Honda Morristown's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Honda Morristown

4.5

About this business

Location details

4190 W Andrew Johnson Hwy, Morristown, TN, 37814, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
SunClosed
4.54,606 reviews
Select a rating
Ufo Man's profile image
Ufo Man 
5 years ago

I've had a bad experience every time I've dealt with honda of Morristown. First off they cheated me out of thousands of dollars on a vehicle repair. They scratched up my daughters wheels on her new car during a front end alignment and tire rotation. Won't fix them. They didn't put all the screws back on the scuff plate. Scheduled to have new tires put on and when I get there, they don't have the tires and have no clue that I'm suppose to be there. They lie their butts off to hide mistake after mistake. Worse dealership I've... read more

Sharon Westra Sutton's profile image
Sharon Westra Sutton 
5 years ago

Had appointment for oil change upon arrival (after traveling over 45 minutes) we were told they were short handed and we had a 2 hour wait. Why weren't we called to ask if we wanted to reschedule? I asked to have Mr. ROWLAND call me to discuss this situation and he never called. UPDATE I received call from Mr. Rowland after this post and we have discussed the situation and have a satisfactory resolution. 

Business response:

Sharon, we are glad we got your concerns resolved. Thank you for your continued business! 

Ernie Di Vittorio's profile image
Ernie Di Vittorio 
6 years ago

Tire rotation was not done . 

Richard Cycholl's profile image
Richard Cycholl 
6 years ago

I bought Honda Pilot the other day off C.J. He was helpful and friendly. However the Sales Manager Rusty I have issues with. They have a Internet price that shows a price with no fine print that you have to present it to anyone or mention it, so I thought that was the price. So after the paperwork and I signed everything ((My fault for not checking all the figures, for I would of walked out and looked for another dealer)), I found the figure a lot higher than the internet price I was given a figure for my trade in by... read more

Andrea Chris Johnson's profile image
Andrea Chris Johnson 
6 years ago

I had an appointment when I took in my Ridgeline, took at least 3 hours to get services done. Also think I was overcharged for those services even though I had a free oil change left from when I purchased my vehicle I think they made up for it by adding on parts and other charges! 

Mac McHone's profile image
Mac McHone 
6 years ago

UPDATE: a manager from Honda Morristown called me and spoke to me about my experience. He listened and did Express concerns, provided some explanations, and in general did seem very sincere. I will say that I have not had a negative experience until now and timing was very bad. no one can predict flat tires or other mishaps and will make the happiest person upset. I am please with the professional manner I was treated. I did not ask for anything he did offer an oil change. the gesture is appreciated and Moreso the e... read more

LaKaya Sharanda Corum's profile image
LaKaya Sharanda Corum 
6 years ago

Read your paperwork. They throw in extra stuff without telling you. They take forever to fix their mistakes. I love my car but will never ever come back to Honda morristown dealership. They give Honda a really bad name. 

Business response:

We are sorry you had a less than enjoyable experience with our team. We are happy we were able to resolve the issue after speaking with you. Please feel free to speak with Craig Brown or Steve Brooks if you have any additional comments or concerns. 

Wendy Denise Carr's profile image
Wendy Denise Carr 
6 years ago

Nothing, absolutely nothing. We bought two cars there and did not even get copies of paperwork on either one before we brought them home. The first car we had over a week and still did not have copies yet. I had to call dealership and tell them if I did not get copies by the next day that I would be contacting the corporate office. My husband which was an employee there received paperwork copies that next morning. My husband does not work there anymore due to being layed off due to lack of work or so the paper states. 

Cecil Howard's profile image
Cecil Howard 
recommend  Recommended
6 years ago

I'm trying to get me a pre own car from uns at Honda Civic sedan ex but I don't have a enough credit to buy from you I can't get a cosigner to help me just saying my name is Cecil Howard Jr 

Business response:

Cecil, please contact our General Manager, Andrew Creech at 423-822-8408 at your earliest convenience. He will do his best to help you get behind the wheel of the pre-owned car you want. Thank you for taking the time to share your experience with us. 

Frequently asked questions about Honda Morristown

How is Honda Morristown rated?

Honda Morristown has a 4.5 star rating with 4,606 reviews. 

When is Honda Morristown open?

Honda Morristown is closed now. It will open at 9:00 a.m.