This profile has been claimed by the business owner or representative.
830 Massachusetts Ave, Suite 1480, Indianapolis, IN, 46204, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 4:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Tue | 4:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Wed | 4:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Thu | 4:00 p.m. to 10:00 p.m. | |
| Fri | 4:00 p.m. to 11:00 p.m. | |
| Sat | 10:00 a.m. to 11:00 p.m. | |
| Sun | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. |
Main fish special entrees both over cooked then changed to chicken and sea bass. Both again either undercooked or overcooked. Wanted to like this restaurant but food was not great even though the prices are high end. Unfortunately will not be going back
Business response:
We apologize for the disappointing experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and take it seriously. We will address the issues with our kitchen staff to ensure that the quality of our food meets our customers' expectations. We hope you will give us another chance in the future. Thank you for bringing this to our attention.
Waited 25 minutes past reservation time. Someone (I presume maybe the manager) did give us a coupon for a free appetizer due to the hassle, (but then our waitress added it to our bill anyways) Appetizer was good. The drink It’s 5’oclock everywhere, was so sour, it was hardly drinkable. The prime rib french dip with fries was average, nothing special about the fries. The petite filet was cooked to order, easy to cut, but lacked flavor. The mashed potatoes were so bland & flavorless. It took our meal nearly an hour to come out... read more
Business response:
We apologize for the inconvenience you experienced during your visit to The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues mentioned, including the long wait, incorrect billing, and the quality of the drink and food. We strive to provide a higher-end dining experience and will ensure our staff adheres to a dress code in the future. We apologize for falling short of your expectations and hope you will give us another chance to make it right. Thank you for your feedback.
It’s my third time dining in - I’m not sure why, but each time I’ve gone I’m not impressed with the food, I tried meatloaf twice & fried chicken, every time the food was cold, the taste was okay, the ceviche was disappointing, the components were there but it wasn’t served with your typical chips etc. I wanted to return it, but we knew the server so we didn’t. Overall dissatisfied because of all the other great reviews.
Business response:
We apologize for your disappointing experience at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues with our food temperature and taste. We apologize for any inconvenience caused and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Thank you for bringing this to our attention.
I made my reservation via OpenTable and arrived on time. The two people at the host stand were completely unsmiling and indicated that they did have my table ready. It was a very cold reception, and then they walked me back to the last high top table in the bar next to the restrooms, and the smells from the nearby restrooms clearly were wafting from that area. I ordered a Mocktail that was listed on the menu, but was not available. The waiter suggested a different Mocktail, which took quite some time to arrive, but was tasty... read more
Business response:
We apologize for the negative experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues you mentioned with our staff. We strive to provide a welcoming atmosphere and apologize for any lapses in service. We will also look into the availability of menu items to ensure accuracy. Thank you for bringing these concerns to our attention.
Absolutely nothing spectacular about the tastes of these dishes. Both of our meals were actually quite cold. Price reflected the ingredients of certain parts of the dish well, but not necessarily the quality or creativeness or execution. Service was great except for the hostess who was not very warm or welcoming.
Business response:
We apologize for your disappointing experience at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve our dishes and ensure they are served at the appropriate temperature. We will also address the issue with the hostess to ensure a warm and welcoming atmosphere for all our guests. Thank you for bringing this to our attention. Please shoot me an email at blake@clancyshospitality.com - Blake, Owner
Attention 25 and under crowd: Do not go to this restaurant. We had very poor service. We are 24 years old and went on NYE to celebrate the up and coming year. We had heard nothing but positive reviews about this place from colleagues and we both were very excited to go. To our disappointment we were treated like we didn’t belong at the restaurant. We were made to feel like an outcast. in addition to having very poor service and hardly being waited on. My husband got a prime rib that he ordered to be medium but it was very ra... read more
Business response:
We apologize for the poor experience you had at our restaurant. We take customer feedback seriously and will address the issues you mentioned with our staff. Please contact me at blake@clancyshospitality.com so we can resolve the billing error and make it right for you. Best, Blake, Owner
Applebees steak at St Elmo prices. Not recommended
Business response:
We apologize for any disappointment you experienced with our prices. We strive to provide quality food and service at fair prices. If you have any further concerns, please feel free to reach out to me at blake@clancyshospitality.com - Blake, Owner
We came here to celebrate my wife’s birthday but unfortunately didn’t have the best experience. After arriving and waiting for 15-20mins, I had to go to the hostess and ask for a waiter. We ordered a bottle of wine to go with our steaks but this didn’t come until midway through our meal. They said there weren’t any glasses?!? They also mixed up my med rare steak with my wife’s medium well. The waiter said I’m sorry your experience wasn’t great which I appreciated the he recognized the shortcomings. They gave us a free appeti... read more
Business response:
We apologize for the inconvenience you experienced during your visit to The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the issues you mentioned with our staff. Thank you for bringing this to our attention. If you have any further concerns, please feel free to contact me at blake@clancyshospitality.com - Blake, Owner
Negative service experience for my birthday dinner. Food overpriced. Lobster bisque was simply cream and flour with old bay. Half a teaspoon of Lobster in the $12 bowl of soup.
Business response:
We apologize for the negative experience you had at The Fountain Room. We appreciate your feedback and will address the concerns regarding the lobster bisque with our team. Thank you for bringing this to our attention.
The Fountain Room has a 4.5 star rating with 3,865 reviews.
The Fountain Room is closed now. It will open at 4:00 p.m.