The Fountain Room's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

The Fountain Room

4.5

About this business

Location details

830 Massachusetts Ave, Suite 1480, Indianapolis, IN, 46204, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Tue4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Wed4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Thu4:00 p.m. to 10:00 p.m.
Fri4:00 p.m. to 11:00 p.m.
Sat10:00 a.m. to 11:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 9:00 p.m.
4.53,865 reviews
Select a rating
StephanieJ's profile image
StephanieJ 
2 years ago

This was my 3rd time going. The second time was honestly better than even my first time—which was mediocre. The second time I had the lobster bisque and the wedge salad with steak. I could have had a gallon of the bisque that day. We ordered it for the table after just trying one person. It was the best I’d ever had that day. However yesterday, one spoonful and I immediately knew the recipe or how it was prepared was completely different. It was no longer smooth and rich, but had a sour aftertaste and gritty texture. I tried... read more

Business response:

We apologize for the disappointing experience you had during your recent visit to The Fountain Room. We appreciate your feedback regarding the lobster bisque and bread, and we will certainly take your comments into consideration to improve our offerings. We strive to consistently deliver a smooth and rich dining experience, and we regret that we fell short on this occasion. Thank you for bringing this to our attention. Please email me at blake@clancyshospitality.com - Blake Fogelsong, Owner 

Oscarbar's profile image
Oscarbar 
2 years ago

Prices on the menu do not reflect what was charged. Strange service, for example when you order a beer and they are out of it they brought something else out not asking if it was an ok replacement. Issues with running credit cards. Overpriced add one (3 shrimp with poor seasoning are $14). 

Business response:

We apologize for any inconvenience you experienced during your visit to The Fountain Room. We appreciate your feedback regarding the pricing and service. We will review our menu and ensure that prices are accurately reflected. Additionally, we will address the issue with credit card processing and ensure better communication when substitutions are made. Thank you for bringing these concerns to our attention. If you have any further questions or feedback, please contact us at (463) 238-3800. 

foodE's profile image
foodE 
2 years ago

Food was just ok. Burger was well done, I asked for it medium. Service took over 2 hours on a Sunday night with maybe 10 other tables seated. Our bill also had a surcharge added to it that the waitress explained it was in order to stay competitive with other local restaurants, which made zero sense. She immediately said she could take it off which makes me wonder what was going on. Check your check here!! We won’t be back. 

Business response:

We apologize for the experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues mentioned. Please contact us at (463) 238-3800 so we can further discuss your concerns. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

We were greeted by server and ordered drinks and an appetizer (lobster rangoons 6/10). We were then brought a bread basket and 5 minutes later the server came up to us and stated “oh that doesn’t look like rangoons”, with us assuming it was a part of the dining experience to include bread (3/10). We then ordered our entrees and another round of drinks. ~20 minutes passed and then our food was delivered with still no cocktails. The server stated “oh she is really behind at the bar.” For an upscale dining experience there shou... read more

Business response:

We apologize for the negative experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues you mentioned with our staff. We strive to provide a high-quality dining experience and will work to improve in the areas you mentioned. Thank you for bringing this to our attention. 

RalphA's profile image
RalphA 
2 years ago

Bread basket order was cold, main dish, scallops was served luke warm to cold and the desert, apple cobbler, tasted as if it just came out of the fridge. Was disappointed given the positive reviews in yelp. 

Business response:

We apologize for the disappointing experience you had at The Fountain Room. We take your feedback seriously and will address the issues with our kitchen staff to ensure that our food is served at the right temperature. We appreciate your honesty and hope to have the opportunity to make it up to you in the future. Please feel free to contact us at (463) 238-3800 if you have any further concerns. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

The worst food we have had in Indy. It’s a beautiful place and hoped for the best. Raw potatoes, terrible meat and bread for a cheese appetizer is a hoagie bun. We spent over $150 and left hungry. When nothing had been eaten no one came to ask us how it was nor did the waitress return after taking the order. 

Business response:

We apologize for the negative experience you had at The Fountain Room. We take your feedback seriously and will address the issues with our food quality and service. Please reach out to us at (463) 238-3800 so we can further discuss and make it right. Thank you. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

Food was great, we’ve been here before and enjoyed. Service started strong and after order was intermittent with a lot of small items missed. Closed out our bill, signed, and left check on table (waitress never came back to grab). Apparently busser grabbed and threw away, but the waitress ran out of the restaurant yelling at us that she needed the signed copy. Very embarrassing and unnecessary. Disappointing after spending so much money to be treated this way. 

Business response:

We apologize for the negative experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and take it seriously. We will address the issues with our staff to ensure better service in the future. Thank you for bringing this to our attention. 

BobbyB's profile image
BobbyB 
2 years ago

We were seated, it took 15 minutes for the server to acknowledge us then another 10 minutes to bring us water out to our table. So 25 minutes passed. Placed drink orders, yet another 15 minutes lapsed. The server then brought 2 drinks and still had to wait for a bottle of wine to be brought out and that they were "out" of a specific bourbon I asked for too. I finally got up and found the server walking away from the bar and still did not have the bottle of wine. I told the server I was not happy with our service at this poin... read more

Business response:

We apologize for the poor experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and take it seriously. We will address the issues you mentioned with our staff to ensure this doesn't happen again. If you would like to discuss your experience further, please feel free to contact us at (463) 238-3800. 

Anonymous's profile image
Anonymous 
2 years ago

Beautiful room. Food was below par for the price. 

Business response:

Hello, We appreciate your feedback on The Fountain Room. We apologize for any disappointment you experienced with the food. We'll take your comments into consideration to improve our offerings. If you have any further concerns, please don't hesitate to reach out to us at Blake@clancyshospitality.com - Would love to know how we can improve. Blake Fogelsong, Owner 

Frequently asked questions about The Fountain Room

How is The Fountain Room rated?

The Fountain Room has a 4.5 star rating with 3,865 reviews. 

When is The Fountain Room open?

The Fountain Room is closed now. It will open at 4:00 p.m.