This profile has been claimed by the business owner or representative.
2120 S. 48th St., Tacoma, WA, 98409, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
| Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
This property has gone down hill since 2016. Feels a bit like a garrison. Obtuse parking especially for someone new to the property. All parking shows do not park or gated. Nothing noted for where to arrive or check in Staff friendliness varies from kind to indifferent to condescending Will not stay again
Business response:
Dear Kevin, We want to thank you for your comments about your recent experience at our property, and we apologize for not meeting your expectations. Details of the facilities and amenities available at our hotel are mentioned on the website and also told at the front desk during check-in. We work hard to provide the best and cleanest environment for all our guests. We appreciate your feedback so we can ensure future guests are not similarly impacted. Please feel free to connect for any further assistance and we will be happy... read more
Horrible hotel… it was a nightmare stay for us The person who helped us to check in was so rude and we felt like she is being rasicst. We booked a room with kitchen, but no kitchen appliance or cookware was not provided, not even a spoon or plate was there. When asked about it to the front desk she said she can’t provide it because she wants time to wash and give it to us. Room was stinky with rat poop. No soap or shampoo was provided. Horrible stay….
Business response:
Dear Guest, Thank you for choosing us for your recent accommodation. Providing a clean and comfortable hotel experience is always our motto. However, we sincerely apologize for the disturbances that detracted from your comfort. We regret that our efforts to address these concerns fell short of your expectations. Please know that your feedback is valuable, and we will take steps to ensure a more peaceful environment for all guests in the future. Sorry for letting you down. We appreciate your patience and hope to have the oppo... read more
MY ROOM SMELLED LIKE WET DOG, AS IF THE CARPET WAS JUST WASHED AND WET DOG ODOR FILLED MY ROOM, I HAD TO CRACK MY DOOR AND OPEN THE WINDOWS. IF THERE WAS NO WET DOG SMELL I WOULD HAVE GIVING A MUCH MORE POSITIVE REVIEW.
Business response:
Dear Kilila, Thank you for reviewing your time with us during your recent visit to our hotel. Providing clean accommodation is always our priority. Please accept our apologies for your disappointment with the concerns overlooked in your suite during its preparation. We will address this with our housekeeping team, who is already at work, to ensure everything is in order. Also, we will instruct them to recheck the rooms before delivery. Your feedback is vital, as our hotel always prioritizes customer satisfaction. Please retu... read more
Carpets are extremely filthy, furniture was dated
Business response:
Dear Brandi, We apologize for the disappointment you experienced with the cleanliness of our carpets and the condition of our furniture. Maintaining a clean and comfortable environment is a top priority for us, and we regret that we fell short of your expectations. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to ensure a more enjoyable stay for our guests. Should you choose to stay with us again, we are committed to providing you with an improved experience. Please don't hesitate to reach out to our t... read more
I've emailed corporate already but my $250 room for 2 nights was disgusting, old food, food wrapping garbage, dirt/ dust. Wish i could send pictures. As well as the loud ass people right outside my window with their car with no exhaust, loud music and yelling at eachother, so loud and clear the might as well be in my room with me at 3am mind you so no sleep there the 2nd night and the first night was i think the room next to me sounded like they were remodeling their room with the 30 minutes of what sounded like them poundin... read more
Business response:
Dear Josh,Thank you for choosing us and sharing your comments. We apologize for not providing you with a good hotel experience. It is very understandable how these eventsdetracted from a relaxing and seamless visit. We strive to create an exceptional, memorable stay for each guest, so please accept our apologies that this was not your experience. We are grateful that you have brought these concerns to our attention as we are continually growing and improving from our guest feedback. Grant us the opportunity to host another o... read more
Would not recommend unless you had to stay there.
Business response:
Dear Jack,Thank you for taking the time to post your review. We truly value our guests' comments and opinions. Sorry, we didn't meet your expectations. We regret the issues you had and will address them as soon as possible, as we always want a happy customer. Our front desk team is working 24/ 7 to attend to your problems; please never hesitate to connect with them at any hour of the day. We apologize for all the problems that impacted your time with us. Allow us another chance to provide our usual service. Thank you again, ... read more
Extended Stay America - Tacoma - South has a 3.5 star rating with 2,594 reviews.
Extended Stay America - Tacoma - South is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.