This profile has been claimed by the business owner or representative.
3820 Orange Pl., Orange, OH, 44122, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
I’ve stayed at extended stays in other cities..the guy that helped me was excellent..but he was the ONLY staff person in the whole building..the breakfast was a grab and go breakfast..I was expecting a area where there was a variety of dishes..this was the absolute worst extended stay I’ve EVER been at..there was a terrible odor on the floor I was staying on..the WiFi did NOT work
Business response:
Please accept our sincere apologies for the issues you encountered and regret the inconvenience it caused. We also apologize for the odor you experienced in our property. Your concerns have been immediately brought to the attention of our housekeeping for review and action. Also, we understand the importance of consistent Wi-Fi service so we immediately work to repair the issue whenever we are alerted. Our team is working with our outside internet provider to resolve the problem. We hope you will reconsider and give us an op... read more
Poorly managed, First was no one there to check in, note with phone number"call for assistance". About ten minutes later someone comes from back room on personal phone call. The room was not very clean at all and had a $10 bed frame. The hallways were somewhat tidy but definitely not the stairwells. In the morning they had two granola bars and two muffins i guess was the "breakfast". And staff was on personal phone the 3 times i was in the lobby to get coffee, as there was no coffee pot in room. Anyways the place is very poo... read more
Business response:
Thank you for posting a review of your visit. We apologize for the poor service you received from our associates throughout your stay. We have shared your concerns with our staff to remind them our primary goal is to provide outstanding customer care to our guests. We're also sorry for your disappointment with the overall cleanliness of our property. We have discussed your feedback with our housekeeping team to see where we went wrong, so necessary improvements to our processes can be made to correct our performance. We hope... read more
The staff that checked us in was not helpful. We heard about the lack of cleaning ataff when we asked for our rooms to be close together. The room was dirty. The shower curtain was moldy, there.was dust, the tv screen was filthy. The hotel advertised continental breakfast but only coffee was available.
Business response:
Thank you for reviewing your stay. We apologize for the poor service you received from our associates at the time of check-in. This is not typical of our service, and we'll be taking steps to improve the guest experience for everyone. We're also sorry for the cleanliness issues you encountered in your room. We have discussed your concerns with our housekeeping team, and we're working with them to reiterate the importance of our daily checklists to make sure this isn't repeated. Please consider giving us another opportunity t... read more
Cigarettes, broken phones, dirty rooms. The entire hotel smelled like cigarettes, other guests were clearly smoking in their rooms against hotel policy. The two-burner stove in the kitchen had caked-on dirt and food particles. The bed was poorly made with only one pillow for a queen sized bed. When I called the front desk to complain, the phone did not work. When I checked in, they gave me a room key to an occupied room. It was a terrible night and I will never stay at this location again.
Business response:
Thank you for your review of our hotel. We are disappointed to read your comments concerning your stay at our hotel. Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We can assure you that what you experienced is not acceptable by our standards, and we will be taking the proper action to ensure a more pleasant experience for every guest entering our doors. Thank you again for your candid feedback as this helps us to improve the experience for future guests. Sincerely, Hotel Management
We had no remote for our tv....they had to take one from a clean room....this took approx 45 minutes to remedy...our showerhead was a handheld with nowhere to attatch you just had to lay it down there wereno dishes or silverwear no coffee pot...the "breakfast" was poor...ciffee instant oatmeal or granola bar....totally disappointed
Business response:
Thank you for your recent stay at our hotel. We apologize for your disappointment with our breakfast offerings and for the difficulties you faced in your room. We have shared your concerns with the appropriate teams so that they can take the necessary actions. We will also make a note of your feedback as we plan any changes to our breakfast offerings. We hope you will reconsider and stay with us again so that we can provide you with the type of service that makes you appreciate staying with us. Sincerely, Hotel Management
If I could give 0 points I would .... The worst experience I have ever had! The room itself was ok, but the smell in there.... it was almost impossible to breathe. The walls are made of paper I guess. I could not sleep till 2 am because the guys who lived on the upper floor were very noisy, but very noisy! Half of the night they were just walking around the room, it felt like they were walking “on my head”. Then they have this very old fridge .... it sounded worse than a tractor ...could not sleep until I unplugged it. At 6 ... read more
Business response:
Thank you for choosing to stay with us. We apologize for the odor you experienced while you were here. Your feedback has been shared with our housekeeping team, and we're working with them so we can redouble our efforts to remove the smell from our property. We're also sorry for the disruption you had due to the noise from the other guests of the property. We wish we had the opportunity to address the issue while you were here as we would have done our best to ensure you were comfortable. Please consider giving us another ch... read more
Room had a dirty fridge, counters, cabinets, and bed side table. Also, sheets had someone else's hair on it. When I told them about it they said housekeeping wasn't in until the next day and that they would send them in then so they kept me in the same room instead of changing it. The next day, room service arrived at around 11am and did the absolute minimum to clean what I had requested.
Business response:
Jenny, thank you for sharing your feedback. We are sorry for the cleanliness issue you encountered and regret our associates did not resolve it to your satisfaction. We have taken note of your feedback and have shared it with the housekeeping as well as the front desk team to ensure our future guests’ do not encounter a similar problem. We hope you will consider giving us a chance in the future so we can provide you with the experience you should always expect from us. Sincerely, Hotel Management
Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South has a 3.1 star rating with 2,064 reviews.
Extended Stay America - Cleveland - Beachwood - Orange Place - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.