Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North

2.9
  • Hotels
  • San Jose, CA

About this business

HospitalityHotels

Location details

6199 San Ignacio Ave., San Jose, CA, 95119, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:00 a.m. to Midnight
Tue12:00 a.m. to Midnight
Wed12:00 a.m. to Midnight
Thu12:00 a.m. to Midnight
Fri12:00 a.m. to Midnight
Sat12:00 a.m. to Midnight
Sun12:00 a.m. to Midnight
2.92,453 reviews
Select a rating
Patricia's profile image
Patricia 
2 years ago

This property looked to be used for migrants. Smoke everywhere and people hanging around. Unsafe people around. we left late at night to go next store to the Marriott. 

Business response:

Dear Patricia, Thank you for staying at our hotel and sharing your comments. It isn't very pleasant to see such comments, as this is far from the experience we want our guests to have. We genuinely care about delivering excellent service and ensuring the comfort of our guests, so we are sorry for not meeting these expectations. We hope to have another occasion to exceed your expectations and welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management 

Lauren's profile image
Lauren 
2 years ago
jorge's profile image
jorge 
2 years ago

The room and hotel in general smelled like stale cigarettes if it wasn’t for it being so late already I would’ve gone somewhere else 

Business response:

Dear Jorge, We sincerely apologize for the inconvenience you experienced due to the lingering smell of smoke in your room. Your comfort is important to us, and we regret that we overlooked this while preparing your suite. We appreciate your observation, as your feedback aids us in our continued efforts to ensure a more pleasant environment for our guests. If your travels bring you back to our area, we would be grateful for the opportunity to provide you with a more enjoyable stay.Sincerely,Hotel Management 

Anthony's profile image
Anthony 
2 years ago

Dont stay here Front desk told us it was a refugee site there were kids riding bikes in the hallways. Families taking hotel furniture out in the parking lot and having a full on meal causing kids to get close to be hit by other paying patrons trying to park. People sneaking people in through windows. Chaos all hours of the night when I spoke to the front desk clerk he said this is how it is for months it’s refugee site. I contacted main customer service to be placed elsewhere for my reservation stay. I spoke directly to eden... read more

Business response:

Dear Anthony, Thank you for choosing our hotel on your recent visit to the area. We were disappointed to read that we did not meet your expectations, and we are truly sorry your stay was anything other than exceptional. We hope you will consider giving us another chance to show you our commitment to delivering excellent service and accommodations.Sincerely,Hotel Management 

Octavia's profile image
Octavia 
2 years ago

I did not stay at the Extended Stay. The check in clerk was rude and did not know his job as far as atm charges and cancellation. I am disable and I felt insulted when he asked me to come back at 7pm , when I had already made two trips bcus they don’t except cash only creditcards. 

Business response:

Dear Octavia, Thank you for posting your honest comments about our hotel. We are sorry for the issues you had with our front desk. We take these reviews seriously, and your feedback is being evaluated by our team to ensure these concerns are not repeated. Again, we apologize and hope you will allow us another occasion to provide you with the hospitality you deserve every time you stay with us.Sincerely,Hotel Management 

Jacqueline's profile image
Jacqueline 
2 years ago

Towels, what’s that? Right from the start it began bad. First, they don’t tell you that there is a north one and a south extended stay one has a pool and a gym one doesn’t I book the one that I thought had the pool in the gym but that was not the case and even though they’re right next to each other, they do not interact together.. when my boyfriend went to take a shower, we had no towels when I went up to the desk and asked about them I was told to check back in 20 minutes they were in the dryer! so after 40 minutes and sti... read more

Business response:

Dear Jacqueline, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. We are sorry to hear that you had a less-than-satisfactory experience, and we apologize for not meeting your expectations. Your comments have been constructive in highlighting areas that require our attention, and we will take all necessary measures to ensure that such incidents do not recur in the future and to enhance the overall quality of our services. Your candid feedback is invaluable to us, and we are grateful for the opp... read more

Ravinder's profile image
Ravinder 
2 years ago

I don’t why charge 95 $extra 

Business response:

Dear Ravinder, Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We were sorry you felt you were extra charged for your stay. We strive to ensure our rates are competitive and in line with area hotels, and published prices may vary daily based on average room demand. We feel we offer great value for our guests with our great location, service, and amenities; therefore, we regret not meeting your expectations. If you are in doubt and would like to review your charges further, please feel free to reach out to our hotel dire... read more

Rosen's profile image
Rosen 
2 years ago

room as not clean 

Business response:

Dear Rosen, Thank you for being our guest. We always prioritize providing amazing hospitality; therefore, we regret this was not your experience and that you found cleanliness issues in the room. Let us discuss this with the housekeeping team and ensure this act is taken seriously. Our front desk team is always there to help you. Please visit us, and we would welcome the opportunity to provide you with a seamless stay. Sincerely,Hotel Management 

Luis's profile image
Luis 
2 years ago

Si nasty 

Business response:

Dear Luis, We're sorry to hear that your experience wasn't up to your expectations. Please know that we take your feedback seriously, and we will work on improving our services. Our aim is to provide a comfortable and pleasant stay for all our guests. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the chance to welcome you back in the future.Sincerely,Hotel Management 

Frequently asked questions about Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North

How is Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North rated?

Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North has a 2.9 star rating with 2,453 reviews. 

When is Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North open?

Extended Stay America - San Jose - Edenvale - North is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.