This profile has been claimed by the business owner or representative.
1333 E. Camelback Road, Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. |
This is not my vehicle anymore. Please make sure you have the right contact information for your customer (for privacy reasons) and stop emailing me.
Business response:
We apologize for the inconvenience that this may have caused you. It is important that we update our records immediately. At your earliest convenience, please contact Lindsay Voss, Customer Relations Manager, at Lnapolitan@showcasehonda.com or 602-604-6539, thank you!
It is impossible for me to rate the service because it was done after I traded the car in for a new Honda Accord.
Business response:
Thank you for bringing this matter to our attention. Its important that we update our records immediately to reflect the correct information. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
The service people have tried but I overall showcase honda is worse than what you'd expect for used car salesman, it's more like the Wolf of Wall Street.
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. At our dealership, we pride ourselves on straightforward, no-nonsense, and transparent dealings with our clients. It is discouraging to hear about your situation and we would like the opportunity to try and regain your trust in our business. At your earliest convenience, please contact Lindsay Voss, Customer Relations Manager, at Lnapolitan@showcasehonda.com or 602-604-6539, thank you!
My appointment was at 1030 for a simply oil change which should be 45 mins max. I was there until 130 waiting :/
Business response:
We appreciate your feedback. Our goal is to make vehicle maintenance easy for our customers, and we're sorry that your service visit took longer than expected. We would love to see what we can do to earn back your trust. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Very difficult to get a hold of service when you call to check in on the status. Just a run-around with the answering service. I was also told that someone would call me when the part comes in, approx 4-5 days but have still not heard from anyone. Asides from this, everything was very courteous and accommodating.
Business response:
We are so sorry to hear that you are not satisfied with your experience. Our team is dedicated to providing exceptional customer service, and we are sorry that you feel like we haven't been as dedicated to you as we should have been. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
I went to get a diagnosis on an issue with my car which my car jerks when driving.. however I appreciate that they brought to my attention something that was going on with my brakes which I already knew.. it was very disappointing to me that I pay for a service for a diagnóstic fee. And paid 174.00 and I still dont know why my car is doing the jerk when accelarating.. however I did get my brakes fix
Business response:
Thank you for taking the time to bring this negative experience to our attention. It is discouraging to hear that you had anything less than a stellar experience. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Recall issue. Typical lecture about how I need $1700 worth of work done each time I bring in for recall notice.
Business response:
Thank you for your review! We take all comments under consideration.
It was great until I was told on my way out that the service department broke one of my wheel covers. It took 2 weeks to get the part and another long wait in the waiting area to get it replaced. Other than the damage a great experience.
Business response:
Thank you for your positive feedback! We apologize again for the other issues you faced. We hope to see you again.
On my bill, they stated that they had rotated my tires, but when I looked at my tires they were still in the same place. How do I know? I had hit a curb... The tire was still in the same place. The tire was not severely damaged, there was a small scrape. But why say you did something when in fact it was never done?? The guy who serviced my car, he had called me, but the voice message took about 10 minutes to load on my phone, so I didn't even know who had called me. When I called the number, they looked my name up, and conne... read more
Business response:
Thank you for your feedback. It is our goal that every customer leaves 100% satisfied so we are disappointed to hear that you did not. Our team would like to speak with you so that we can address your concerns. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Showcase Honda has a 4.4 star rating with 13,471 reviews.
Showcase Honda is open now. It will close at 9:00 p.m.