This profile has been claimed by the business owner or representative.
85 O'Riordan St, Suite 1.02, Alexandria, NSW, 2015, Australia
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
joined up to help get my business more reviews. When the product wasn't assisting in significantly increaseing our number of reviews I tried to cancel our subscription. It took over 6 months to cancel and they kept billing me the whole time dispite multiple communications saying the product wasn't getting results.
Business response:
We're truly sorry to hear about the difficulties you’ve encountered during the cancellation process. Please don’t hesitate to reach out to me directly at joanne.hong@getbirdeye.com.au so our team can address this issue promptly and work toward a resolution. Our team are committed to resolving your concerns and finding a satisfactory solution as quickly as possible.
This company is a scam! After signing up to a 12 month contract with little results they continue to take monthly payments after the contract is completed and I have requested for the payments and contract to stop. They ignore emails, won't respond on the support chat. Absolute criminals! Robbing from a small business.
Business response:
Hi Rebecca, we’re truly sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must be for you. Thank you for sharing your account details via email. I want to assure you that our team is actively working on processing your request, and I’ll make sure you receive an update as soon as possible.
Poor Experience Poorer Results The system is so completely basic that an 8 year old could worknit out without spending thousands per year. They have an auto renew contract that catches nearly every user and do not back their statements with real facts. The reviews are mostly fake. It's Amazon for Google reviews. Poor value.
Business response:
Hi Brett, we're truly sorry to hear about your experience. Please reach out to me directly at joanne.hong@getbirdeye.com.au with your account details and any additional information. I’m here to ensure we pinpoint and resolve the issue as swiftly as possible.
Very Poor communication system. Have been trying to cancel payments for some time. Payments still being taken from account. Unable to talk to anyone and calls not being returned. Trying to cancel arrangement and apparently unable to do by e.mail. Arranged Zoom meetings never materialize.
Business response:
Hi Graeme, we're truly sorry to hear about your experience. Please reach out to me directly at joanne.hong@getbirdeye.com.au with your account details and any additional information. I’m here to ensure we pinpoint and resolve the issue as swiftly as possible.
Fraudulent / Theft We cancelled month to month service with Birdeye in early September. We have since been charged for September, October and now November with written confirmation the payment status was expired (They also advised this in September). They rarely respond to emails and the responses we have received only address half of the issues raised. I highly recommend you save yourself the hassle and spend your money with any business other than Birdeye. There are multiple others that offer the same/similar services and ... read more
Business response:
Hi Luke, we are deeply sorry to hear about your experience following your cancellation. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to enhance our services. Our team is thoroughly reviewing your case and will be in touch promptly to address these issues.
Update: Edited UPDATE 22/11/2024: Full refund of disputed months received, review edited to reflect this and all other complaints discontinued. We cancelled month to month service with Birdeye in early September. We have since been charged for September, October and now November with written confirmation the payment status was expired (They also advised this in September). They rarely respond to emails and the responses we have received only address half of the issues raised. I highly recommend you save yourself the hassle a... read more
Business response:
Hi Luke, we are deeply sorry to hear about your experience following your cancellation. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to enhance our services. Our team is thoroughly reviewing your case and will be in touch promptly to address these issues.
ABSOLUTE ROBBERY ABSOLUTE ROBBERY!!!!! Do not go with Birdeye. They don't advise that renewal is coming up like all other businesses, just like to take the $10,000 out of you account!!! Then try to get hold of anyone to discuss this....that is another issue.
Business response:
Hi Zoe, we sincerely apologise for the inconvenience and frustration you’ve experienced with the cancellation process. This does not reflect the standard of service we aim to provide. Our team is actively reviewing your case and will reach out promptly to assist with the cancellation and refund.
Birdeye DO NOT RETURN PHONE CALLS **Title: Disappointing Onboarding Experience with Birdeye** I initially had a positive impression of Birdeye, particularly with their sales team. They were incredibly easy to communicate with and efficiently processed my $6,300 investment. However, my experience took a turn during the onboarding process. During the sales pitch, I was promised a seamless integration between Birdeye and Google, touted as one of the few platforms capable of direct communication with Google. Unfortunately, this ... read more
Business response:
Hi Kym, we sincerely apologise for the inconvenience and frustration you've experienced during the onboarding process. Our support team is actively reviewing your case and will reach out to you promptly to resolve the issue. Thank you for your patience as we work to make this right.
Do not sign up with Birdeye!! We are completely disappointed, frustrated and feeling scammed by Birdeye. We have been with them for over 12 months and it is my guess that all the positive reviews here are actually fake or from companies who have only been subscribed to them for a month or so. Initially everything seemed fine, however now we have the following problems, and no one at Birdeye will return our call: 1. OUR CUSTOMERS CANNOT SEND US MMS THROUGH BIRDEYE TEXTING PLATFORM: We specifically asked for our customers to b... read more
Business response:
Please accept our sincerest apologies for your experience. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to making the necessary improvements to enhance our services and platform. Our team is actively reviewing your case and is dedicated to resolving these issues as soon as possible.
BE Australia - Alexandria has a 4.6 star rating with 1,957 reviews.
BE Australia - Alexandria is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.