This profile has been claimed by the business owner or representative.
5401 Beaumont Center Boulevard, Tampa, FL, 33634, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Awful Will never stay or recommend this location to any!
Business response:
Reaching out to guest to see what happened with his stay.
Disgusting It was horrible. We were an hour after check-on time and they could bot even find us in the system. It took a while before they figured it out. The room smelled disgusting, looked disgusting, falling apart, uncomfortable. Weird people surrounding the rooms and bad customer service. We went and as soon as we saw the room, went back to the office and said we are not staying there because it is in horrible conditions. We immediately looked for another hotel to stay at.
Business response:
Joshua, thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry for the predicament with your reservation and apologize for the cleanliness issues you encountered. We will review this with our housekeeping team and take steps to ensure we are more diligent going forward. We will also share your comments with our team regarding the service issues you encountered and take steps to ensure we are more diligent going forward. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of deliverin... read more
I like it's a short drive to airport. I didn't like that the bathroom sink wouldn't drain, shower has no pressure and tub was in bad shape no coffee maker in room. Just didn't like the room.
Business response:
Sorry to hear you had issues with your room while you were here with us. We are having the issues addressed with this room.
Business response:
Please reach out to the hotel so we can address any issues you had with your stay.
Location only. property need refurbishing, cleaning and maintenance.
Business response:
Sorry you didn't have a good stay. Please reach out so I can see what happened and correct the issue.
Hello, is anyone home? I had to wait for almost ten minutes to check in as the attendant was nowhere to be found!! I have never experienced such a situation in all the years that I’ve been traveling but you get what you pay for in the end!
Business response:
Thank you for your candid review. We were disheartened to read about the service issue you experienced while checking in and hope you will accept our sincere apology. This is not the typical feedback we receive about our staff and the service. Please know we are taking every possible measure to make sure this does not happen again. We hope you will consider giving us another chance to serve you as you deserve. Sincerely, Hotel Management
staff stole my belongings. DO NOT GO TO THIS JUNK TRAP HOTEL. THE PICTURES ARE VERY DECEIVING!!!!!!!!!!!!! HORRILBE SERVICE AND AMENITIES. STAFF WAS VERY RUDE AND THE APPEARANCE IS LIKE A THRILLER MOVIE. THE STAFF LIES AND STEALS
Business response:
x
Not cleaned There was dust in the whole room, the floor was not clean, the sheets smelled of sweat, in short, the room had not been completely cleaned. It was not just a room , we were 3 families and we rented 3 rooms 213,217,218 and all 3 were in the same conditions, dust everywhere and the bedding with a bad smell of sweat. It was well visible that they do not clean well and the bedding is not washed. The curtains also have a bad smell.
Business response:
Please reach out to hot4el so we can take care of the issue.
Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport has a 3 star rating with 3,231 reviews.
Extended Stay America Select Suites - Tampa - North Airport is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.