year is our busiest time and we just do not have the manpower to keep up with the workload we are facing. This is no excuse for why you have not been communicated with, and for that I am sorry. I would be happy to talk with you here over a PM and discuss the situation so we can get everything taken care of. Our apologies, th... read more
Better customer service and better products
Business response:
Hello Mr. Scott, I'm sorry you're having issues with our service and product. We are working hard to respond to every customer as soon as possible. I replied to your message this morning. Please let us know if there's anything else we can help you with.
Bought high and low beam kits for my 2014 ram 1500 I get the kits I have the wrong PWMs for the low beam and the prongs for both high and low beams came bent or they popped out the back no big deal this stuff happens try to contact them for a return wait on hold for over an hour email them three times now to talk to someone and the only emails I have gotten was for pictures of the PWMs that are not the problem and this has been three weeks since I first reached out I have had nothing but good things about them told to me and... read more
Business response:
Hello, Hunter, would you please send us a FB Message with your order number so we can get you squared away? Sorry for the issues we're having.
Start with shipping the order I placed 3 weeks ago!!! You sent me an ad for 2 day FREE shipping and I have been waiting for my current order for 3 weeks!!!! Get it together guys!!!!
Headlight Revolution has a 4.7 star rating with 2,613 reviews.
Headlight Revolution is closed now. It will open at 10:00 a.m.