This profile has been claimed by the business owner or representative.
700 Commons Way, Rochester, NY, 14623, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
The hotel oversold and did not honor my confirmed reservation.
Business response:
Thank you for choosing our hotel. We apologize for the reservation issues you encountered while you were here. Though we are confident these were isolated incidents; we’re reviewing this with our staff to make sure such scenarios are prevented from happening again. We understand the frustration and sincerely hope you will provide us another opportunity to serve you. Sincerely, Hotel Management
Overcompensated for a bad smell on the floor with a ton of potent spray. Overall bad condition of the room with the toilet paper holder falling off the wall.
Business response:
Thank you for your review. We are sorry for the odor you experienced in your suite. Your feedback will be shared with our housekeeping team for review and action. We will also share your valuable comments regarding the condition of your room with our Brand Leaders so that they can take the necessary steps to make our future guests experience a better one. We do hope you will stay with us another time so we can provide you with a satisfying experience. Sincerely, Hotel Management
The room was trashed, dirty towels, food in the bed, empty toiletries, garbage cans full, not even a cup for water in the room. We checked in at 11 pm and had to depart at 8am so we sucked it up but it was completely neglected.
Business response:
Thank you for being our guest. On behalf of our entire housekeeping team, we would like to offer our sincerest apologies for the issues you had with your room during your visit. Corrective action has already been taken in the appropriate department to ensure that this doesn't happen again. Kindly note, to ensure the cleanliness of kitchenware upon check-in, brand standards require us to keep dishware at the front desk. We hope that you will choose us again so that we can provide you with a more satisfactory stay. Sincerely, ... read more
Underwhelming There was an odor in the hallway. There needs to be either more or thicker pillows. The included "breakfast"; packaged muffins and granola bars; what, am I at the local gas station. The kitchenette was nice but entirely useless. Likely will NOT be returning.
Business response:
Jeffrey, we appreciate you for selecting us and for sharing details about your stay. We apologize for the inconvenience you had due to the odor issue. Your feedback for the odor in the hallway is discussed with the housekeeping team to the deep cleaning. It was also disappointing to know you did not like our breakfast offerings. Your concern regarding our breakfast will be discussed with our Brand Leaders when updating our selections moving forward. We hope the positive aspects of your stay will help you choose us again on y... read more
Clerk at front desk gave our name and key to two strangers who attempted to enter our room at 1 am, something fishy was going on, i dicidef not to call the police, did speak with manager and will also contact corp headquarters to make sure clerk is fired.
For the price we payed, it was not bad. The room was clean, but, nothing fancy.
Business response:
Kapila, it was our pleasure accommodating you at Extended Stay America, and we are glad to know you enjoyed your stay with us and were happy with our affordable rates. We value your feedback and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management
It was easy to get to with good connecting toads. The poperty was worn. The rugs needed cleaning or replacing. It was noisy. I could hear people in the halls and above me until late at night. The stove burners took a long time to heat up. The breakfast bar didnt have any fruit or yogart, just small muffins and granola bars.
Business response:
Thank you for your review of your recent visit. Although you liked our convenient location, we apologize for the issues in your suite. Your feedback will be shared with our housekeeping and maintenance teams for review and action. We also apologize for the noise issue you encountered due to other guests. We wish we had the opportunity to address the problem while you were here as we would have done our best to ensure you were comfortable. We will share your valuable comments regarding our grab-and-go breakfast with our Brand... read more
Extended Stay America - Rochester - Henrietta has a 3.1 star rating with 2,176 reviews.
Extended Stay America - Rochester - Henrietta is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.