This profile has been claimed by the business owner or representative.
3851 Northern Pike, Monroeville, PA, 15146, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Don’t do it!!! It looked and smelled like it could have been a crackhouse. They couldn’t make keys so the receptionist had to walk everyone to their rooms to let them in. When she opened the door to the room a horrible smell smacked me in the face. I got a refund and left.
Business response:
Dear Guest, We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you encountered. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring every guest receives the highest service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. Sincerely, Hotel Management
This is a rundown property. So many issues to write down but the musty odor was the worst of it. I would not recommend this place to anyone.
Don’t patronize this long term stay hotel!!! I spent 4 hours of my vacation time cleaning because the room was deplorable!! Pet hair all over the room, food splattered on walls picture frames and glass and floor, Mold on entire bathroom and even caked over 2 inch on handicap shower divider to ceramic floor. Cigarette butts all over grounds, parking lot and around the front door. Floors were absolute black and caked with dirt. Looks like they were never mopped and not even swept. No smoking signs completely disregarded and ci... read more
My check in date was for 2nd May , I had called the hotel in the evening around 6pm on the number listed on the email and spoke to their representative to let them know that I was on my way from NewYork and I had a Long drive of 7 hrs ahead of me, I would reach the hotel late in the night / early morning hours post 2am. The representative confirmed my booking on the phone. When I arrived at the hotel , I was in for a rude shock , the night manager informed me that they cancelled my booking and gave my room to somebody else. ... read more
Business response:
Dear Guest, We strive to create an exceptional, memorablestayfor each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. Although this is not a normal occurrence, we completely understand your frustrations regarding the situation. We are grateful that you have brought these specific concerns to our attention as we continually grow and improve from our guest feedback. After a discussion with our team, we found that the refund had already been initiated for the inconvenience caused. We hope you will giveu... read more
Gross! This Extended Stay is very run down and our room was disgusting! Nothing was clean except the sheets. There was hair everywhere in the shower, pee around the toilet, the floors were sticky, the walls had food and feet prints on them, and all of the counter spaces were dirty. We cleaned ourselves the best we could and made the best of it only because we were there for a tournament and there were no other rooms in the area. The front desk staff were all amazing and friendly! You can tell they are doing their best in the... read more
Business response:
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us during your recent tournament weekend in the area. We're sorry that the condition of your room was far below expectations. Cleanliness is a top priority, and what you described is completely unacceptable. Please know that we take your comments seriously and address them with our housekeeping team to ensure this does not happen again. On the positive side, we are grateful for your kind words about our front desk staff and are proud of their dedication. We hope you'll a... read more
I didnt like anything at all. The bed was dirty had hair, looked like pubes. The room and the hallway smelled musty. Overall the experience was horrible. We booked for 2 beds and we only got 1. Not happy. Pay the higher price for a better hotel.
Business response:
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Cleanliness and guest comfort are our top priorities, and we are sorry that the room and bed did not meet the high standards we strive for. We also regret the mix-up with your reservation and understand your frustration. Your comments have been shared with the appropriate teams to ensure immediate improvements. We appreciate your input and hope to have the opportunity to make your next stay with us outstand... read more
It was very noisy and smell
Business response:
Dear Guest, The situation you described regarding the smell and noise disturbances you experienced is very disappointing. We are very sorry you could not have a quiet and relaxing stay. When made aware of these situations, our staff is trained to resolve such issues. Please know that for a future visit, our front desk is always available to help make the most of your stay. Our housekeeping team is already at work to review the area. Thank you for your feedback. We hope this did not overshadow your overall stay and that the r... read more
The furniture was extremely old and worn. My room smelled so bad I checked out and checked into another hotel.
Business response:
Dear Guest, We apologize for the issues you experienced during your visit. We work hard to provide a clean and comfortable environment for every guest; therefore, we are sorry for the smell that compromised your experience. We will follow up on your concerns to ensure we do everything possible to minimize the impact on our guests. Further, we have noted your observations about the condition of the furniture and will share them with the team. Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back in the future. Si... read more
Extended Stay America - Pittsburgh - Monroeville has a 3.1 star rating with 2,808 reviews.
Extended Stay America - Pittsburgh - Monroeville is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.