This profile has been claimed by the business owner or representative.
1333 E. Camelback Road, Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. |
The experience gets worse and worse and the customer service quality is non-existent
Business response:
We are sorry to hear of the issues you are having please feel free to contact me at 602-274-3800 to discuss and see if I can help!
They want to charge for any little thing they do. Even when they don't do anything.
Business response:
Our policy states any inspection does incur a fee unless the recommended services, if any are found, are completed. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800 to discuss this further.
3hrs to get oil change with appointment
Business response:
We appreciate your patience with your recent appointment. Should you wish to discuss more details of this, at your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
After we bought the car--we could not get someone to call us back regarding the wrong name on temporary license--SO SAD! Our sales person promised she would call right back and she never did--even after we called 2 to 3 times again! The sales floor is dated and non-luxury with very loud music which we were told could not be turned down. Much wasted time and discussion about whether the navigation system SD card was not working. Turns out the car doesn't have navigation system.
Business response:
We're disappointed to hear there was miscommunication with our team. At your earliest convenience, please contact Lindsay Voss, Customer Relations Manager, at lvoss@vtaig.com or 602-604-6539 to discuss this further, thank you.
Worst customer service I ever had.
Business response:
We'd like to assist you where we can, at your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800 to discuss this further.
Over priced... They charged you to used your credit card.... Never again.. I'll go there..
Business response:
We strive to be price competitive in the market as we utilize Honda Certified Technicians as well as OEM parts in our service department. Should you have any further questions, feel free to reach out to our team.
I presented Showcase with a Showcase advertised coupon for a $89.95 service. Showcase accepted the coupon but charged me $110.00 + tax.
Business response:
All of our service special offers do include a disclaimer for which "tax + shop fees not included". Should you wish to discuss this further, At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800 to discuss this further.
I asked for everything I needed to know but I have my brake making squeaking & I hear rattling
Business response:
We're thrilled to hear that your experience has been positive so far. We strive to provide the best service possible and your feedback is greatly appreciated. Thank you for taking the time to share your thoughts.
Terrible service. They are crooks. Very disconnected.
Business response:
We're a little confused by this feedback as we strive to deliver transparency amongst our business operations such as the full inspection report we had provided to you based on visual inspection and manufacturer recommendations. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800 to discuss any concerns further.
Showcase Honda has a 4.4 star rating with 13,471 reviews.
Showcase Honda is open now. It will close at 9:00 p.m.