This profile has been claimed by the business owner or representative.
700 Commons Way, Rochester, NY, 14623, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Even though we had a "non-smoking" room, everything smelled like smoke--the lobby especially. Some things in our room were also very dirty. We checked out early the next day and went to a different hotel.
Business response:
Dear Darlene, We apologize for the unpleasant experience you had during your stay. The smoke odor and cleanliness issues you encountered are unacceptable, especially in a non-smoking room. We are addressing these concerns with our team to ensure immediate improvements. We regret any inconvenience this caused and appreciate your feedback as it helps us enhance our services. We hope you might consider giving us another opportunity to provide a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
Necesitan un area para los perros..
Business response:
Dear Jayson, Thank you for your feedback. We appreciate your suggestion for a designated area for dogs. It is important to provide a comfortable stay for all guests, including those traveling with pets. We will consider your feedback as we continually evaluate and improve our amenities and services. We look forward to welcoming you back.Sincerely,Hotel Management
Bathroom smelled like smoke. No one available at the front desk.
Business response:
Dear Rachel, Thank you for providing feedback regarding your recent stay with us. It's unacceptable that the bathroom smelled like smoke, and we apologize for the inconvenience of not having someone available at the front desk. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to ensure they don't happen again. We appreciate your understanding and hope to have another chance to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
Be careful. It doesn’t seem like a safe hotel. Lots of riff raff hanging around smoking weed and the place is worn down and dark. I would have been very concerned if I brought my family here
Business response:
Dear Donald, We sincerely apologize for your experience and understand your concerns regarding safety and the condition of the property. Your feedback is important to us, and we take such matters very seriously. We are committed to providing a safe and comfortable environment for all our guests and are addressing these issues promptly. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Management
Amazing
Business response:
Dear Kaela, Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled you had an amazing experience at Extended Stay America. We look forward to your next visit!Sincerely,Hotel Management
good location
My family's experience and I was when we got to the hotel and got up to the third floor it smelled really bad and that apart from that when you walked into the room it was dirty the fridge was look like it hadn't even been clean
Business response:
Hello Maria,I apologize for the experience you had at our hotel. We take pride to make our guest feel like our hotel is their home away from home. We hope you will give us another chance in the near future.
Hotel from Hell stay away My stay was terrible. The room looked better in the pictures than in reality. The bathroom was dirty and had hair around the bathtub. My room looked dated and the TV stand needs to be changed. I could not sleep the entire night because I could hear the people in the room above me walking across the floor as if there were elephants up there all night. Whenever they went to the bathroom there was a ticking sound for about 20 minutes. Furthermore, everytime I came out of my room there were people with ... read more
Business response:
Dear Novelette, We sincerely apologize for your disappointing experience during your recent stay. The cleanliness issues in your room and the disturbances caused by noise from neighboring rooms are unacceptable and not reflective of our standards. We understand your frustration with the outdated room amenities and the lack of breakfast availability. Please know that we are addressing these concerns with our team to ensure improvements are made. Your comfort and satisfaction are important to us, and we regret any inconvenienc... read more
Had better stays at lesser price Had to change rooms because TV was out of order, 2nd room had a slight sewer smell, no more rooms available. Plus the hallway had the smell of smoke all wkend.
Business response:
Dear Henley, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. It is regrettable that you had to change rooms due to TV issues and encountered a sewer smell in the second room. We understand the importance of a comfortable and odor-free environment. Additionally, we apologize for the smell of smoke in the hallway. Rest assured, we take your feedback seriously and will promptly address these issues with our team to ensure improvements are made. Your satisfaction is important to us, and we appreciate your un... read more
Extended Stay America - Rochester - Henrietta has a 3.1 star rating with 2,176 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Henrietta is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.