This profile has been claimed by the business owner or representative.
2120 S. 48th St., Tacoma, WA, 98409, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
It was an experience lol the heat didn’t work in the room for at least 2-3 days and nights and the staff got upset the moment I kept bringing it up. The staff wouldn’t supply any extra blankets almost every night I was cold and more tired than before it just wasn’t the most clean and I just will remember never to have a friend book a reservation for me again. It was my first time traveling and I just expected to be treated better. I even had to fight for clean towels and wash cloths I just ended up buying my own across the s... read more
Business response:
Dear tiana, Thank you for your feedback. Please accept our apologies and every assurance that we will be working to address the concerns outlined in your review. Our staff typically does a terrific job responding to our guests' needs, so we are sorry that did not happen in your instance. We value your feedback, and we hope you will return so we can provide you with the hospitality you deserve.Sincerely,Hotel Management
Pot & cigarette smell right away. Floors dirty. Mattresses were too soft, you sink in the middle.
Business response:
Dear JOEL, Thank you for choosing us and sharing your feedback. We appreciate your feedback regarding your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the odor and cleanliness issues you encountered. Your comments are valuable, and we assure you that we are addressing these concerns to enhance the overall experience for our guests. We hope you'll consider staying with us again as we work diligently to make improvements. If there's anything specific you would like to share or discuss further, please feel free to... read more
Do not recommend I left this hotel and stayed elsewhere even though I couldn’t get a refund. It just wasn’t pleasant at all. Really inconvenient front door and parking with gate gave the impression that it wasn’t safe. Smelly and run-down and not a place my daughter and I wanted to relax for the night.
Business response:
Dear Ann, Please accept our apologies for your disappointment during your stay. Providing an exceptional experience to every one of our guests is always our top priority; however, we are genuinely sorry to learn that we could not make that happen for you. We assure you that the safety and well-being of our guests are our top priority. We are grateful for your patience, and we want you to know our front desk is always available to help make your stay as comfortable as possible. Your comments will allow us to ensure a better e... read more
We were a lead to a dirty room they had not been cleaned. They had no in a room available, and they scramble to try and find some thing we canceled our reservation. It was a horrific experience we scramble to find another hotel room nearby in the evening.
Business response:
Dear John, We deeply regret the unfortunate experience you had during your recent visit. Please accept our sincere apologies for our oversights while preparing your room, which caused unnecessary inconvenience and frustration. We understand how disappointing this must have been and assure you we will work diligently to rectify this immediately. Your concerns have been shared with our team to ensure we learn from this situation and strive to prevent future occurrences. While we cannot change what transpired, we would love the... read more
We arrived at 6pm and was told by the front desk that our room wouldn’t be ready for 30 minutes. She said she would text me when it was ready. I asked if I could use a bathroom and she directed me to go to the Tacoma mall across the freeway. After 30 minutes waiting in our car watching three guys smoke weed in the parking lot, I went back to the front desk to see if our room was ready even though I hadn’t received a text. We had to leave for a concert that started at 7pm. We went up to our room and the maid was just walking ... read more
Business response:
Dear Molly, Please accept our apologies, as we never mean to disappoint our guests in any way. We always aim to provide every guest with the excellent experience expected of us. However, after reading your detailed feedback, we sincerely apologize that we could not make that happen for you. We realize that no explanation of these issues can change your recent experience. Still, please rest assured that we will take appropriate measures to address these problems to ensure future guests are not similarly impacted. We are wholl... read more
Room wasn’t ready when we got there 3 hours after check in. Had to wait another 45 min for a run to be ready. Ahah wasn’t even the double Queen we asked for. Horrible hotel to stay for a quick one day evening
Business response:
Dear Bailey, We regret to hear about the delay you experienced upon arrival. Your feedback is important to us, and we apologize for any inconvenience you faced. We understand the value of a smooth check-in experience, and we're actively working to ensure a more efficient process for our guests. We hope you will consider giving us another opportunity in the future to provide a more enjoyable stay. Sincerely,Hotel Management
Hallway on 4th floor, same dirt and trash up on leaving two days later. Experienced two argument between staff and those checking in. Staff not at fault, it was the clientele. Having to walk around the hotel from your car to entry is ridiculous. I will never stay at another Extended Stay. Appears to cater to the evicted and homeless. Scary place. My room was clean otherwise I would have left and filed a grievance with my credi card company.
Business response:
Dear Glenn, Thank you for staying with us. Please accept our apologies for the problems while you were here. You deserved a clean, comfortable, and stress-free stay, and we are disappointed this was not your experience. Our guests' comfort is our priority, so we take these concerns seriously and will address them with our team. We appreciate your feedback about our staff and hope we have a future opportunity to restore your confidence in us.Sincerely,Hotel Management
Extended Stay America - Tacoma - South has a 3.5 star rating with 2,594 reviews.
Extended Stay America - Tacoma - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.