This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
They promised us that we would never get a bill from the utility company and if we ever did to call them right away. We were told no batteries required and now they want to charge us for batteries.
Business response:
Hi ****, our team would like to look into this further. Please email *************************************** and we will be happy to assist.
Horrible service now notting but lies stacked on top of lies the first *** quit before my system could get installed nobody called me till a month later that I called to see whats going on then I was assigned another *** which also quit and I still havnt been notified or assigned to a new *** ** still getting very high bills from tiko energy I called Lumio to figure out whats going on all Lumio said was contact you ***** company so ** other words not only I was lied to ** left to handle all this by my self take note ** a fir... read more
Business response:
Hi ******, our team has reached out and addressed your concerns. Please let us know if you have any further questions and we would be happy to assist.
Dont even want to give the one star. This company is the absolute WORST. They promise to warranty your roof however if you have a roof leak they will refuse to send someone out to see it unless you get on the roof and send them pictures. (Even then wouldnt the solar panels cover any potential damage ) so why do they require roof pictures ?? makes no sense unless its just another one of there scams to avoid paying for their c*** job and even crappier products. if your elderly or disabled or simply cant climb onto a roof your ... read more
Business response:
Hi *******, we appreciate your feedback. Our team has been in contact with you to address your concerns. We have completed a production audit of your system showing that it is producing as expected per your contract and given you more information regarding the tax credit. Please don't hesitate to reach out with any further questions.
The installation went fine. The equipment works pretty much as expected. My problems are with the misinformation and lies used by the sales representative to sell us the system and the horrible customer service. The sales representative told us that we would be getting 1:1 credit for the solar power we send back to the grid and that our electric bill would pretty much go away and be replaced by the loan payment for the equipment. However, in reality, there is not a 1:1 credit for the solar power we send back to the grid. As ... read more
Business response:
Hi *****, we're sorry to hear about your experience. Our team has been in contact with you regarding your concerns. Please reach out with any further questions and we would be happy to assist.
Lumio will take advantage of you. I live in ******* and cant stress enough to stay away from this business. Ive been lied to many times and never got the product. They are trying to bill me ridiculous amount of money because I cancel and are very threatening.
Business response:
Hi *****, thanks for reaching out. We have been working with you and your daughter and will continue to do so until this is resolved.
I read all the negative reviews, but folded under the pressure of the sales folks, and boy do I regret it. Not only did it take 7 months for the install to be completed because of the slow speed of my local permitting office and the need for revisions, during which time I made double payments, I am not generating enough electricity to fully knock out my electricity bill in the height of summer. I also was promised I would be refunded for my double payments - surprise surprise, the refund through an e-gift card (which is frus... read more
Business response:
Hi ******, thanks for reaching out. Our team reached out to you via email to provide you with updates and a direct contact for future questions. Please do not hesitate to reach out with any questions as we work to resolve your concerns.
They tell you want you want to hear. I am still paying 2 monthly bills, which is close to ***** a month. Never got a tax credit.
Business response:
Hi *******, we appreciate your feedback. Please reach out to *************************************** if you would like an audit done of your system to provide more details into how it is performing. We would also be happy to provide you with a copy of your contract for more information regarding the tax credit.
A completely disheveled Lumio representative knocked on my door and asked for me by nameinformation I have never given to Lumio. After sensing my immediate distaste for his having my personal information and for soliciting in a neighborhood with No Solicitation signs, he asked if I'd agree to receive a "free" report so that he could "get compensated for the appointment." When I said that I flatly wasn't interested, he ambled off clearly annoyed.As if that wasn't bad enough, he proceeded to solicit every house in our neighbor... read more
Business response:
Hi ****, we appreciate you bringing this to our attention. If you have any additional details to help us identify this representative and investigate further, please reach out to ***********************************
Ever since we got this installed, we have had problem after problem. Any time we have a big storm or someone hits a power pole within a mile or so of our house, we have to get at least one micro inverter replaced. Trying to reach customer service is a joke with a number that goes straight to V. Mail with no msg or name to verify that you are leaving a message at the correct number. 1 month and 3 weeks we've been trying to get the most recent problem fixed. They sent the part in about a week and a half. So we've been trying f... read more
Business response:
Hi ******, thanks for reaching out. Our team would like to look into this further to resolve our concerns but are unable to locate your account in our system with the information provided. Please email *************************************** with the name and address on your solar project or give us a call at ************** and we would be happy to assist.
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is open now. It will close at 6:00 p.m.