This profile has been claimed by the business owner or representative.
1333 E. Camelback Road, Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. |
Dealer reported my service results to a third party without my permission. I have now had my car realigned but I have to download the CarFax app to change the record.
Business response:
Thanks for your feedback! We are sorry for the inconvenience, we hope to see you again soon.
I came in for service because of a "Blind spot information error" I was receiving. After they replaced something and charged me over $600 the error was still there and they wanted an additional $300+ to try something else on another day. I ended up selling them my vehicle. Female getting taken??? Oh well.
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. We take our clients' comments seriously and want to understand your situation in further detail. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
service was terrible. dealership had our car for 2 months waiting on a part. After the third "promised date" came and went we finally went over the dealership to Honda Corporate, who located part we needed in New York. After sitting on Honda's lot for 2 months, they didn't even wash the car before returning it to us. It was filthy. Oh and they made us pre-pay for the part and the labor, so they also had our money for two months. Avoid this dealership.
Business response:
service was terrible. dealership had our car for 2 months waiting on a part. After the third "promised date" came and went we finally went over the dealership to Honda Corporate, who located part we needed in New York. After sitting on Honda's lot for 2 months, they didn't even wash the car before returning it to us. It was filthy. Oh and they made us pre-pay for the part and the labor, so they also had our money for two months. Avoid this dealership.
The caps of the tire air inlet were not put back properly so I lost one of them. Work attitude is suboptimal.
Business response:
At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
I brought my car in at 7pm on a Friday night so it could be looked at first thing in the morning Saturday. Not only did I have to call, and call, and call the service department for 2 hours only to not get through to anyone, but NO one called me in the span of 5 hours to tell me what was going on with my car. Absolutely zero updates until I got a ride back to the dealership to get my answers. "Sorry, we're busy today." Nah. I will NEVER be back here for service ever again.
Business response:
We appreciate your feedback. Our goal is to make vehicle maintenance easy for our customers, and we're sorry that your service visit took longer than expected. We would love to see what we can do to earn back your trust. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
The service was good. But the timing, not so much. If you say it will be 2 hours, then it should not be 3 hours. Also, when I arrived to get it, no one could find my car. It literally took 15 min just to figure out where someone had put the car, the poor guy running all over your parking lot to find it?
Business response:
We appreciate your feedback. Our goal is to make vehicle maintenance easy for our customers, and we're sorry that your service visit took longer than expected. We would love to see what we can do to earn back your trust. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
I bought van with Certified Warranty, Platinum Warranty and Club Warranty. I have been in 6 times to fix the radio. Everyone there is very aware that it doesn't work but I can't get it fixed and I must pay for a rental myself at $164 a time. So you can only imagine how frustrated I was when the dash lit up like a Christmas tree again. I came in and was reprimanded for not changing the oil on time, but I have only owned the car two months and 2,700 miles. I was told wrong information by 6 people.
Business response:
We appreciate that you trust us enough to work on your vehicle. We can understand that this must be frustrating. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Recommended service that I didnt need within timeframe and mileage. They were the ones that did the work in the past so they should have it in their records. Received car back dirty, apparently no longer cleaning cars when serviced.
Business response:
We want to extend our sincerest apologies concerning the issues that you have faced. We pride ourselves on maintaining the highest quality standards for our customers. We hope that you will give us the opportunity to discuss this further with you. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Over priced... go somewhere more affordable... $275 for just labor fee. That cost more then my car part.
Business response:
We appreciate you giving us the opportunity to work on your vehicle. We can understand that this must be frustrating and would like to address these concerns. At your earliest convenience, please contact Sean Hoopes, Service Director, at 602-274-3800.
Showcase Honda has a 4.4 star rating with 13,471 reviews.
Showcase Honda is open now. It will close at 9:00 p.m.