This profile has been claimed by the business owner or representative.
1499 E. Camelback Rd., Phoenix, AZ, 85014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Good people. Vastly overpriced battery replacement, double what I paid Mercedes roadside assistance 2 years ago to replace the battery in a CL55 AMG Coupe.
Business response:
We deeply appreciate your kind words about our team and are grateful you recognize the quality of people we have here at Camelback VW. We understand your concern regarding the battery replacement pricing, and we value your feedback on this matter. We strive to provide transparent pricing that reflects the quality of our parts and service, though we recognize that costs can vary significantly between different service providers and vehicle types. Your input helps us continually evaluate how we can better serve our customers w... read more
It took 3 days for a battery change and to fix a door lock recall. No one ever called me to give me a status update I had to be the one to call. Commutation was poor and service took way too long
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the concerns shared regarding the length of your service visit and communication throughout the repair process. We strive to provide timely updates and keep customers informed of their vehicle's status without requiring them to reach out first. We understand how important clear communication and efficient service are to the overall experience. Please contact Frank Cheyney, our Service Director, at 602-847-8539.
Lack of communication regarding change in service time. When confronted about the issue, the service advisor became sarcastic and patronizing.
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the concerns shared regarding communication and your interaction with our service team. We strive to provide clear updates throughout every service visit and ensure all customer concerns are handled in a professional and respectful manner. We appreciate you taking the time to share your feedback, as it helps us improve both communication and overall customer experience. Please contact Frank Cheyney, our Service Director, at 602-847-8539.
Poor service. Very unfriendly staff. 3 hrs for an oil change!! Won’t be back. Not recommended! Find another VW dealer!!
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the feedback shared regarding customer service and wait times during your visit. We strive to provide courteous service and efficient turnaround times for every customer. We value all feedback as it helps us review internal processes and improve the overall service experience. Please contact our Service Director, Frank Cheyney, at 602-847-8539 to discuss this further.
Well they did a lot. one they had a tech look at our car about 3-4 months ago then say nothing was wrong then recommended this time we replace all the pads. The manager Chris was just so unhelpful saying well Alex isn't here right now. what happens if Alex is fired or left you can't make decisions as a Manager or figure something out without him. Eddie was also very unhelpful told us the car was done came made us wait another hour and a half so no concern for customers time. this was the worst service i have ever had and wou... read more
Business response:
We are disappointed to hear about your recent experience and the feedback shared regarding communication, recommendations, and time expectations during your visit. We strive to provide accurate vehicle assessments, clear communication, and efficient service throughout every step of the process. We value all feedback as it helps us review how processes are handled across our team and improve consistency in the customer experience. Please contact our Service Director, Frank Cheyney, at 602-847-8539 to discuss this further.
It needs Frank back full time. The cleaning and detailing of the vehicle was unsatisfactory. Running it through a machine does not result in a complete cleaning. Also my phone is not working properly in this vehicle. When I got the loaner vehicle it was no problem. I checked the plate as much as I could charger and it was not completely visible due to some problem with 1/2 of the cover which seemed to be melted to the plate. Also the car was not thrusting for awhile abd lately started up again. This was recognized in the con... read more
Business response:
We appreciate your feedback and understand your concerns regarding your recent service experience, including vehicle condition, functionality concerns, and overall service quality. Our team remains committed to properly addressing customer concerns, ensuring accurate vehicle inspections, and maintaining consistent service standards. We value the opportunity to review your concerns and improve the overall customer experience. Please contact Frank Cheyney, our Service Director, at 602-847-8539.
Worst experience I ever had I was told my car had warranty and I had to bring the car back to this dealer since I bought it and I wouldn’t get charged my deductible later to find out I was charged a diagnostic fee and no work was done to the car service advisers have excuses for everything
Business response:
We appreciate your feedback and understand your concerns regarding your recent service visit. Our team remains committed to providing clear communication regarding warranty coverage, diagnostic fees, and repair authorization before any work is performed. We value the opportunity to review your concerns and continue improving the overall customer experience. Please contact Frank Cheyney, our Service Director, at 602-847-8539.
Every time I come in for service there is always at least 1 unrelated aspect of my vehicles that gets either damaged or misplaced. This time a VW spinner cap was missing. Last time they broke my tail light and left my 3rd brake light unplugged and burnt out my clutch
I took my car to the VW Camelback service department for specialist repair… also had some minor maintenance problems resolved. The only bummer was the parts were not in stock because my 1-way trip home from Phoenix metro turned into a 3-hour drive home. Traffic and drivers here are the absolute worst in the 3 states I have lived in.
Business response:
We deeply cherish your feedback about your experience with our service department. It's wonderful to hear that our team was able to help you with both your specialist repair needs and resolve those maintenance concerns you had. We understand how frustrating it can be when parts aren't readily available, especially when you're facing a longer journey home than expected. Your experience helps us recognize the importance of maintaining better inventory to serve our customers more efficiently. We truly appreciate you choosing Ca... read more
Camelback VW has a 4 star rating with 2,723 reviews.
Camelback VW is open now. It will close at 9:00 p.m.