ARW Home's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

ARW Home

3.5

About this business

Location details

901 Yamato Rd, Ste 100, Boca Raton, FL, 33431, United States

Get directions
3.52,831 reviews
Select a rating
Chris H's profile image
Chris H 
3 years ago

I switched from American Home Shield to American (AHS) Residential Warranty (ARW) in August 2022 because AHS kept increasing their prices for both the contract and service calls over the 12 years I was with them and we had an issue with the ** last summer that took AHS a month to get a contactor to the house to fix. ARW told me that heating and ** are considered to be emergency calls and a contractor would contact me within 24 hours.This morning it was 3 degrees outside and my heater did not cycle on last night so I woke up ... read more

Business response:

Hello ********************, We received the documents for reimbursement regarding the furnace repair, thank you! After having our ***************** review your case, we regret to inform you that the claim was denied due to maintenance since it's not covered under your warranty. Per the Terms and Conditions on page 11. We are NOT responsible for: A. The performance of routine maintenance including the cleaning of coils, clearing drain lines, changing filters or adding/draining refrigerant for appliances or HVAC units. B. Bre... read more

Bill R's profile image
Bill R 
3 years ago

I was dispatched to help a customer by **********************, fixed it and now ARW is refusing to pay me under the agreed upon terms, I am a small business owner and got totally robbed by ARW, if their homeowners needs a home service repair, he will pay lots for it now ....be weary of ARW, they are fraudulent 

AMY R's profile image
AMY R 
3 years ago

DO NOT BUY FROM AMERICAN RESIDENTIAL WARRANTY.THEY ARE BY FAR THE WORST COMPANY WITH THE WORST SERVICE. THEY SCAMMED ME, CHARGED ME FOR ELECTRONICS COVERAGE, AND NEVER PROVIDED ANY SERVICE, WHEN I TRIED CALLING, AFTER CHARGING MY CARD FOR THE **** AND SERVICE CALL, THEY NEVER FULFILLED THE CLAIM, THEY THEY BLOCKED MY NUMBER, AND MY IPN NUMBER FROM GOING THROUGH. HOW ARE THEY GETTING AWAY WITH ALL THIS HORRIBLE CUSTOMER SERVICE AND LIES? THEY NEED TO BE INVESTIGATED. DO NOT MAKE THE MISTAKE I DID AND BUY THEIR HOME WARRANTY 

Business response:

Hello,Thank you for taking the time to write your review. Unfortunately we had an issue with the system and our claims department couldn't see your account. We confirmed with our IT team and your phone number has never been blocked. We apologize for the inconvenience that this situation might have caused you and we will be more that happy to assist you if you call us back at **************.Sincerely,ARW Home Services 

Audrey J's profile image
Audrey J 
3 years ago

Worse company I've ever had experience with. Called for service on my refrigerator on 11/1/22 still no service. On 12/27/22 received email about 2 options, (l) a buyout of $215 or (2) have another servicer to diagnose and repair unit. I opted for another servicer. on 12/29/22 received email stating not enough monies remaining on my contract to send out a technician. How can that be when I have not had any service. I am requesting my $55 back on service call for refrigerator and $55 back on dryer which also has not been repai... read more

Business response:

Hi ******, Thank you for contacting ARW Home. Our claims department already spoke to you about your claim. Someone will contact you shortly to address any other concerns. We appreciate your patience. Sincerely, ARW Home 

Wayne J's profile image
Wayne J 
3 years ago

*************** American Residential Warranty(ARW) is the worst **************** I ever experienced. I had them for two years, I paid every month a total of over $2700.00. I only had two request, one was taken care of, the other was not paid by ARW back in July 2020. I received a call Sept 2022 that ARW never paid the contractor. After several attempts, I paid the $381.00 to the collection agency to avoid problems with my credit. ARW has not replied to any of my request or the Contractors request. I sent ARW a copy of the in... read more

S. M's profile image
S. M 
3 years ago

Unbelievable ************** Never experienced anything like this. Going on 3 weeks with no refrigerator..Why would a company sell a home warranty policy in an area where they have ZERO technicians? The sales pitch was all lies. This company is a complete failure.. Buyer beware. ARW is a ******** COMPANY That takes your money and provides NO SERVICE..CSR's are useless. Looking into filling a suite against them. 

Sukenaha C's profile image
Sukenaha C 
3 years ago

Don't Buy a Warranty Agreement for ARW . They will over charge you and not put in a service order . They will give you the run around 

Business response:

Hi, Sukenaha. At ARW Home, we aim to provide positive experiences at all times. Is there anything we could do to make it better? Please call us at **************! 

Julian B's profile image
Julian B 
3 years ago

No matter number I call I am on hold for over an hour. Their email addresses are "no-reply" addresses except the customer service one and it does not answer. Tip: if you want someone to answer, choose "make a payment with a person". 

Business response:

Hi ******,Thank you for contacting ARW Home. Our records indicates that your issue has been resolved.Sincerely,ARW Home. 

Julio L's profile image
Julio L 
3 years ago

This company gave false advertising when in media and when speaking to a representive to sign up. We were told an item under a claim would be fix or replaced depending on the issue. The price we paid monthly would cover the cost. We were not told (and it was omitted) they would only give you the bare minium if they had to pay out an item. When we called they gave us the run around and in the end, for our water heater was unrepairable- the pay out was ****** dollars- that does not even cover the cost of installation. Now afte... read more

Business response:

Hi *****, Thank you for contact ARW Home. We apologize for the unfortunate experience you describe above. Our records indicates that you were contacted by a supervisor. Please do not hesitate to contact us should you have further questions.Sincerely,ARW Home 

Frequently asked questions about ARW Home

How is ARW Home rated?

ARW Home has a 3.5 star rating with 2,831 reviews. 

When is ARW Home open?

ARW Home is open now. It is open 24/7.