ABC Nissan's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

ABC Nissan

4.2

About this business

Location details

1300 East Camelback Rd, Phoenix, AZ, 85014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 7:00 p.m.
4.27,797 reviews
Select a rating
Tera P.'s profile image
Tera P. 
a month ago

The gentleman who assisted me pushed me into a vehicle I wasn't happy with and made me feel I didn't have any options and it was my first time buying a vehicle. I went with 5,000 down and still got a car that had problems pop up the day after I left the dealer. To top it off the person who assisted me no longer worked there the day after I got the car all the sudden 

Business response:

We are disappointed to hear about the concerns you experienced during your vehicle purchase and shortly afterward. We understand the importance of ensuring customers feel informed about their options and comfortable with their purchase, as well as addressing concerns that arise following the sale. Please contact Emily Hunter, our Customer Service Director, at 877-360-7805 so we can discuss this further. 

2015 NISSAN SENTRA S/SV/SR/SL Owner's profile image
2015 NISSAN SENTRA S/SV/SR/SL Owner 
a month ago

Waited 2 hours for a oil change with appointment 

Business response:

Thank you for your review, and we are glad you took the time to share your experience with us. We understand that waiting two hours for an oil change, especially with a scheduled appointment, is not the experience we want for our customers. We value your time and appreciate your patience. If you ever have concerns during a future visit, please do not hesitate to speak with our team so we can do our best to make things right for you. 

2020 NISSAN ROGUE SPORT S/SV/SL Owner's profile image
2020 NISSAN ROGUE SPORT S/SV/SL Owner 
a month ago

Great price on oil change. But service recommended had been done recently. Pricey recommended repair was not needed according to my regular mechanic 

Business response:

We appreciate you recognizing the value of our oil change pricing and sharing your concerns regarding the additional recommendations made during your visit. We understand the importance of providing accurate service recommendations and clear information when discussing needed repairs. Please contact Nicholas Wade, our Service Director, at 480-428-4623 so we can discuss this further. 

Jean G.'s profile image
Jean G. 
a month ago

Terrible! Just terrible I would never recommend anybody to go or to own a Nissan ever. From someone who was a loyal customer of Nissan for over 15 years. Terrible customer service and terrible sales managers and representative. 

Business response:

We take your feedback seriously and understand the concerns you've raised regarding your recent experience with our team. We value your longstanding loyalty to Nissan and the opportunity to better understand what affected your experience. Please contact Emily Hunter, our Customer Service Director, at 877-360-7805 so we can discuss this further. 

2023 NISSAN ROGUE SV Owner's profile image
2023 NISSAN ROGUE SV Owner 
2 months ago

The fact the the service manager witnessed the issue with my vehicle and did not hold Nissan responsible to have the issue fixed lets me know this a business to not do business with in the future. The courtesy car that was given was horrible, it looked like they took a wet towel and wiped the vehicle off and that just smeared the dirt around. Just horrible all around!!! 

Business response:

We are disappointed to hear about your recent service experience and the concerns you shared regarding your vehicle and the condition of the courtesy vehicle. We strive to provide quality service and a positive experience for every customer. Please contact Nicholas Wade, our Service Director, at 480-428-4623 for further assistance. 

2022 NISSAN PATHFINDER SL Owner's profile image
2022 NISSAN PATHFINDER SL Owner 
3 months ago

Eleven days in the shop, and it came out in worse condition. Now, seven more days in the shop with no date as to when the part (rear differential) will be available (not arriving at dealership, but available to ship to dealer). 

Business response:

We understand how frustrating an extended repair process and limited timing updates can be. Our team is committed to supporting our customers throughout the service process and keeping communication as helpful as possible. Please contact Nicholas Wade, our Service Director, at 480-428-4623. so we can learn more about your experience and assist further. 

Oscar C.'s profile image
Oscar C. 
3 months ago

Notba good dealer i dont recommended 

Business response:

We are disappointed to hear about your recent experience as this is not the level of customer service we strive to maintain. We would appreciate the opportunity to speak with you to gather additional information and better understand your concerns. Please contact our Customer Service Director, Emily Hunter, at 877-360-7805 at your earliest convenience. 

2016 NISSAN MURANO S/SL/SV/PLATINUM Owner's profile image
2016 NISSAN MURANO S/SL/SV/PLATINUM Owner 
4 months ago

I've been a regular customer at this dealership, but my recent experience was extremely disappointing. The service team claimed they topped up all my vehicle's fluids, but the very next day, my washer fluid warning light came onclearly, the task was not done. They diagnosed my air conditioning system with multiple problems and quoted nearly $3,000 for repairs. When I sought a second opinion elsewhere, the only issue was a recharge and a valve replacement, costing less than $900. This makes me question the honesty and integri... read more

Business response:

We appreciate your continued business and are disappointed to hear that you left feeling this way following your recent visit. We take concerns regarding transparency and trust very seriously. Regarding your air conditioning system, our technicians identified two separate leaks during the diagnostic process, and a repair estimate of $1,545.96 was provided based on those findings. To support our recommendations, photos and video documentation of the leaks were shared for your review so you could make an informed decision rega... read more

2025 NISSAN ROGUE SL Owner's profile image
2025 NISSAN ROGUE SL Owner 
5 months ago

Air continued leaking from tire after inspection. Went to get it re-evaluated at Big O Tires and they found the nail immediately. 

Business response:

Thank you for your feedback. We understand your frustration with the continued air leak after our inspection. We're glad you got the issue resolved and the nail was found. Your feedback helps us improve our inspection process. We appreciate your business. 

Frequently asked questions about ABC Nissan

How is ABC Nissan rated?

ABC Nissan has a 4.2 star rating with 7,797 reviews. 

When is ABC Nissan open?

ABC Nissan is open now. It will close at 9:00 p.m.