This profile has been claimed by the business owner or representative.
901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States
Get directionsFast and great communication, they know there jobs and they do them well.
Business response:
Hi Lisa, Thank you for your feedback. We strive to provide quality customer service to all of our consumers and appreciate your kind words. We look forward to continuing to protect your home in the future. Sincerely, American Residential Warranty
Our experience with this company was fine. He explained our furnace problem, he fixed it, and ensured his number was available in the event it started making the noises again that prompted our call to begin with while he was still in the neighborhood. He was courteous, professional, and provided the information we needed.
Business response:
Hello Carolyn, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
I have been with American Residential Warranty seven years. So far my experience has been a very good one.
Business response:
Hello Velvet, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
I've had a couple of items breakdown in our home and as soon as we called the issue was resolved to 100% of my satisfaction. Would recommend to family and friends
Business response:
Hello Eduardo, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
i have only had american residential warranty for a couple of months and so far i have no complaints .
Recently had cause to call for a refrigerator fix. The service provider was courteous, on time and ordered the replacement parts prior to the service date which was very convenient. Refrigerator fixed. Total time from reporting problem was less than one week.
Business response:
Hello Geoff, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
The process of submitting claims has been pretty simple. And the follow up by service provider is relatively quick. So far I have been satisfied with the company.
Business response:
Hello Aditya, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
Very professional, on time and health concerned about corvid19.
Business response:
Hello Davretta, Thank you for the kind review. We are pleased to hear that you have been satisfied with our services. Please do not hesitate to reach out should any future need arise as we are always happy to assist. We look forward to continuing to provide services for your home warranty needs. Sincerely, American Residential Warranty
If there was a ZERO rating for this ARW i would have given it to them. I recently canceled my membership with this home warranty company because they would NOT provide adequate coverage for my home and appliances. Every service call I made they barely covered the half the cost of the repairs. In the end I tried to cancel my membership with them and should have received $200 in residual money back. But they decided to deny the payment sighting that they had OVERPAID me for the service calls, and I did not have title to my mon... read more
Business response:
Al, we reviewed your account and claim history. ARW provided benefits toward three separate claims, with the total claim benefits amounting to nearly twice what was paid for the service plan.Each claim was administered according to the coverage and limits outlined in the applicable service agreement. Our records also confirm that the plan documents explaining the coverage and applicable limits were delivered and opened. The plan included a 30-day money-back guarantee period, allowing time to review the coverage after enrollm... read more
ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews.
ARW Home is open now. It is open 24/7.