This profile has been claimed by the business owner or representative.
1333 E. Camelback Road, Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. |
The process of leaving your car feel like a bother to them. No communication what so ever and if you dont want to spend money to have your car fix you get the eye roll, keep in mind that I was being charged on my 2019 Honda close to $1000.00 for two service that they claimed were covered and switch it on me last minute
Business response:
We're disappointed to hear you weren't satisfied with your service visit. We want to address any concerns or questions related to your experience, at your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Waited 3 hours and they forgot about my car and they did nothing!!!
Business response:
We're disappointed to hear about this feedback and we want to address you directly regarding this experience. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
The employees at the service center acted like I was a bother and didnt do what needed to be done when checked in for my appointment. Very disappointed in their service!
Business response:
We're disappointed to hear you feel you didn't have an excellent service appointment with our team. We want to address this situation further, at your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Finances department tried to sneak in an additional $5000 markup that they said they took off as well as a package that I asked them to take off multiple times. The sales rep I met on the lot was an appreciated advocate when the math was off and they were denying it.
Business response:
Were disappointed to hear you werent satisfied with your sales visit. We want to address this directly with you as we strive for transparency for our customers. At your earliest convenience, please contact Lindsay Voss, Customer Relations Manager, at lvoss@vtaig.com or 602-604-6539, thank you!
Damaged my steering wheel. Said they repaired things that did not get done. Lied to me about services being fixed.
Business response:
We're concerned and confused by this feedback as our team strives for transparency in their findings and services performed. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800 to discuss the details further.
I had an appointment for an oil change. They recommended two filters be replaced, I had this done. Went home and when I had a passenger in my car the next day they found the cover to the filter on the floor, she was going to put it in the glove compartment and it dropped down on her when she opened it. Went back the next day for another hour wait. I also mentioned to them that they had reset all my features, seat setting, dash, and phone etc. I would have had to wait until another tech was available to reset things. I left. ... read more
Business response:
If there was an error during your service visit, we want to speak with you directly at your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
The two warning lights the onboard computer triggered were analyzed and cleared. One repair was done and now both the same lights are back on a week later. Not good!
Business response:
We're disappointed to hear that we possibly missed something, we want to address it and makes corrections where needed. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
I originally used Showcase Honda in 2010 to purchase my first Honda Accord and loved them back then. I'm not so sure that the new owners have the same "personal touch" that the old owners did. It seems much more corporate now, I'm just a customer with money these days. I didn't care for how long it took to trade in our lease -- almost four hours! I definitely didn't care for all the single-use water bottles in the showroom!
Business response:
We appreciate your feedback and your loyalty. We would be happy to address your concerns further, at your earliest convenience, please contact Lindsay Voss, Customer Relations Manager, at lvoss@vtaig.com or 602-604-6539, thank you!
Though I had an appt I had to wait almost 3 hours.
Business response:
Thanks for the feedback, if there was something we missed during your visit please reach out to the service department.
Showcase Honda has a 4.4 star rating with 13,471 reviews.
Showcase Honda is open now. It will close at 9:00 p.m.