Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook

3.5
  • Hotels
  • Romeoville, IL

About this business

HospitalityHotels

Location details

1225 Lakeview Dr., Romeoville, IL, 60446, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
3.51,341 reviews
Select a rating
Alfredo's profile image
Alfredo 
a year ago

Terrible.. I couldn’t stay there. Had to get my money back. I saw stains on the bed sheets 

Business response:

Dear Alfredo, Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the condition of the bed sheets in your room. Cleanliness is of utmost importance to us, and we are addressing this issue with our housekeeping team immediately. We have confirmed that you did receive your refund. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us directly at the hotel. Thank you again for your feedback.Sincerely,Hotel Management 

Jackie's profile image
Jackie 
a year ago

Not allow to use the stove and breakfast was just coffee and bread and they don’t clean the room till you leave no clean sheets again till you leave 

Business response:

Dear Jackie, Thank you for sharing your experience. We apologize for any inconvenience regarding the stove use and breakfast options. We strive to offer basic amenities, and for additional needs, please contact the front desk. Our housekeeping policy is designed to maintain health and safety, but we understand it may not meet all preferences. Your feedback is valuable as we aim to improve our services.Sincerely,Hotel Management 

Jorge's profile image
Jorge 
a year ago

The room was so humid, the a/c fan had a pitch noise, room stinks like cigarettes and carpet is super dirty. No way is they advertised. 

Business response:

Dear Jorge, Thank you for your feedback. We apologize for the issues you encountered with the room’s humidity, noise, and cleanliness. We understand that these factors impacted your comfort and experience. Your comments are valuable, and our team will review them to address these concerns promptly. We appreciate you bringing this to our attention and hope we can provide a more pleasant stay in the future.Sincerely,Hotel Management 

Kris's profile image
Kris 
a year ago

Halls dirty elevator was not working door dudnt shut normal had to slam it just needs more cleaning and updating 

Business response:

Dear Kris, We appreciate your feedback and apologize for the issues you encountered during your stay. We note your concerns regarding cleanliness, the elevator, and the condition of the doors, and we understand how important these factors are for a pleasant experience. We are committed to addressing these matters to ensure improvements. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to provide a better experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management 

Jerry's profile image
Jerry 
a year ago

Place looks worn down, abused fridge and countertop. Staff took my money, gave me a room. Only when I asked where the elevator was did I get the message "The elevator is not working". Not working for 24 hours. And it's the only elevator they have. I have a torn miniscus in left and right knees and the best they could do is a 3rd floor room. Knees hurt. Given enough time I would have cancelled and gladly paid whatever to have a proper stay at a hotel with a working elevator. 

Business response:

Dear Jerry, Thank you for the feedback. We acknowledge the concerns raised regarding your recent stay at our hotel and sincerely apologize for any disappointment caused, as it is never our intention to fall short of our guests' expectations. We were forced to shut down the elevator for safety purposes. It was brought back up to working order and is back in service. Should your future travel plans bring you back to the city, we hope for the opportunity to provide an improved stay.Sincerely,Hotel Management 

Latanya's profile image
Latanya 
a year ago
Monserosa's profile image
Monserosa 
a year ago

Awwfull 

Business response:

Dear Monserosa, Thank you for sharing your feedback. We apologize for the experience you encountered during your stay. Your concerns are important to us, and we are committed to addressing them. We strive to provide a comfortable environment for all our guests, and it appears we fell short in your case. Please know that your comments will be taken into consideration as we continually work to enhance our services. We hope to serve you better in the future.Sincerely,Hotel Management 

Michelle's profile image
Michelle 
a year ago
Gadeer's profile image
Gadeer 
a year ago

Frequently asked questions about Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook

How is Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook rated?

Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook has a 3.5 star rating with 1,341 reviews. 

When is Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook open?

Extended Stay America - Chicago - Romeoville - Bollingbrook is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.