Honda Morristown's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Honda Morristown

4.5

About this business

Location details

4190 W Andrew Johnson Hwy, Morristown, TN, 37814, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 7:00 p.m.
SunClosed
4.54,606 reviews
Select a rating
Donaven Cook's profile image
Donaven Cook 
5 years ago

I had a service appointment at 10:15, I checked in and me and my wife left to run some errands and have lunch.. I get back at 1:45 for our not so friendly service representative to inform us they are fixing to take our car back next... scheduled appointment being the key word here.. no apologies, no kind words, absolutely treated terrible and they are fine with it because why should they care.. Daryl Setsor is the only one there worth doing business with, I do not recommend Honda of Morristown to anyone. 

Coty Cross's profile image
Coty Cross 
5 years ago

We was told it would be 1hour and 30 mins to finish our oil change and tire rotation on my 2021 accord. Which it took 3hrs before they completed it. Didn’t compensate us for our wait. Nor did we get some kind of coupon for the next visit. Waste of my time wouldn’t recommend if you are in a hurry or even if you want it done at normal time. 

Business response:

Coty, our service manager will reach out to you directly. 

Ken Boyer's profile image
Ken Boyer 
5 years ago

Would Not Recommend To Anyone 

Business response:

Ken, we hate you had a negative experience. Please send us a DM with your contact info so our general sales manager can reach out to you. 

Gaige Green's profile image
Gaige Green 
5 years ago

Just spoke to one of my good friends. So unfortunate that he drives all the way there when he is promised a car. Gets there, and jamie had sold the car right from under him. What a shame 

Business response:

We would love to help your friend out, and we hate the vehicle shortage at the moment. Please send us a message with their contact info so we can get that resolved. 

Tony Harley's profile image
Tony Harley 
5 years ago

2 hour waits for a 15 minute oil change is ridiculous 

Josh Boyd's profile image
Josh Boyd 
5 years ago

We have tried all week to schedule repairs covered under the extended warranty we purchased. We have called, chatted and emailed for 5 days. They need to honor the extended warranty and not make it so difficult to get something fixed. We finally received a generic reply via email yesterday. No resolution yet! 

Business response:

Josh, our general sales manager would reach out to you. We need your contact info please. You can dm us at your earliest convenience. We are trying to find your contact info. 

John Hutchison's profile image
John Hutchison 
5 years ago

appreciate was 9;45 am for our first free oil change. we arrived 9:35am. Tech said 1hour and 15min. 3 hours later we we given back our auto. service is horrible, we bought it there for the extra services and living in roane county the drive is not worth the 3 hours. 

Business response:

Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, John. Our service manager will reach out to you shortly. 

Rick Cantrell's profile image
Rick Cantrell 
5 years ago

complete the service that the appointment was scheduled for 

Business response:

Thank you for reaching out. Our service manager Josh will be reaching out to you. 

Sophia Elizabeth Hipsher's profile image
Sophia Elizabeth Hipsher 
5 years ago

For this one year I’ve had my car I have had: 1) a fog light go out -which was in the first couple months of getting it and which they also wanted me to pay for-. 2) I’ve had an inspection at a different dealership another time and my battery wasn’t even strapped in place. When I took it to morristown Honda we sat for up to 30 minutes waiting even after I told you guys about said battery and you guys acted like it was no big deal until after I threatened to expose you guys for it. 3) I’ve had nothing but trouble not with... read more

Frequently asked questions about Honda Morristown

How is Honda Morristown rated?

Honda Morristown has a 4.5 star rating with 4,606 reviews. 

When is Honda Morristown open?

Honda Morristown is closed now. It will open at 9:00 a.m.