This profile has been claimed by the business owner or representative.
2120 S. 48th St., Tacoma, WA, 98409, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
Not clean. Staff behavior inappropriate felt unsafe
Business response:
First and foremost, we apologize for the cleanliness issue you encountered in the room assigned to you and regret you did not have a positive experience with our associates and that the team fell short of providing you with excellent service. We have discussed your concerns with the appropriate associates so that they can be more diligent going forward. We are also sorry you did not felt completely secure at times. The security and safety of our guests is of the utmost importance to us, and we also work very closely with the... read more
This hotel when I first checked in smelt like rotten fish. The next night there was a room fire. Third night a company had their work van stolen and the fourth night a prostitute was busted in the room next to mine. Worst stay ever.
The staff was nice, but did not fix any of the issues I had. The stove did not work, and in 4 days they did not even go up to check it. The "breakfast" was awful , just granola bars. A banana, or an apple would have been great. Coffee terrible
Business response:
Thank you for sharing your feedback online. We apologize that our staff didn’t action your complaint regarding the maintenance issue. We never meant to cause any discomfort to you, but what you experienced is not acceptable, and we will surely be working with our front office team on the feedback provided to enhance our service levels. It was also disappointing to know you did not like our breakfast offerings. Your concern regarding our breakfast will be discussed with our Brand Leaders when updating our selections moving fo... read more
I appreciate the property manager handling our check in and telling me all I needed to know. But later that night, 9:20pm, I asked the young lady if I could have an extra pillow and blanket because I needed 2 for my back, and I get sick when the heater is on. She said she needed to finish washing the blankets and she would check on the pillow. I asked her to call me in room 104 when the blanket was finished washing. I called back on the room phone a little after 10 pm and asked if the blanket was done. She said no, but she w... read more
I was disappointed that my husband and I were not able to have the king sized room we reserved, but had to settle for a queen. The check-in process was extremely slow and while the Hotels.com site said breakfast was available, it was not provided. We will not be staying there again.
Business response:
Leah, thank you for the feedback. We apologize that there was not providing a specific room type you booked and regret the inconvenience you had at the time of check-in. We have shared these concerns with our team so we can make immediate changes to keep this from happening again. We are also sorry for the disappointment you had with our breakfast offerings. We want to be sure all of our guests are able to take advantage of our complimentary grab-and-go breakfast. Thank you for bringing this to our attention so we can contin... read more
Lobby backed up took 1 and a half hours to check in. Room was filthy, bathroom in particular
Business response:
Thank you for being our guest. We apologize you did not enjoy your stay, and we failed to live up to your expectations. We hope you will return so that we can have an opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Hotel Management
Venue changed, refund promised but not received. We were contacted by phone and rerouted to another property in Kent, quite a ways from the concert venue. We were advised the cost of our stay would be covered by Extended Stay, however, we have not received a credit for the amount that was prepaid.
Business response:
Dear Ron, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed. Sincerely, Hotel Management
Guy at front desk was very nice and helpful with information about the area. Elevator floor was dirty all 3 days we were there. At night people wondering around the parking lot. Coffee was good but not much of anything for breakfast.
Business response:
Thank you for choosing to stay with us. Although you were pleased with the service provided by our front desk associates, we apologize for the cleanliness issue you encountered while you were here and for not meeting your expectations with our grab-and-go breakfast. Please be assured that we have discussed your feedback with our housekeeping team to be more diligent with their efforts moving forward. We will also share your feedback with our Brand Leaders so they can use it while planning new breakfast offerings. We hope you... read more
Extended Stay America - Tacoma - South has a 3.5 star rating with 2,594 reviews.
Extended Stay America - Tacoma - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.