This profile has been claimed by the business owner or representative.
9951 Coors Blvd NW, Albuquerque, NM, 87114, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 11:00 a.m. to 5:00 p.m. |
I have bought a car from Abdul before and I returned to him because I knew he would take care of things in the best way, which he did. This dealership is great with friendliness, and they are quite fast in getting everything processed! I always feel welcome there and I feel confident in being able to call with questions after the purchase!
Business response:
Thank you so much for your continued trust in Abdul and Reliable Nissan! We’re especially grateful that you chose to come back to Abdul because of your previous experience with him. It’s wonderful to hear that he once again took great care of you and made the process smooth and stress-free. We’re also glad you felt welcomed by our team and appreciated how quickly everything was processed. Knowing that you feel confident reaching out with questions even after your purchase means a lot to us. Thank you for being part of the Re... read more
I am extremely disappointed with the service I received at Reliable Nissan. I paid to have my A/C recharged because I was told that was the problem. After paying, I was assured my vehicle was fixed and ready to go. The very next day, my A/C was blowing hot air again, so I had to take my car back. This time, I was told my A/C condenser was broken. That makes absolutely no sense because the technician had previously told me nothing was broken. Either my vehicle was never properly diagnosed, or I was given completely inaccurate... read more
Business response:
We’re very sorry to hear about your experience and understand why you’re frustrated. We recognize how upsetting it is to pay for a repair, have the same issue return immediately, and then have difficulty getting clear answers regarding your concerns and refund request. We take concerns about diagnosis, communication, and the handling of service charges very seriously. We’d like the opportunity to review your repair history, the diagnosis, and the status of your refund request with our management team so we can better underst... read more
Excellent communication. They went beyond professional. They kept me up-to-date. They checked my warranty and they got me a loaner.
Business response:
Thank you for the wonderful feedback! We’re so glad to hear that our team provided excellent communication and kept you informed throughout the process. We’re also happy we were able to review your warranty and provide a loaner to make things as convenient as possible. We truly appreciate your kind words and your trust in Reliable Nissan. Thank you for choosing us!
On Sept, 14,2025, I purchased a 2023 rogue from Reliable Nissan. We e-signed most of contract . Finance manager Jesse Flores offered a platinum warranty coverage, we declined. Then Jesse reduced the interest to entice us to buy platinum warranty for 4200$ . We declined. He reduced the platinum warranty to 3200$. We accepted. After some time I looked in my contract and discovered my platinum warranty contract was not in my contract copies. So I obtained a copy of my contract from reliable Nissan and found that Jesse Flores ha... read more
Business response:
Thank you for bringing your concerns to our attention. We take allegations regarding contracts, signatures, and finance products extremely seriously. We’re sorry to hear that you feel your experience did not meet the standards you expected from Reliable Nissan. Because this involves specific details of a vehicle purchase and finance documentation, we would like the opportunity to review the records and circumstances surrounding your transaction directly. Please contact our management team so we can investigate your concerns ... read more
Reliable Nissan is always very good to me They provide a Ride if you do not want to stay
Business response:
Thank you so much for your continued support and kind words! We’re thrilled to hear that you’ve always had a great experience at Reliable Nissan. We take pride in keeping our dealership clean and welcoming for our customers. We truly appreciate your loyalty and look forward to serving you again! 😊🚗
Easy to work with and always kept me informed about the status of the repairs
Business response:
Thank you for the great feedback! We’re glad to hear our team was easy to work with and kept you informed throughout the repair process. Clear communication is important to us, and we truly appreciate you trusting Reliable Nissan with your vehicle. We look forward to serving you again! 😊🔧
Reliable Nissan is and always has been a Great Dealership. The Area is Always Clean.
Business response:
Thank you so much for the wonderful feedback! We’re thrilled to hear that you find our dealership clean, our team friendly and pleasant, and that we consistently keep our appointments. It means a lot to know you consider us the best in town! We truly appreciate your support and look forward to seeing you again. 😊🚗
Very Clean Keep Appointment Always Friendly Pleasant and Happy all over Best in Town Always
Business response:
Thank you so much for your kind words! We’re happy to hear that Reliable Nissan has always treated you well. We’re glad our transportation service makes your visit more convenient when you choose not to wait. We truly appreciate your continued support and look forward to taking care of you again! 😊🚗
Able to get in right away. Co.pleted my 15000 mole checkup with no problems and in a timley manner. Nice guys.
Business response:
Thank you for the great feedback! We’re glad we were able to get you in right away and complete your 15,000-mile service quickly and without any issues. We’re also happy to hear our team was friendly and helpful. We truly appreciate you trusting Reliable Nissan with your vehicle and look forward to seeing you at your next service! 😊🔧
Reliable Nissan has a 4.4 star rating with 12,917 reviews.
Reliable Nissan is open now. It will close at 8:00 p.m.