The Fountain Room's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

The Fountain Room

4.5

About this business

Location details

830 Massachusetts Ave, Suite 1480, Indianapolis, IN, 46204, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Tue4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Wed4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Thu4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Fri4:00 p.m. to 11:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 11:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 9:00 p.m.
4.53,865 reviews
Select a rating
ThomasM's profile image
ThomasM 
a year ago

Quality not like it was. Steaks I had when they first open were the best I’ve had in town. NY Strip this time was ok. Brussel sprouts were swimming in balsamic. Tuna tartar was chewy 

Business response:

We apologize that your recent experience did not meet your expectations. We appreciate your feedback and will work to improve the quality of our dishes. Thank you for bringing this to our attention. 

rohitk's profile image
rohitk 
2 years ago

We had made reservations and after getting there were offered the worst table possible. I told them that we could wait for a better table but they said none would be available in next 2 hours. Then the host offered us the second worst table which we accepted because I really did not want to spoil our evening because of their behavior. As we sat and ate two really good tables next to us became available in 15 mins after we sat down. The food was good and the best part of our experience was the server. He was very polite and e... read more

Business response:

We apologize for the issues you experienced with seating. We strive to provide the best dining experience for all of our customers and will address this issue with our host team. Thank you for your feedback, and we hope to see you back. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

Out of the four of us— big miss on the cocktails. We even tried ordering something else after our first round but they were not good. Food was ok, but nothing extraordinary for the price. Relish tray was delicious. Lemon chicken was a little dry, but sides were good. Two members of our party got the steaks— 8OZ AUSTRAILIAN WAGYU CENTER CUT FILET MIGNON. Very disappointed. Staff was friendly, but don’t think we will be back. 

Business response:

We apologize for the disappointing experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues with our cocktails and steaks with our team. Thank you for bringing this to our attention. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

Despite having a reservation, we still waited over 45 minutes for a table. We were paying a babysitter to go out on a date night so it’s upsetting to waste it in a waiting area. Also, when we asked about the table status, the hostess was SO RUDE and said, “I *literally* have no idea,” and looked away. She appeared super annoyed that we would even ask. Waited another 25 minutes after that still, no updates from them at all. Horrible experience from the front desk. I will *literally* never be back. 

Business response:

We apologize for the long wait and the rude behavior you experienced at our establishment. We take your feedback seriously and will address this issue with our staff. Please contact us at (463) 238-3800 so we can make it right. 

TryNewFood's profile image
TryNewFood 
2 years ago

Food was served cold; management wasn't apologetic 

Business response:

We apologize for the inconvenience you experienced with our food. We strive to serve our dishes hot and we apologize for falling short of your expectations. We appreciate your feedback and will work on improving our service. Please feel free to reach out to us at (463) 238-3800 if you have any further concerns. 

CarmelFoodie's profile image
CarmelFoodie 
2 years ago

What a cool and gorgeous place. The bar is boring. Sit in the dining room. Great service! Food...that's another story. Bland...Unseasoned. Just blah! Filet with Bleu Cheese crust still lacked flavor and was a bit tough. Potato casserole was bland. everything needed salt. Ceviche was pretty good. Definitely go here and maybe I just had a bad day of food. ASK FOR SALT! 

Business response:

We appreciate your feedback, CarmelFoodie. We're sorry to hear that your dining experience at The Fountain Room was not up to your expectations. We apologize for the lack of flavor and seasoning in your food. We will take your comments into consideration and work on improving our dishes. Thank you for bringing this to our attention. If you have any further concerns, please feel free to reach out to us at (463) 238-3800. 

Chelsea's profile image
Chelsea 
2 years ago

I would not recommend coming here for Devour. The food was extremely bland. We ordered lemon chicken and spicy shrimp. The chicken was dry, needed salt, and had very little lemon flavor. The shrimp had absolutely no spice whatsoever. 

Business response:

We apologize for your disappointing experience at The Fountain Room, Chelsea. We appreciate your feedback regarding the blandness of the lemon chicken and the lack of spice in the shrimp. We strive to provide flavorful and satisfying dishes, and we apologize for falling short in this instance. We will take your feedback into consideration and work on improving our offerings. Thank you for bringing this to our attention. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

We were very excited to come to the Fountain Room for the first time last night. It was underwhelming to say the least. The food was barely edible. The Caesar salad was portioned for a child, the pork shank was rubbery, the polenta tasted like wax, the risotto was the consistency of oatmeal, and the brownie was essentially store bought. I appreciate a new restaurant trying to test out dishes during Devour, but these items were all a no for us. What a shame. 

Business response:

We apologize for your disappointing experience at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to improve our menu offerings. If you have any further concerns, please feel free to contact us at (463) 238-3800. 

AdmiralKey's profile image
AdmiralKey 
2 years ago

Three hints for new Fountain Room Diners: (1) Request not to be seated on the second floor (unless you like to eat in a drab meeting room). (2) Tell your server to take off the shady 4% surcharge that gets added to your bill without disclosure. Outrageous! (3) Skip the Devour Indy menu and order off the regular menu. Based on the summation of items available on both menus, you will save at least $10. 

Business response:

We appreciate your feedback, AdmiralKey. We apologize for any inconvenience you experienced during your visit. We will take your suggestions into consideration and work towards improving our customers' dining experience. If you have any further concerns, please feel free to contact us at (463) 238-3800. Thank you. 

Frequently asked questions about The Fountain Room

How is The Fountain Room rated?

The Fountain Room has a 4.5 star rating with 3,865 reviews. 

When is The Fountain Room open?

The Fountain Room is closed now. It will open at 4:00 p.m.