This profile has been claimed by the business owner or representative.
3744 Stevens Creek Blvd, San Jose, CA, 95117, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. |
Provided high-quality work and affordable services. Addressed the requested service and offered advice on additional repairs without being pushy.
Business response:
Thank you for your great feedback! We're happy to hear you appreciated our high-quality work, fair pricing, and honest recommendations. We always strive to provide a Stress-Free experience without any pressure. We appreciate your support and look forward to helping you again in the future. Have a wonderful Stress-Free day!
I feel really comfortable coming here to get anything done. Heard my brakes squeaking and took it in for a check. They were honest and said my brakes were still good. Love that there is a free multipoint inspection as well. The process is always solid because they text you with updates and you can see your car on a camera. Would definitely recommend!
Business response:
Thank you for sharing your experience! We love hearing that you feel comfortable bringing your car to us and appreciate our honest approach. Keeping you informed with updates and offering a free multipoint inspection are just a few ways we try to make the process as Stress-Free as possible. We truly appreciate your recommendation and look forward to helping you again in the future. Have a wonderful Stress-Free day!
30 plus years and still providing great service at a reasonable price. I feel Gene and his staff provide great, honest service. Always a job well done, with no issues.
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience with us, and we appreciate your positive feedback! We understand how frustrating it can be to deal with unexpected incidents like a flat tire, and we're glad we were able to provide you with prompt assistance. At Stress Free Auto Care, we strive to ensure our customers receive the highest level of service and convenience. We're committed to utilizing technology and offering friendly service to make auto care a stress-free experience. It's fantastic to hear that Gene and... read more
Very helpful from first phone call to picking up my car. Wonderful customer service. Thank you so much.
Business response:
Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that our team was helpful every step of the way and that you felt taken care of. Your kind words mean a lot to us, and we’re here whenever you need us. Thank you, and have a wonderful Stress-Free day!
I took my car in for an oil change They over tightened the bolt on the oil pan stripping the bolt Upon my next oil change at another site, the issue was discovered. My previous two oil changes were completed at Stress free. I took the car back there for them to fix and rectify the problem They refused Would not take responsibility for their error This place is terrible
Business response:
Sorry you had this experience, G O. Finding out about a stripped drain plug at your next oil change is frustrating, especially after bringing your car back to us for help. We’re also sorry you left feeling that your concern was dismissed. We can’t determine from the information available when the damage occurred, but we take what you’ve shared seriously. We are eager to help make this right for you and would welcome the chance to discuss your experience with our San Jose team.
I did not rush to write this review because I wanted to confirm the mechanical issues that were not identified during my visit. I came in for engine noise and a developing steering problem, but the complimentary inspection with the suggested oil change did not address my concerns, and I eventually had to go to another mechanic. --- I brought my car to the Stevens Creek shop because the engine noise was noticeable during cold starts and the steering felt off. The employee suggested an oil change because it included a "compl... read more
Business response:
K T., thank you for taking the time to investigate the concern further and explain what you expected from the visit. We understand why you were disappointed when you came in with engine noise and a steering concern, but the inspection and report did not clearly address the issues that led you to the shop. Our responsibility is to define the scope of an inspection clearly and make sure the customer understands when a concern requires a separate diagnostic process. A complimentary visual inspection should not leave a customer... read more
Dishonest business. I'd hear stories about shops that will lie to customers to upsell unnecessary repairs and thought those were exaggerated, sad to say that this shop is one of those. I went in for an oil change and to ask some questions about the routine maintenance. They were helpful at first but quickly changed the tone of the conversation into serious/urgent to flag "needed" repairs. First they told me that my front tires were balding and close to 1/32 tread, needing replacement almost immediately. I thought this was ... read more
Business response:
Sorry you had this experience, Matt. We take concerns like this very seriously, especially when it involves trust and recommendations for repairs. We were not able to find a record that matches your name or visit details at our San Jose location, so we have not been able to review what may have happened. That said, we never want anyone to leave feeling pressured, misled, or uncertain about the condition of their vehicle. We always encourage customers to ask questions and get additional opinions if anything does not feel cl... read more
Called the night before to schedule a low-voltage battery replacement on a Tesla. The process was fairly straightforward; they price-matched, and everything was great. Had a 9 am appointment to get the battery replaced. Arrived the next day, checked in, and was told the battery might not resolve my issue; I might want to go to Tesla or another service center. I explained that Tesla said it was the battery, but I'm driving tomorrow, needed it done now, and Tesla is booked. He said no problem, but if it doesn't solve the pro... read more
Business response:
Hi Nick, Thank you for taking the time to share your experience. We're very sorry that your appointment did not go the way you expected. Reading through your review, it's clear the biggest issue was not just whether the battery was available. It was that you scheduled a specific service, arrived expecting that service to be performed, and then learned we may not have had the part needed to complete it. We understand why that felt like a wasted trip and why it left you frustrated. Our customers should never arrive for a sc... read more
They scheduled me an appointment at 11:30am and said i have to wait for 3 hours to start working on my car.
Business response:
Sorry you had this experience, Paul. We understand how frustrating it is to schedule an appointment and then be told there would still be a long wait before work could even begin. That’s not the kind of clear, convenient experience we want for our customers. We appreciate you bringing this to our attention, and we’ll be sharing your feedback with our San Jose team so we can better communicate scheduling expectations and improve how we manage wait times. We are eager to help make this right for you and would welcome the chan... read more
Stress-Free Auto Care /Tires Unlimited has a 4.7 star rating with 2,107 reviews.
Stress-Free Auto Care /Tires Unlimited is closed now. It will open at 8:00 a.m.