This profile has been claimed by the business owner or representative.
1550 Digital Dr, Lehi, UT, 84043, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I have been trying to get use of my system for over a year now and I have been paying two bills for over 8 months and I have yet to receive my reimbursement for that time. When I call for information about my account I can never get a solid answer my refund has been pending for over 8 months. I don't understand how it has taken so long to receive a refund when Im paying 2 bills and I have spent so much money. I would not recommend this company to anyone else after this experience.
Business response:
Hi ******, our team has been in contact with you regarding your review and provided an update. Please reach out with any further questions.
The issue weve had starts with the misinformation on the credit we would receive for installing solar. I and my wife are both self employed so are not eligible for the tax credit. I wish they had been more clear. Second. There was a mix up with installation and we were changed an additional $350 ish dollars. I have text messages and emails stating we would be reimbursed for this, but had to wait ***** days. Its been almost 1 year. And now they have ghosted me on email and text message. Please please please do not use this co... read more
Business response:
Hi ****, our team has been in contact with you regarding your concerns and will have your reimbursement sent out before the end of August. Please reach out with any questions in the meantime.
We were sold a bill of goods from Lumio. We have had the MAXIMUM amount of solar panels we can have per our square footage with zero return on our energy bill. For 9 months the panels were not even functioning and it took us another 2 months to get a tech to come to our home and address the issue of our nonfunctional gateway. When it stopped functioning again, customer care representatives hung up on us then, sent an email describing how to " trouble shoot the system ourselves." We cannot get a tech to come to our house and,... read more
Business response:
Hi ****, thanks for reaching out. Our team has been in contact with you regarding your concerns. After reviewing your system, we show that it is producing as expected. We have also directed you to your contract to answer additional questions. Please let us know if there is any further assistance we can provide.
Their door-to-door sales personnel need to learn what respect is. One of their Lumio reps came to my house today and tried his best to bamboozle me with his sales pitch. How hard can it be mentally to process and understand what the word no means. Even with a no soliciting sign on my door post it did no good. I don't know who in ************ gives out soliciting permits to these people, but they should offer IQ tests and reading comprehension tests to them and be able to fine Lumio and other companies with their ****** aggre... read more
Business response:
Hi ****, we appreciate your review and are always looking for ways to improve. Our sales compliance team would like to investigate further but are unable to identify this individual. If you have any additional details that might help, please email ***********************************
Lumio's installation had several issues resulting in a system that didn't work. To restocks that issue I contacted customer support to request assistance. Their customer support was terrible. The troubleshooters speed up, disconnected my system (without letting me know they were at my house). I talked to them while they where troubleshooting the wrong panels. They said they were going to get someone and be back. They never came back. I turned the system on and did the repairs myself. I do not recommend this company.
Business response:
Hi ***, we appreciate you sharing your feedback and are glad that you are now happy with the product. Please let us know if there is anything else we can do for you.
***** from fl. i have been trying to get a refund . they always say the same thing that it has been approved. thats all they say. no one to talk to. do not use this company.
Business response:
Hi *****, our team has reached out to inform you that your refund will be sent by the end of next week. Please let us know if you have any further questions.
We are a current Lumio customer and I have an open claim for a refund of $3000 from August 2023. They stated the refund process usually takes about 3 - 6 months. We are in 10 months and have no answers. I've called multiple times (more 5 times) and have gotten the same answer. "Their internal finance team is reviewing and will be in touch." After those calls with the same answer finally we had enough and ask for higher up. We are put on hold for the supervisor, then an associate answer and say that the supervisor is on a mee... read more
Business response:
Hi *****, our team has reached out to let you know that you should receive your refund by the end of next week. Please let us know if you have any further questions.
Salesperson did not estmate our electricity use correctly, or even close to our projected use. We purchased more panels than he recommended, but we stil have high electric bills. So, we pay monthly for the panels and monthly to the electric provider, with no surplus as was promised. **************** is pathetic. All they offer is an audit perfomed by their employees. Of course the audit is going to show that everything is running smoothly. I have requested a visit from a technician, to check the wiring and the cleanliness of... read more
Business response:
Hi ******, our team has reached out regarding your concerns and provided data showing how much your system has produced and how much it is expected to produce per your contract, showing that it is performing as expected. Please reach out with any further questions.
I'm a current Lumio customer and I have an open claim for a refund from October 2023. They stated the refund process usually takes about 3 - 6 months. I am now in month 8 and have no answers. I've called multiple times (5 to be exact) and have gotten the same answer. "Their internal finance team is reviewing and will be in touch." I asked how long is "too long" and I was told there was no way to know how long it would be. This refund is a pretty substantial amount and occurred due to a company error, and I'm still waiting. I... read more
Business response:
Hi *******, our team has sent you an email with an update. Please let us know if you have any further questions.
Lumio has a 3.3 star rating with 1,438 reviews.
Lumio is open now. It will close at 6:00 p.m.