This profile has been claimed by the business owner or representative.
3455 Kearny Villa Rd, San Diego, CA, 92123, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
The location is great! But they charge drastically different amounts for each individual apartments.... be aware. Overpriced for what they area and what amenities they have. Would NOT recommend this place to ANY of my military or civilian acquaintances...
Business response:
Hi Adam! Thanks for the taking the time to leave a review. We're very sorry to hear you haven't found value in living at Mira Bella unlike many others over the years, particularly service members. We pride ourselves on the excellent service and offerings we've become known for. Also - like most communities, pricing among apartments home may vary. We want to thank you for choosing Mira Bella as your home, and wish you the very best of luck towards the future! Sincerely, Drew S., Manager
Way to expensive for the area. You can go 10 minutes up the road to Casa Mira View and get into a brand new apartment complex with way more amenities (two story gym, 4 pools, rooftop hot tob, bowling alley, salon, wine celler etc...) and Much bigger floor plans for about 500 dollars less a month. Made that choice easy and is going to be saving me over $6,000 dollars a year!! I only write this review because the staff at Mira Bella was rude and laughed at me when I asked them to come down on their price when such a great ... read more
Military barracks. Loud, obnoxious military, blasting rap music, screaming kids, loud machines... It's deafening. Water bill for a single person is around $100 per month. Ask management to check out water bill and they'll point you do an Indian company dubiously-named AUM or, American Utilities Management. I agree with Lesha H... This is the worst place I've ever lived. The first day, I was blown away by the noise. Rachael said there was a party and it's usually not that loud. It's ridiculously loud, daily. Year round. Hate ... read more
Business response:
8/31/16 Hello Mystery, It sounds like you are a resident after all. The water bill is in fact a depiction of your individual usage, and not dictated by Mira Bella management though we are happy to work with you and the billing provider to understand if there's a discrepancy worth investigating. We responded to your e-mails numerous times. Management also requested you visit the office directly so we can address your concerns in person, though we have yet to hear back from you. We also did not get any reports of a break-in, ... read more
Living in Mira Bella "Luxury Apartments" for about 7 months, every day we face a new problem. First of all this place is a CIA facility. You are locked in and out with out a chip. 3 times a month the elevator doesn't work so you need to find your way home thru 400 apartments. Your car will get towed in 10 minutes unless you have a resident permit so please make sure to not invite people to your apartment. We are unable to use the WiFi at the gym because there is ZERO reception. We pay for our apartment a fortune in compare... read more
Business response:
Hello Josh, Thanks for the feedback. We're very sorry to hear that your experience with us so far hasn't been as pleasant as so many others. We'd love the opportunity to make it right and it sounds like we can help overcome a few of the issues you mention such as the understanding of our secured access control and parking program. I would suggest speaking with your Leasing Consultant or management directly. If there's anything we can do to help, we certainly will. Sincerely, - Drew S., Community Manager
MICE!!!!!!!! Yes ,sad ,gross but true So we had to move from apartment to another floor near the pool since all of the sudden I had a mouse on my apartment kitchen (July 2016) The day I saw the mouse in the middle of the night (I have a huge phobia and couldn't stay in there knowing that there was a mouse ) I went to a hotel that accepted me with my 2 small dogs and I didn't get payed for this (about 200 bucks shitty hotel ) They got the mouse and After a few weeks with maintenance coming to my apartament checking the... read more
Business response:
Hi Yale, Yes - sometimes these things do happen and are uncontrollable, however management has confidently and successfully assisted you with all of your needs and we have been most happy to do so. I think it's also important to note that the issue you're speaking of was isolated. Thanks for your feedback!
I do have a SSN but my husband does not have one. Every other apartment complex said they would use mine only since he has none and they also do not charge 2 extra months of rent.
Business response:
8/31/16 Hi Larry, I cannot speak for other apartment communities, but any applicant who wishes to rent at our community without a SS# or prior rental history with us must pay a higher deposit. That has always been our policy. Again, we are very sorry that we were unable to get you qualified here at Mira Bella and hope you were able to find a community to accommodate you. Very Sincerely, Drew S., Community Manager 8/31/16 Hello Larry, We're very sorry your application did not meet our qualifications at Mira Bella. For int... read more
Mira Bella seems like a great community, and in some ways it is. The facilities are great, and the staff put on a kind face. But this is only superficial. We moved in and within two months we noticed we were getting bitten at night. Sure enough, bed bugs were found! They insisted that we brought them with us, even though we had never had problems in the past. Then, they chose the most expensive solution and billed us for half of it. This came to about $4,000. I am now currently battling them to avoid paying for even more out... read more
Mira Bella has the worst tenants ever. Especially apt #168! Do not live above him. He complains to management and will call security every night just for walking around your home. At one point everyone was tip toeing around my apt and he still was complaining. He is crazy, this neighbor literally came to my door and threatened me on the first day I moved in. Also stated he will have me kicked out like the last tenants! Caught off guard and maintained my cool. Told the manager the following day and of course nothing was done.... read more
Business response:
Hi Bernard, We're very sorry to read about your experience here at Mira Bella, but still thank you for expressing your thoughts. Especially since you had been with us for nearly 3 years. Every resident at Mira Bella is deeply valued and well respected, and so we make it a priority to take any and all complaints seriously and treat each one with the same importance. I believe we tried numerous times to mediate the noise issues between the two apartments you speak of, with little success. If ever we cannot come to a reasona... read more
I already left a review but Mirabella's management managed to have it removed siting "privacy issues" as I named them by name....so here it goes again. I have had a very bad experience with this company and lost two weeks of valuable time while I could have and should have looked somewhere else. The apartment I selected and paid a deposit for suddenly was not available, but despite my deposit, I was never offered a same quality replacement at the same price - or an apology-and I ended of with a lot of stress, upset and loss ... read more
Business response:
Hello K.I. V., We're sorry to read about your dissatisfaction with Mira Bella and sad you were not able to experience us as one of our valued residents. Anyone can gather our very positive customer sentiment from the numerous online ratings and reviews of our wonderful community/service levels. Your prior review was removed because it did in fact violate Yelp's! privacy standards. So that there's no misunderstanding, the original apartment home you selected became unavailable after the current resident rescinded their not... read more
Mira Bella Apartments San Diego has a 3.8 star rating with 494 reviews.
Mira Bella Apartments San Diego is closed now. It will open at 10:00 a.m.