ARW Home's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

ARW Home

3.5

About this business

Location details

901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States

Get directions
3.52,831 reviews
Select a rating
Jacquelyn B's profile image
Jacquelyn B 
3 years ago

Been with this company for several years, they charge me sixty dollars monthly and another sixty dollars if you file a claim that has to be paid up front at thei time you file the claim. I filed a claim last year, paid them up front sixty dollars, for them to fix my stove that was not working. They made the appointment, I took off work, Waited for them all day, called them to see what happened, they came up with the excuse that the appointment date was mixed up. Made another appointment, no show, so I had to buy a new stove,... read more

Business response:

Hello *********,Thank you so much for taking the time to share your review. We work hard to make sure that our customers receive the best service. We apologize for the inconvenience that this situation might have caused you. If you have any additional questions or concerns, please contact us at ************ or **************************************** Sincerely, ARW Home Services 

Ranae P's profile image
Ranae P 
3 years ago

On March 3rd 2023 I filed a claim with ARW , due to my Water Tank leaking. I was issued a claim number along the the Name and Company that will replace it. Within 36 hours I was notified by the plumbing co. They sent a service contractor out. He came looked at it, took photos and stated he had to send it in to ARW. Now back in August of 2018 my HWT WENT AND ARW replaced it with no problem. A Rheem Water tank that they installed. Now in 2023 the tank WENT AGAIN. ARW notified me on the 9th of March and stated that bc the tank ... read more

Business response:

Hello *****,We apologize for your experience with ARW Home and thank you for your feedback. We aim to provide the best service possible and ensure our customers are always satisfied. Someone from our team will be in touch with you upon reviewing your account. Thank you for your patience!Sincerely,ARW Home 

Heather M's profile image
Heather M 
3 years ago

I wish I would have read the reviews here. Everything they say is true. **************** is non-existent. Have been waiting 5 weeks for a refund. They auto-renewed ** without our knowledge or consent. Sent us an invoice back in January stating nothing about charging us. Still waiting on refund that was told was it was being processed on 1-27-23. Waited 7 to 10 business days. Nothing. Called back and they stated it they now had to wait until the end of February. Unacceptable. Called today and they stated again 7 to 10 busines... read more

Business response:

Hello *******, Thank you so much for taking the time to post your review. We opened an immediate investigation of your account to find out what transpired. According to our records, your refund was issued on 03/03/2023 to the credit card you had with us on file. We apologize for any inconvenience this situation may have caused you. If you have any additional concerns, please contact us back to ************ or ***************************************. Sincerely, ARW Home Services 

Tammie M's profile image
Tammie M 
3 years ago

I been with the company since 2018, this is the first time I have major issue with any thing in my house.,, My heating unit have a hole in it, I was told my the Tech it would cost me $3624, when they sent the claim back to ARW- the have sub contract with AIG, and I did not that. AIG make a decision that they would only pay $500.00 and if I take the buy out they would only give me $375.00. Do the make any since, I told them I pay you $97.00 a month for almost 7 years and you only can give me $375.00. That was there final offe... read more

Ben C's profile image
Ben C 
3 years ago

An absolute joke and ****! They don't provide help when you call, they say they will contact you back in 48 hours, they dont, then when you take maters into your own hands they don't cover anything. Run from these people! 

Business response:

Hello ********, Thank you so much for taking the time to share your review. We opened an immediate investigation on your claim to know what transpired. We have more than ****** technicians nationwide but unfortunately, we depend on their availability to provide service, which sometimes could take some time. We provided you the option of hiring your own contractor and we guide you along with the process but, unfortunately, you made some decisions on your own. Every warranty companys goal is to assist with high costs of repair... read more

Phyllis L's profile image
Phyllis L 
3 years ago

I think they give you promises that they don't uphold. My plumbing was supposed to be covered and they say I can't file a claim. Says its existing problem because I had a clogged toilet a week before but had that fixed (not much of an issue). Now they won't come and check problem, I've got water running onto my floor , coming out of commode can't use any appliances because makes problem worse. Obviously can't use bathrooms. Said I would have to prove that clog in toilet was fixed, never told me this on initial call, otherwis... read more

Business response:

Hello *******, Thank you so much for taking the time to share your review. We opened an immediate investigation with our claims department to get relevant information about your concerns. A supervisor from our claims department stated that she contacted you and advise you the outcome of your claim. Unfortunately, according to our terms and conditions, we do not cover preexisting issues. We would need proof of repair to cover *************** issues, even if the issue was temporarily fixed. We will make sure that the agents th... read more

Mary Jefferies H's profile image
Mary Jefferies H 
3 years ago

I think I wasted my money on this company. I have been a customer since Nov 22. So far I have heard nothing from this company but lies. I requested a Declaration page for my mortgage company and have not received it yet. Now my mortgage company is buying a warranty, that might cost me more, which I will have to pay for. just because I can't get a dec page. Except for setting up auto pay and an inquiry about warranty on a washer (It cost an additional $10.00 a month) I have heard nothing. Looks like I have to look further. 

Business response:

Hello ****, It was a pleasure speaking to you this morning. Your declaration page and terms and conditions had been emailed to you to the correct email address as advised on our conversation. We would like to apologize for this inconvenience. The declaration page and terms and conditions were sent when you signed up, but your email address had a typo on our system. If you have any questions or concerns, please contact us at ************. Sincerely, ARW Home Services 

Jamilah P's profile image
Jamilah P 
3 years ago

The only time I heard from this company was to get a reminder about my payment. I filed a claim that was never responded to. I spent endless hours trying to get someone to assist or to even respond to my calls. They never sent confirmation emails after calls concerning a service request. I called customer service several times but was told it was closed or not available even though it was regular business hours that they stated in their message.The one company they referred me to never responded and I was never able to get t... read more

Mikendra W's profile image
Mikendra W 
3 years ago

I spent 2 hours and 45 minutes on the phone, most of which was spent on hold - only to be told that if I have a complaint, that its been recorded and to calm back in two days for the results. What results? I wanted to voice my concerns about my experience and was told that it was already submitted. Why wasnt I able to file the complaint on my own? They assured me a year ago that my credit card would be removed from the account as I have a separate account created specifically to pay bills. Then I get an alert from my bank th... read more

Business response:

Good morning ********, It was such a pleasure speaking to you today! I just want to let you know that the accounting department is fully aware of your request and the agent’s supervisor will coach her. We are always looking to provide the best customer service to make sure that all their needs are met. We would like to apologize for all the inconvenience that this had caused you and if you have any questions or concerns, please contact us back at ###-###-####. Thank you for being a valuable customer! Sincerely, ARW Home S... read more

Frequently asked questions about ARW Home

How is ARW Home rated?

ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews. 

When is ARW Home open?

ARW Home is open now. It is open 24/7.